Urona447 schreef:Bedankt Horsepassion, ik vind hem ook prachtig dus hij is nu onderweg naar mij
Wat leuk

Misschien wil je later een fotootje plaatsen als je hem aan hebt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ClaudiaHS schreef:Ga morgen wel even langs de juwelier om te vragen.
Ga vrijdag op vakantie dus zeer waarschijnlijk moet mijn moeder het pakketje dan ophalen. Wil wel zeker weten dat hij het doet voor ik bevestig.
Tommy bikini gisteren te koop gezet en al 37x als favoriet opgeslagen maar niemand stuurt een bericht of koopt m
Appeltje00 schreef:San: waren dat die van €15 die loafers? Wat een aankoop
Kon na lang geduld hebben eindelijk het gereserveerde jurkje aanschaffen:
[ [url=m/YSaXa6.png]Afbeelding[/url] ]
En deze ook voor m’n dochter
[ [url=m/O8aKzE.png]Afbeelding[/url] ]
Had deze Bobo legging laatst gekocht en zag nu deze trui. Hopelijk is het leuk samen. Zou heel leuk kunnen zijn, maar ook te.
[ [url=m/8CSrSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S10jPk.png]Afbeelding[/url] ]
Phrono schreef:https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... -cocouture
Ik heb zelf deze veel aan over jurkjes. Valt wat oversized dus S past prima bij 36/38. Maar moet wel bij je jurkjes/stijl passen natuurlijk. Ik hou van losvallend & grote mouwen. Als je zoekt op jeans gilet vind je ook wel wat opties denk ik!
Dit vind ik ook geweldig:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... y-summum-m
Fabienne Chapot heeft ook mooie gilets!
Kaitlyn schreef:Jullie kunnen zoveel vinden, dus even gokje;
Toen ik klein was had mijn tante een prachtig zwart velvet omslagdoek die ze voor korte stukken buiten gebruikte in de winter. Dus van auto naar huis / kantoor / winkelen.
Deze was wel echt dik, maar niet gebreid. Ik heb het pas gevraagd, en ze wist nog wel welke ik bedoelde maar had geen idee meer van welk merk. Ze is nog in de grochten van haar kledingkast gedoken, maar na 2 verhuizingen was die echt weg.![]()
Ik heb al een poging gedaan, maar kreeg vooral van alles wat ik niet zocht.