Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Jolien87 schreef:Ik ben trouwens heel benieuwd hoeveel er dit jaar zich wagen aan het horror inpakpapier van de Action.
Het geheim daarvan is dat je het binnenstebuiten moet gebruiken, dus met de glitters naar binnen.
Als dat niet afdoende is werkt omwikkelen met duct tape. Dan wel een schaar bijvoegen in het pakket.
![]()
Cadeautjesuit eigen voorraad zijn altijd leuk en handig om te geven. Fem heeft vorig jaar van mij zo'n 5 kg aan wissellijsten uit mijn voorraad gekregen.
Banjer schreef:Nala schreef:Ik zou een tekening in ieder geval erg tof vinden, en ik denk menig andere deelnemer ook!
Wat vinden jullie van zo’n letterborden? Dus eentje waar je zelf een tekst op kan zetten?
[ [url=m/boUnqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Zou alleen niet weten welke tekst ik erop zou zetten
Neonlight schreef:Detroit, leuk dat je ook speurt met de hond. Wat voor speuren doe je?
Ik doe detectie speuren met de hond.
Dat is trouwens nog wel een top, kleine afsluitbare potjes (plastic of metaal, geen glas) waar ik het spul waar mijn hond op speurt in kan stoppen.
Detroit schreef:Ik heb er ook weer eens een aanmelding aangewaagd. Het is al weer even geleden dat ik meedeed. Maar ik heb er weer zin in![]()
Korte voorstelling:
Arianne, 28 jaar (11 okt. 29 jaar), woonachtig in Amersfoort. Ik heb een Duitse Herder genaamd Morax waarmee ik speur en soms een dogsurvival doe. Kijk formule1 en fotografeer.Tevens heb ik dit jaar eindelijk wat rust gevonden en heb ik het lezen weer opgepakt (thrillers, Nederlandstalig).
Ik lees hier iets over tatoeages. Ik heb er drie
Roosch schreef:Een letterbord: ik heb wel zo een lichtbox en een scrabblebordje! Voor die laatste mag er wel wat leuks eventueel!
Jullie gaan wel heel hard, ik hou het amper bij!
Ik zag wel Duitse herders. Ik heb een zwak voor Duitse herders.dus als Santa een Duitse herder heeft en het pakket wil komen brengen; wees welkom. Eerst een uur knuffelen met het hondje dan.