Ooit liep ik heb ook en zelfs in een respectabele tijd maar sinds mijn ongeluk moet ik mijn marathon tijden met een kalender meten ipv een horloge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Supervixen ik lees je berichtje nu pas. Complimenten, lekker bezig!![]()
Ooit liep ik heb ook en zelfs in een respectabele tijd maar sinds mijn ongeluk moet ik mijn marathon tijden met een kalender meten ipv een horloge
Tazzey schreef:Mijn weerapps zijn een soort loterij begonnen denk ik? App 1. dinsdag 33, app 2. dinsdag 36, app 3. dinsdag 25 en het piloten weer gedoe van mijn man zegt 22.
Het is een ware paasei. Ik zie het wel, maandagavond zit in in een airco gekoelde bioscoop muziek te luisteren en een debriefing op het lokale terras en dinsdag zit ik lekker buiten met een boek of lig ik uit te puffen in de airco.
VuurVleugels schreef:Kaitlyn schreef:Nouja ik vond Popstra bijzonder onvriendelijk in haar bericht.
Ik denk dan ook niet dat Popstra een goede aftekening is van de 'mening van bokt'
Nielojram schreef:Zouden die weerapps ons ook niet teveel naar de bek praten?
Het overgrote deel zit te balen door deze zomer.
Als er nu goddelijk-warm (paasei) weer op ons af dan willen ze dat graag melden.
Gaan ze misschien uit van de meest populaire voorspellingen..
Wat dan iedereen die van paasei-weer houdt, gaat het delen, wat ze meer reclame-inkomsten opbrengt..( wie betaalt hier voor een weer-app?)
Wellicht teveel compôte-theorie....
Jildau schreef:Hier geeft hij dinsdag max 28 aan. Dat vind ik heel acceptabel.