Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 09:57

Ontzettend balen Kimberly :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 09:59

Gatver zeg Kimberly, ik wordt gewoon plaatsvervangend naar van die onzekerheid en teleurstelling.

Wat ontzettend vervelend voor je. Veel sterkte :(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:09

Berdien schreef:
Wat ontzettend balen Kimberley!

Avondje sushi en cocktails was heerlijk, maar ik word wel te oud voor een dergelijke lading alcohol ^) _O-

Truck van succesvol doorzuipen op elke leeftijd is veel vet naar binnen werken en nog meer water, op zijn Oostbloks half glasje water per 1 unit drank. Gewoon pot mayo en fles water erbij :))

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:12

Wat klote Kimberley! Sterkte en ik hoop dat er spoedig een goed hart op je pad komt.

Ik ben soms echt te weekhartig voor deze wereld. Er stak een moedereend met kleintjes over op de snelweg. Ik kon nog veilig uitwijken, de auto achter mij ook. Daarna mezelf gedwongen niet meer in de spiegel te kijken. Ik zie ze nog ineengedoken zitten ;( word helemaal naar van het idee hoeveel angst ze hadden en in welke staat ze nu zijn. |(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:13

Wat naar Kimberley, echt balen :(:)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:13

Oef wat een roller coaster Kimberly.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:24

Suliko schreef:
Wat klote Kimberley! Sterkte en ik hoop dat er spoedig een goed hart op je pad komt.

Ik ben soms echt te weekhartig voor deze wereld. Er stak een moedereend met kleintjes over op de snelweg. Ik kon nog veilig uitwijken, de auto achter mij ook. Daarna mezelf gedwongen niet meer in de spiegel te kijken. Ik zie ze nog ineengedoken zitten ;( word helemaal naar van het idee hoeveel angst ze hadden en in welke staat ze nu zijn. |(

Oh brrrr ;(. Ik kan daar wakker van liggen 's nachts.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:27

Femke_Tweety schreef:
Oef wat een roller coaster Kimberly.

Nou inderdaad, ik duim voor je dat er snel een ander hart beschikbaar is!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:32

Tandarts bezoek weer. En vanaf het moment dat ik in de stoel ging liggen ben ik gaan shaken. Ik ben al klaar maar het stopt niet meer. En zoveel aandacht aan gebit en het blijft aan alle kanten gewoon uit elkaar vallen. In paar maanden tijd gewoon telkens nieuwe gaatjes. Ik heb niet eens 6 maanden tussen controles en alsnog zitten er weer nieuwe

Ik vind het al zo dood eng en nu moeten we echt uitzoeken wat er aan de hand is want dit is niet normaal. En een plan gaan maken want kans groot dat ik het niet kan houden

;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:44

Suliko schreef:

Oh boe. Dat is echt naar.

Als je een bijrijder heeft kan die nog de dierenambulance bellen (denk niet dat ze iets doen, maar heb het zelf wel eens gedaan toen ze op de vluchtstrook zaten te chillen). Verder niet over nadenken nee, ik kan hier ook wakker van liggen -O- .

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 11:15

De Praxis reclame, wie laat zijn kinderen nou bepalen dat ze een buurtfeest geven? En dan ook nog de halve Praxis afbreken.

Die met Blub de goudvis vind ik wel leuk trouwens :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 11:56

MyWishMax schreef:
Tandarts bezoek weer. En vanaf het moment dat ik in de stoel ging liggen ben ik gaan shaken. Ik ben al klaar maar het stopt niet meer. En zoveel aandacht aan gebit en het blijft aan alle kanten gewoon uit elkaar vallen. In paar maanden tijd gewoon telkens nieuwe gaatjes. Ik heb niet eens 6 maanden tussen controles en alsnog zitten er weer nieuwe

Ik vind het al zo dood eng en nu moeten we echt uitzoeken wat er aan de hand is want dit is niet normaal. En een plan gaan maken want kans groot dat ik het niet kan houden

;(

Heel veel sterkte, brr echt heel erg naar :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 12:00

Incompetente klasgenoten.

Ben met iemand een groepje, en hij is voor de verandering wel aardig, en komt net als ik nooit naar college, dus we hebben een klik. Maar ik heb 80% van het werk op me genomen. En de 20% van wat hij gedaan heeft is..... laten we zeggen van discutabele kwaliteit. Hij heeft wel z'n best gedaan maar..... -O- Ik wil 't eigenlijk gewoon opnieuw doen, want ik twijfel aan de voldoende :+

MyWishMax schreef:

;(

Ooh bah. Kan er ook nog wel bij. Alsof je nog niet genoeg gaande Wilde schrijven voor je kiezen :+ -O- hebt. Ik hoop dat het gewoon meevalt allemaal en drastische maatregelen niet nodig zijn. Sterkte.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 12:20

Wel een loonstrook, nog steeds geen loon. Hoe moet ik nu grandioos veel geld uit geven zonder m'n spaarrekening leeg te trekken :7?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 12:57

Een vrij hevige AB kuur gekregen voor de blaasonsteking. En nu al wetende dat ik veel last ga hebben van de bijwerkingen, dat heb ik namelijk altijd met AB.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:03

Kimberley fijn dat je naar huis mag.
Al is het helaas zonder nieuw hart.

Hopelijk kan iemand anders geholpen worden met dit hart. En komt er voor jou een nieuwe kans.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 13:13

CupCakes_ schreef:
Een vrij hevige AB kuur gekregen voor de blaasonsteking. En nu al wetende dat ik veel last ga hebben van de bijwerkingen, dat heb ik namelijk altijd met AB.

Ciprofloxacine?

If yes, dan veel sterkte -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:20

Menino schreef:
Suliko schreef:

Oh boe. Dat is echt naar.

Als je een bijrijder heeft kan die nog de dierenambulance bellen (denk niet dat ze iets doen, maar heb het zelf wel eens gedaan toen ze op de vluchtstrook zaten te chillen). Verder niet over nadenken nee, ik kan hier ook wakker van liggen -O- .

Helaas geen bijrijder, hopelijk heeft iemand anders dat gedaan. Ik hoop nog ergens dat ze de oversteek gered hebben, ze zaten tussen de 3e en 2e strook van de linkerkant, het was geen spits meer, maar ook niet echt rustig. Geeeen idee hoe ze de snelweg aan de andere kant overleefd hebben. Ben er nog steeds naar van. ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:42

Ik had een collega via de mail benaderd dat ze ergens niet meer mee heen kon omdat ze de laatste tijd wat acties liet zien wat niet echt oké was.

Met de mail was ze het niet eens , had een enorm grote mond.

Haar uitgenodigd voor een gesprek alles gepland meld ze zich zoals altijd 1 uur van te voren ziek.

Maak nog 1 afspraak als het weer hetzelfde geklooi is dan is het pech gehad en dan heeft ze zichzelf er maar mee.

En nee die is niet ziek , als het haar te heet wordt onder de voeten meld ze zich altijd af.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:03

xPabloBokt schreef:
CupCakes_ schreef:

Ciprofloxacine?

If yes, dan veel sterkte -O-

Goed gegokt. Die sterkte kan ik wel gebruiken ja :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:14

Sterkte Kimberley!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:51

Dat ik het dus heel erg benauwd heb.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:51

Mannen. Gedoe. -O- ;(

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:16

Mensen die beloven dat ze iets gaan doen en het dan vervolgens niet doen -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:30

Ik was heel blij want de server van het werk lag eruit….. dus ik dacht yay weekend. Helaas moet ik weer werken want de server doet het weer.