Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:54

Ik heb het dit keer bij een erg makkelijke hint gehouden. Had er meer van willen maken, maar lig al paar dagen plat door corona (en net Pfeiffer gehad waar ik nog niet helemaal van hersteld was). Dus hakt er allemaal even flink in %)

Ben wel heel benieuwd naar wat iedereen heeft uitgezocht :):)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 12:11

Joy_Mennings schreef:
Ik had Autumn skies over Ruby falls gekregen en had die ook al vrij snel uitgelezen na de editie. Ik vond het een tof boek, dus heb de andere boeken uit de serie ook op mijn lijst gezet om ooit te kopen haha.

Fijn om te horen dat hij in de smaak viel :j

Ik denk dat bij mij het extratje ook de hint is :j

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 12:24

Ja, ik heb Sherlock Holmes uit en was echt leuk zo'n klassieker had ik niet verwacht, ligt nu bij mijn moeder om te lezen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:05

Jaa heb dat boek net uit! :D echt rete goed en spannend. Ik wacht nu met een nieuw boek lezen tot mijn pakket binnen is :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 14:44

Ik ben zojuist in a good girls guide to murder begonnen. Die had ik voor kerst gekregen. Ben benieuwd wat ik daarvan vind. .

Ik ging net vol hoop naar de brievenbus beneden (woon in een flat) want zag een pakketje in de app staan.
Is alleen de rekening bezorgd (stond ook in de app) -O-
Maar ik weet dat er iets aan komt!

Ben benieuwd wie de eerste binnen heeft!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 14:44

Ik heb blijkbaar een pak geluk vandaag want hier stond net een bezorger voor de deur :D

Ik moet helaas wel nog even op mijn handen zitten tot 18u ivm werk :O Maar santa, het pakketje is er!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 14:56

Mijn pakket is ook binnen!
Alleen bij de afzender is een postcode te zien die aardig richting mijn postcode komt en ik nu al een vermoeden heb wie het is. :D

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 14:58

Ohh wat leuk dat de eerste pakketten er zijn <3

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:00

<3 het begin is er.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:11

Jaaa leuk :D

Van de vorige editie heb ik The Bone Season idd gelezen. Erg tof boek! De rest van de serie krijgen ook nieuwe/herziene edities begreep ik dus zodra die uit zijn ga ik die ook verzamelen.
Van de grote editie daarvoor kreeg ik 4 boeken waarvan ik er inmiddels 2 uit heb. Ook geslaagde boeken! Aan een 3e was ik begonnen maar is zo'n dikke pil dat het niet lekker in de hand houden is. Dat komt weer zodra ik meer ben hersteld. :j

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:16

Pakjes *\o/*

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 16:29

Pakjes!! *\%/*

Ik heb mijn boek nog niet gelezen nee :o Het is een flinke knoeperd van 640 pgs, die Gods of the Wyrdwood. Ik ben ook een trage lezer. In feite moet ik geen boeken meer kopen want ik heb echt genoeg om te lezen momenteel :=

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 16:32

*\o/* De eerste pakketjes
Mijn pakketje is ook op de post gedaan. Hopelijk heeft PostNL niet te veel vertraging

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 16:41

@Kaatastrof

daar zit ik momenteel ook een beetje mee.. trage lezer en te veel boeken. :))

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 17:00

Ik lees vooral ebooks. Fysiek vind ik toch lastig met de kinderen om mij heen. Maar ik vind dat niet minder leuk <3 ik hoop nog steeds als ze er aan toe zijn een boekenkast neer te zetten in de huiskamer. Maar geen idee hoe ze zich mentaal ontwikkelen, vooralsnog wordt alles de rondte in geslingerd

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 17:32

Ik heb ook wel eens gekeken naar een ereader, alleen ben er nog niet over uit. Misschien eerst eens 1 proberen via marktplaats.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 17:35

Sinds ik de Kindle heb, pak ik hem er veel makkelijker bij om te lezen.
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 17:45

Biebz schreef:
En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.

Dat was de beste tip ooit <3

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 17:48

Hier had ik 50/50 al snel uit was zeker een goed boek.
Hier wisselt het enorm hoe snel ik een boek uit heb.
sommige boeken zijn een stuk simpeler te lezen dan andere.
Op dit moment bezig met een boek van Lovecraft. Deze gaat ook wat trager want moet mijn hoofd er goed bijhouden.

Ik heb wel echt de voorkeur voor echte boeken. Vind het fijner lezen maar ook leuk om ze door te kunnen geven.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 18:11

ryukapple schreef:
Hier had ik 50/50 al snel uit was zeker een goed boek.
Hier wisselt het enorm hoe snel ik een boek uit heb.
sommige boeken zijn een stuk simpeler te lezen dan andere.
Op dit moment bezig met een boek van Lovecraft. Deze gaat ook wat trager want moet mijn hoofd er goed bijhouden.

Dit heb ik ook wel inderdaad. En daarnaast ook of ik veel andere dingen heb moeten lezen (voor school/werk). Soms zit mn hoofd dan te vol of ben ik gewoon te moe om te lezen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 18:34

Biebz schreef:
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.

Licht is met een boek soms wel een dingetje. Alleen ik wil ook weer niet te veel licht. :') Moet iets te miepen hebben toch?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 18:37

Momo94 schreef:
Biebz schreef:

Licht is met een boek soms wel een dingetje. Alleen ik wil ook weer niet te veel licht. :') Moet iets te miepen hebben toch?

Nou dat :')
S avonds kan ik dan niet lekker lezen, omdat het licht dan niet goed is, te fel, of te veel last van schaduwen.
Zeker nu het zo lang donker is heb ik daar last van en pak ik sneller de Kindle erbij.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 19:36

Jaah, leuk dat de eerste pakketjes er al zijn, en dus ook al wat onderweg :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 20:54

Ik zit in spanning te wachten op updates. Ik ben vast niet de enige _O- Ben zo benieuwd wat iedereen heeft!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 20:55

Ik zal het spits afbijten! Unboxing tijd *\%/*

De doos ruikt echt onwijs lekker! Geen idee nog wat er in zit, maar beloofd veel goeds!
Afbeelding

En een hint <<)
Afbeelding

Ik ben vrijwilliger in Burgers' Zoo en het is een beetje een ding om je naamkaartje te behangen met pins en buttons. Dus de bijtjes hebben een mooi plekje op mijn keykoord gekregen!

Nog meer! :#
Afbeelding

Het boek
Afbeelding

Ik heb deze heel veel langs zien komen op GoodReads en de cover heeft al een tijdje mijn interesse. Nu voor het eerst :+ de flaptekst gelezen, en goede keuze Santa! :j Ik ben heel benieuwd!

Alle kadootjes samen
Afbeelding

Heerlijk geurende losse thee, een fantastisch thee-ei met een badeendje, een geurkaarsje en als hint een pot honing <3

De hints zijn dus 'Santa stuurt graag kaartjes' en bijen/honing. Ik ben de naam op de honing ('t Waterschip) gaan googlen en kwam een mooi artikel tegen van ene H Witzel uit Almere :list: Met nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont :D

DWitzel, onwijs bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt heel blij mee :j Wat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek :9k

Oh, en :') er zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan := En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij :)
Afbeelding