Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 12:05

Mannen die een profiel lezen? Dat is 1/10. En ja staat er al op & helpt niet... :')

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 12:23

Haha dat is ook mijn ervaring. Profiel lezen is maar zeldzaam bij de mannen, terwijl de meeste vrouwen die ik ken dat juist wel weer doen. Ik zelf ook.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 12:36

Ik deel de indruk dat er weinig gelezen wordt. Wel of geen opmerking over mijn open relatie, in beide gevallen binnen een paar uur 99+ likes. Ik ga een heftige week tegemoet, 3 dates met 3 verschillende mannen. :=

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 13:07

Ik lees altijd profielen. Al is de foto nog zo leuk, er kan altijd iets in staan wat ik niet leuk vind. Maar er zijn ook genoeg profielen van vrouwen waar niets of nagenoeg niets instaat.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 13:09

Ik heb er niets meer in staan, nee. Werd toch niet gelezen dus toen ik opnieuw profiel aanmaakte heb ik niks meer erin gezet. Geen verschil, net zoveel niet passende matches als toen er nog wel wat stond :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 14:02

janderegelaa schreef:
Ik lees altijd profielen. Al is de foto nog zo leuk, er kan altijd iets in staan wat ik niet leuk vind. Maar er zijn ook genoeg profielen van vrouwen waar niets of nagenoeg niets instaat.

Dat jij het doet wil niet zeggen dat alle mannen het doen :') mijn ervaring is ook dat het zelden gelezen wordt.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 21:09

Relaxed schreef:
janderegelaa schreef:

Dat jij het doet wil niet zeggen dat alle mannen het doen :') mijn ervaring is ook dat het zelden gelezen wordt.

Het is natuurlijk ook een grote slaagkans als je alles maar liked. Maar dan heb je als man dus ook niks als het daarna niet matched. Beetje zwak dus naar mijn idee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 21:33

Nou ja, jij hebt toch ook zo'n app om te checken wie jou liket? Zo'n alles-naar-rechts policy is niet heel anders.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 22:04

Hier toch even een update: via Tinder had ik anderhalf jaar geleden mijn allereerste date, wat dus meteen mijn 1e sekspartner was. Onwijs veel van hem geleerd en genoten, maar vanmiddag het berichtje gehad dat hij iemand had ontmoet waar ie verder mee gaat en onze ontmoetingen dus stoppen.

Ondanks dat ik het altijd heb geweten en juist daarom echt van het moment genoot, was het toch ff een klap. Jemig, voel ook weer wat echt hartzeer doet. Maar toch onwijs blij met deze ervaring: dit is absoluut een hele speciale partner voor mij geweest.

‘Goed’ afgesloten. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen maar hebben elkaar voor nu het beste gewenst.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 22:09

Oh, dat is dan toch jammer Marocje. Ondanks dat je het vooraf al weet, is het toch een einde.
Wel mooi dat jullie zoveel plezier hebben gehad en zo eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Fijn <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 22:30

Wel fijn dat er zoveel respect is dat hij dit netjes afsluit en er eerlijk over is.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 22:40

Ja zeker. Maar dat is ook echt waar ik voor sta, die open en eerlijkheid.

Dan nog is het niet vanzelfsprekend, dat begrijp ik.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 23:08

Urbanus schreef:
Nou ja, jij hebt toch ook zo'n app om te checken wie jou liket? Zo'n alles-naar-rechts policy is niet heel anders.

Jazeker, maar dan nog lees ik de profielen en gaan ze alsnog naar links. Maar momenteel geen date zin dus het is meer als tijdverdijf.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 23:11

Marocje schreef:
Hier toch even een update: via Tinder had ik anderhalf jaar geleden mijn allereerste date, wat dus meteen mijn 1e sekspartner was. Onwijs veel van hem geleerd en genoten, maar vanmiddag het berichtje gehad dat hij iemand had ontmoet waar ie verder mee gaat en onze ontmoetingen dus stoppen.

Ondanks dat ik het altijd heb geweten en juist daarom echt van het moment genoot, was het toch ff een klap. Jemig, voel ook weer wat echt hartzeer doet. Maar toch onwijs blij met deze ervaring: dit is absoluut een hele speciale partner voor mij geweest.

‘Goed’ afgesloten. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen maar hebben elkaar voor nu het beste gewenst.

Ik herken je pijn maar dat kan bij jou natuurlijk wel de consequentie zijn als je zelf propageert dat je geen strings attached wilt. En misschien kom je zelf ook wel een keer iemand tegen waarbij de vonk overslaat.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 23:18

Iemand die ik kan berichten over advies voor date met een sociale angststoornis?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 08:35

janderegelaa schreef:
Marocje schreef:

Ik herken je pijn maar dat kan bij jou natuurlijk wel de consequentie zijn als je zelf propageert dat je geen strings attached wilt. En misschien kom je zelf ook wel een keer iemand tegen waarbij de vonk overslaat.

Ik snap wat je zegt. Maar dit was voor ons beiden altijd heel duidelijk. Het was echt heerlijk, maar absoluut geen relatiemateriaal. Niet tussen ons. Dit was voor mij een soort George Clooney. Dus genoten van deze tijd, maar nu scheiden de wegen. En tja, dat voel ik echt wel. Hart knalt eruit, niet geslapen, kan amper eten. Maar prima. Blij dat ik dit mag voelen. Ik ben niet van steen. (Vorige keer was heel anders, toen was ik mentaal ook echt in de war. Maar toen speelden er ook hele andere dingen. Die persoon was niet eerlijk. Niet naar zichzelf en daardoor niet naar mij. Niet te vergelijken met dit.)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:08

Ze zeggen dat het vanzelf weer overgaat, laten we dat dan maar afwachten...

Partit c'est mourir un peu... |(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:12

Mooi gezegd, en zo is het ook. Het is echt verdomd pijnlijk, maar toch ben ik daar ook blij om. Heel dubbel misschien, maar denk dat je wel begrijpt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:14

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:23

Lief van je, die zocht ik gister eigelijk maar vond het toch niet zo nodig. Maar wilde het hier delen omdat ik hem toch via Tinder leerde kennen en jullie mijn allereerste ervaringen via Tinder ook konden lezen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:32

Wat je zelf maar fijn vindt. :(:) Liefdesverdriet voelt altijd zo eindeloos en waardeloos.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:59

Jammer Marocje, maar fijn dat jullie het op een prettige manier hebben kunnen afsluiten. Het is een 'mooie' gelaagde pijn inderdaad, ik doe met jullie mee vandaag.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:28

present schreef:
Jammer Marocje, maar fijn dat jullie het op een prettige manier hebben kunnen afsluiten. Het is een 'mooie' gelaagde pijn inderdaad, ik doe met jullie mee vandaag.

Oh nee, ook een zeer hart vandaag?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 14:06

Oh no, gebroken harten hier :knuffel: Klote!

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 14:09

Urbanus schreef:
Oh nee, ook een zeer hart vandaag?

Hoe meer ik er vind, hoe minder ze er op lijken. :\