Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 11:58

Ik ben zo jaloers op mensen die goed kunnen tekenen, ik teken een poppetje nog steeds gewoon met 5 stokjes :+
Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 12:04

Yonker schreef:
Ik ben zo jaloers op mensen die goed kunnen tekenen, ik teken een poppetje nog steeds gewoon met 5 stokjes :+

5 stokjes?
Hoe teken je de handen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 12:08

Roodvos schreef:
Jolien87 schreef:
Ik ben trouwens heel benieuwd hoeveel er dit jaar zich wagen aan het horror inpakpapier van de Action.

Het geheim daarvan is dat je het binnenstebuiten moet gebruiken, dus met de glitters naar binnen :j .
Als dat niet afdoende is werkt omwikkelen met duct tape. Dan wel een schaar bijvoegen in het pakket.
:+

Cadeautjes [&] uit eigen voorraad zijn altijd leuk en handig om te geven. Fem heeft vorig jaar van mij zo'n 5 kg aan wissellijsten uit mijn voorraad gekregen.

Maar dan zie je de glitters toch niet?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 12:42

M_D_H schreef:
Yonker schreef:

5 stokjes?

Niet

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:03

Yonker schreef:

Dit inderdaad :').

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:08

3 dagen niet gereageerd en alweer bijna 10 pgs bij, jeetje := Dus even een inhaal manoeuvre..

Even bloemetjes voor alle mensen die iets te vieren hebben of het juist moeilijk hebben:
- Nog felicitaties aan Vealosz voor je verjaardag Y)(^)
- Veel sterkte en beterschap gewenst met je paard Noisy!
- Een dikke proficiat met je verloving, DonDon ^&+
- Veel sterkte en een dikke knuffel Jolien87 :knuffel:

-------

Bounty's/Kokos vind ik helemaal prima. :j Ik eet zelf graag van die kokosrotsjes. :9 Snickers vind ik erg lekker.

Ik vind lavendel wel oké, maar is zo'n basic geur.. Voor mij swso niet al te veel geurtjes toestanden (als in kaarsen ed) ivm slecht voor mijn pyrrhura, Pichu. Zelf kaarsen zonder geur schijnen slecht te zijn door de paraffine die erin zit. Wij moeten hier thuis dus op zoek naar pure bijenwax kaarsen, dat is het enige vogelvriendelijke.

Søstrene Grene ziet er echt een toffe winkel uit, maar denk niet dat ze een filiaal in België hebben (toch nog nooit van gehoord alleszins). Doet mij beetje denken aan Dille & Kamille, ook zo'n geweldige winkel.

Ik hou, zoals eerder al eens vernoemd vooral van zoete theetjes. Gember vind ik echt te pittig, daar maak je me niet blij mee. Ik had ooit zo'n fantastische Pukka thee set gekregen maar die zakjes met gember zijn overgebleven :+ Losse thee of zakjes maakt me overigens niet veel uit.

Welkom Goldenarrow, Pepperrr en Detroit! Pepperrr wat teken je mooi en echt tof dat je tattoeëert! Ik teken zelf ook graag en experimenteer met allerlei verschillende mediums. Hier probeert mijn tattoo artiest me al jaren te overhalen om ook te beginnen :') Maar ik denk dat ik dan snel burned out geraak van het 'moeten' tekenen/ontwerpen. Ik vind overigens ook niet dat ik veelzijdig genoeg ben :o En zo zijn er nog wel dingetjes waardoor ik denk dat het niet echt een job voor mij is.. Dat kaartje met de okapi is echt super tof. Mijn SS mag, indien die zelf ook graag creatief bezig is, ook zeker zoiets leuk in mijn pakket doen! Ik heb zelf 7 tattoos momenteel, I wish dat ik genoeg geld had voor al de projecten in mijn hoofd :+

Een letterbord vind ik wel tof eigenlijk. Ik zou er allerlei dwaze tekstjes opzetten :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:13

Detroit, leuk dat je ook speurt met de hond. Wat voor speuren doe je?
Ik doe detectie speuren met de hond.
Dat is trouwens nog wel een top, kleine afsluitbare potjes (plastic of metaal, geen glas) waar ik het spul waar mijn hond op speurt in kan stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:27

Hé wat leuk dat er nog gespeurd met honden wordt! Geen eigen hond meer, maar heel vroeger wel gedaan. Herinneren mij nog de oude fotorolletjes kokers die mijn vader daar voor gebruikte. :+

Søstrene Grene is een hele leuke winkel! Dille en kamille inderdaad ook! Ik wist niet dat de eerste een webwinkel had? Dat bied wel perspectief voor ons Belgen... :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:41

Banjer schreef:
Nala schreef:
Ik zou een tekening in ieder geval erg tof vinden, en ik denk menig andere deelnemer ook!

Wat vinden jullie van zo’n letterborden? Dus eentje waar je zelf een tekst op kan zetten?
[ [url=m/boUnqj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Zou alleen niet weten welke tekst ik erop zou zetten :D

Zet hem op de wc:
‘Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en je billen? - Cactussen’

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:55

Neonlight schreef:
Detroit, leuk dat je ook speurt met de hond. Wat voor speuren doe je?
Ik doe detectie speuren met de hond.
Dat is trouwens nog wel een top, kleine afsluitbare potjes (plastic of metaal, geen glas) waar ik het spul waar mijn hond op speurt in kan stoppen.

Ooh detectie lijkt mij ook leuk! Ik doe met Morax mantrailen. Wij duiken voor de lessen de bossen in om een spoor uit te lopen van een persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 14:02

Detroit schreef:
Ik heb er ook weer eens een aanmelding aangewaagd. Het is al weer even geleden dat ik meedeed. Maar ik heb er weer zin in :D

Korte voorstelling:
Arianne, 28 jaar (11 okt. 29 jaar), woonachtig in Amersfoort. Ik heb een Duitse Herder genaamd Morax waarmee ik speur en soms een dogsurvival doe. Kijk formule1 en fotografeer. :D Tevens heb ik dit jaar eindelijk wat rust gevonden en heb ik het lezen weer opgepakt (thrillers, Nederlandstalig).

Ik lees hier iets over tatoeages. Ik heb er drie :D

love it. Dogsurvival. Doe je daar ook voor trainen? Mijn vriend wil dat heel graag met onze Duitse herder :') Alleen wordt ie inmiddels wel oud ervoor :')

En speuren is top! Volgens mij vindt iedere hond dat tof om te doen. Mijn moeder is ooit Nederlands kampioen speuren in 1 of andere klasse geweest :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 14:09

Judith_ schreef:

Dat was dus juist de grap :+
Spoiler:
Het glitterpapier van de Action is niet vast te plakken met plakband met de glitters aan de buitenkant.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 14:19

M_D_H schreef:
Yonker schreef:

5 stokjes?

Niet :Y)
Is niet nodig toch?

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:58

Oooh, er zitten echt Bokkers tussen op het lijstje die ik echt wil. :D [&] Maar ik ben sowieso van plan er wat leuks van te maken! (En de kans is best groot dat ik ook een tekening ga toevoegen aan m'n lootje. O:))

Ik zag eerder in dit topic ook al de vraag voor warme dingen voorbij komen. Nu het kouder begint te worden begin ik te merken dat me warm voelen een primaire levensbehoefte is. Het huis van m'n ouders (waar ik parasiteer :D) wordt verbouwd en er is (nog) geen verbouwing. Onze hoop op een nazomer is niet helemaal uitgekomen zoals we willen. :')

Ik heb vandaag mezelf getrakteerd op dit boek:

Afbeelding

... en dat brengt mij op het volgende: mocht mijn SS nog inspiratie nodig hebben: ik zou een armbandje/bloempotje/freubeltje waarbij de opbrengsten naar Oekraïne (of een ander goed doel, maar Oekraïne vanwege bovenstaande boek) gaan ook waarderen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:04

Roodvos schreef:
Judith_ schreef:

Dat was dus juist de grap :+
Spoiler:
Het glitterpapier van de Action is niet vast te plakken met plakband met de glitters aan de buitenkant.

Oohw. :+

Hiraeth, dat ziet er een interessant boek uit eigenlijk!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:07

Creabea santa's vind ik tof. Als mijn santa creatief is leef je uit. Ik heb altijd nog wel ergens een hoekje over om wat neer te zetten of om op te hangen. Ik houd wel van unieke dingen wat niet iedereen heeft.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:12

Een letterbord: ik heb wel zo een lichtbox en een scrabblebordje! Voor die laatste mag er wel wat leuks eventueel! :))

Jullie gaan wel heel hard, ik hou het amper bij!

Ik zag wel Duitse herders. Ik heb een zwak voor Duitse herders. <3 dus als Santa een Duitse herder heeft en het pakket wil komen brengen; wees welkom. Eerst een uur knuffelen met het hondje dan. <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:15

Ik ben weer bijgelezen.
Zo'n letter/lichtbox is niets voor onze inrichting.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:22

Mijn SS mag ook zeer zeker creabea zijn. Ook omdat ik dat niet ben haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:33

Het lijkt me heerlijk om mijn creativiteit los te laten op de cadeautjes voor mijn lootje maar ik denk dat ik dan geen hints meer hoef te maken. :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:35

Jolien87 schreef:
Het lijkt me heerlijk om mijn creativiteit los te laten op de cadeautjes voor mijn lootje maar ik denk dat ik dan geen hints meer hoef te maken. :=

Tenzij je mij hebt. Ik denk standaart veel te moeilijk waardoor ik vrij weinig van de hints snap :')

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:45

Ik ben echt dol op tekenen, schilderen etc. Ook op werkjes van anderen, mocht degene die mij uiteindelijk krijgt zoiets willen maken dan zijn er foto’s beschikbaar!

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:59

Een letterbord heb ik dus die is niet meer nodig :D. Verder ben ik niet echt van de teksten ofzo.

Ik vind iets creatiefs of iets zelfgemaakt heel leuk in mijn pakket. Zolang ik het maar niet zelf moet maken. Sorry alvast voor mijn lootje ik ben gewoon niet goed in fröbelen _O-

Bakken vind ik wel leuk. Ben geen ster in het creatieve gedeelte maar als het maar lekker is toch **\O/**

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:13

Roosch schreef:
Een letterbord: ik heb wel zo een lichtbox en een scrabblebordje! Voor die laatste mag er wel wat leuks eventueel! :))

Jullie gaan wel heel hard, ik hou het amper bij!

Ik zag wel Duitse herders. Ik heb een zwak voor Duitse herders. <3 dus als Santa een Duitse herder heeft en het pakket wil komen brengen; wees welkom. Eerst een uur knuffelen met het hondje dan. <3

Dat is een deal! Waar moet ik dan heen met Morax? :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:18

Naar het hoge noorden, dus pak je schaatsen en winterjas maar in dan! :))