Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Ik lees altijd profielen. Al is de foto nog zo leuk, er kan altijd iets in staan wat ik niet leuk vind. Maar er zijn ook genoeg profielen van vrouwen waar niets of nagenoeg niets instaat.
Relaxed schreef:janderegelaa schreef:Ik lees altijd profielen. Al is de foto nog zo leuk, er kan altijd iets in staan wat ik niet leuk vind. Maar er zijn ook genoeg profielen van vrouwen waar niets of nagenoeg niets instaat.
Dat jij het doet wil niet zeggen dat alle mannen het doenmijn ervaring is ook dat het zelden gelezen wordt.
Marocje schreef:Hier toch even een update: via Tinder had ik anderhalf jaar geleden mijn allereerste date, wat dus meteen mijn 1e sekspartner was. Onwijs veel van hem geleerd en genoten, maar vanmiddag het berichtje gehad dat hij iemand had ontmoet waar ie verder mee gaat en onze ontmoetingen dus stoppen.
Ondanks dat ik het altijd heb geweten en juist daarom echt van het moment genoot, was het toch ff een klap. Jemig, voel ook weer wat echt hartzeer doet. Maar toch onwijs blij met deze ervaring: dit is absoluut een hele speciale partner voor mij geweest.
‘Goed’ afgesloten. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen maar hebben elkaar voor nu het beste gewenst.
janderegelaa schreef:Marocje schreef:Hier toch even een update: via Tinder had ik anderhalf jaar geleden mijn allereerste date, wat dus meteen mijn 1e sekspartner was. Onwijs veel van hem geleerd en genoten, maar vanmiddag het berichtje gehad dat hij iemand had ontmoet waar ie verder mee gaat en onze ontmoetingen dus stoppen.
Ondanks dat ik het altijd heb geweten en juist daarom echt van het moment genoot, was het toch ff een klap. Jemig, voel ook weer wat echt hartzeer doet. Maar toch onwijs blij met deze ervaring: dit is absoluut een hele speciale partner voor mij geweest.
‘Goed’ afgesloten. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen maar hebben elkaar voor nu het beste gewenst.
Ik herken je pijn maar dat kan bij jou natuurlijk wel de consequentie zijn als je zelf propageert dat je geen strings attached wilt. En misschien kom je zelf ook wel een keer iemand tegen waarbij de vonk overslaat.