Ben wel heel benieuwd naar wat iedereen heeft uitgezocht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joy_Mennings schreef:Ik had Autumn skies over Ruby falls gekregen en had die ook al vrij snel uitgelezen na de editie. Ik vond het een tof boek, dus heb de andere boeken uit de serie ook op mijn lijst gezet om ooit te kopen haha.

het begin is er. 
ik hoop nog steeds als ze er aan toe zijn een boekenkast neer te zetten in de huiskamer. Maar geen idee hoe ze zich mentaal ontwikkelen, vooralsnog wordt alles de rondte in geslingerd ryukapple schreef:Hier had ik 50/50 al snel uit was zeker een goed boek.
Hier wisselt het enorm hoe snel ik een boek uit heb.
sommige boeken zijn een stuk simpeler te lezen dan andere.
Op dit moment bezig met een boek van Lovecraft. Deze gaat ook wat trager want moet mijn hoofd er goed bijhouden.
Biebz schreef:Sinds ik de Kindle heb, pak ik hem er veel makkelijker bij om te lezen.
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.
Moet iets te miepen hebben toch? Momo94 schreef:Biebz schreef:Sinds ik de Kindle heb, pak ik hem er veel makkelijker bij om te lezen.
Een fysiek boek blijf toch het lekkerste lezen, maar dan moet ik goed licht en alles hebben. En met de Kindle kan ik gewoon overal lezen. En zeker nu ik KU erop heb, heb ik keuze uit zoveel boeken.
Licht is met een boek soms wel een dingetje. Alleen ik wil ook weer niet te veel licht.Moet iets te miepen hebben toch?

de flaptekst gelezen, en goede keuze Santa!
Ik ben heel benieuwd!
Met nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont
Wat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek 
er zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan
En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij