Ben wel heel benieuwd naar wat iedereen heeft uitgezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:Ik had Autumn skies over Ruby falls gekregen en had die ook al vrij snel uitgelezen na de editie. Ik vond het een tof boek, dus heb de andere boeken uit de serie ook op mijn lijst gezet om ooit te kopen haha.
ryukapple schreef:Hier had ik 50/50 al snel uit was zeker een goed boek.
Hier wisselt het enorm hoe snel ik een boek uit heb.
sommige boeken zijn een stuk simpeler te lezen dan andere.
Op dit moment bezig met een boek van Lovecraft. Deze gaat ook wat trager want moet mijn hoofd er goed bijhouden.
Biebz schreef:Sinds ik de Kindle heb, pak ik hem er veel makkelijker bij om te lezen.
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.
Momo94 schreef:Biebz schreef:Sinds ik de Kindle heb, pak ik hem er veel makkelijker bij om te lezen.
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.
Licht is met een boek soms wel een dingetje. Alleen ik wil ook weer niet te veel licht.Moet iets te miepen hebben toch?