Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:22

Erger mij er aan, dat ik mij echt overal aan erger op moment. Ik ben gewoon zo klaar, emotioneel echt helemaal op..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:46

Een bekende dierenwinkel die heel leuk op de voorpagina heeft staan: gratis verzending vanaf 29 euro. Dus ik wat extra meuk in mijn mandje gedaan voor die gratis verzenden, ik zat aan 30 euro... ga ik afrekenen, ga overal mee akkoord en scan de QR core: 34 euro aftikken. Blijken ze ergens in het bestelproces (voor mij ongemerkt) toch verzendkosten erbij te hebben gedaan... fijn, kan ik er weer achteraan om mijn geld terug te krijgen

Update, zojuist een mail erachteraan verzonden... krijg een automatisch berichtje terug 'wij streven er naar om binnen 15 dagen te antwoorden' :') |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:23

Ik wacht al 10 dagen op mijn h&m pakketje en hij js nog niet eens verstuurd. De wachtrij voor klantenservice is 75 mensen voor mij 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:38

Ik wil vanavond chili eten en had vrijdag in het halfdonker gekeken of er nog een blik bonen was.Is het vlaaivulling :( Zo maar even naar de winkel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:46

N.a.v. Mijn huizenjacht klacht:
Werd net gebeld dat ik van de reservelijst af ben en opeens morgenvroeg een bezichtiging heb!!! :oo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:47

MarlindeRooz schreef:
N.a.v. Mijn huizenjacht klacht:
Werd net gebeld dat ik van de reservelijst af ben en opeens morgenvroeg een bezichtiging heb!!! :oo

Ohhhh als iemand het verdiend ben jij het wel!! Duimen draaien hier! +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:50

Omg en dit is ook eentje waarvan we zeiden “echt jammer dat dit het niet wordt” want bovenwoning = beter dan appartement: :j
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-01-22 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Ik duim ook voor je mee Marlinde!! Hou je ons op de hoogte?

MarlindeRooz

Ja!!! Het is ook 2 min fietsen naar werk van m’n vriend dus dat is fantastisch!

(Vorige waar we reageerden was 3 min dus het kan blijkbaar nog beter _O- )

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:57

Ik ben nog niet zo lang terug op Bokt, maar van wat ik tot nu toe gelezen heb Marlinde, is dit een soort geschenk uit de hemel, fijn!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:58

Spannend Marlinde :):)
Weet nog wel van ons in november, was echt stressen ook omdat we zo graag hier wilden wonen!
Succes +:)+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:16

Succes! Duim met je mee!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:20

Ik heb mij gisteren geërgerd aan dit [PP] Plotse stress op buitenrit

Reageren of lezen hoeft niet, wie nieuwsgierig is, mag gerust. Neen ik wil geen medelijden en ja je mag het oneens zijn met mij.

En nu 'let it go, let it gooooo' ^) (lukt tot hiertoe nog niet. :\ )

Marlinde ik hoop heel hard dat je geluk hebt met deze nieuwe woonst. Ik vermoed echter wel dat jouw 'interessante' buurt jou nog zal missen >;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:27

Ik voel men mentaal niet zo fijn meer. Ik heb echt een uitweg nodig, dit is zo geen doen meer voor mij.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:31

En ik net met een goed humeur naar de fysio want kijk, ik kan al zelf mijn sokken aan trekken.
Ben je niet trots op mij.

En dan ziet ze mij lopen en zegt, mens je bent Schots en scheef. Ga es recht staan

Eehhh doe ik dat dan niet? :?
Oeps... De knal van vanacht heeft mij dus weer doen scheef staan -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:38

Ik had vandaag eigenlijk een examenpresentatie maar ik liep er zo mee te struggelen dat ik om uitstel heb gevraagd (en gekregen *\o/* ). Net wel online met wat andere presentaties meegekeken en ik heb dus weer veel te moeilijk zitten denken...
Waarom is dat brein van mij zo gemaakt dat ik altijd veel te moeilijk over dingen moet nadenken terwijl het in feite gewoon heel makkelijk is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:41

Ja er was blijkbaar van zaterdag op zondag weer enorm veel lawaai en een feestje hier op de gang. Gelukkig was ik bij mijn vriend. Dus nu maar heel erg hopen dat we hem krijgen. _O_

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:45

Succes Marlinde! *\o/*

Niet perse een ergernis. Maar zojuist een mailtje gekregen van iemand. Met een bijzondere tekst erin :') Even samengevat:"Ik was een boek aan het lezen, keek naar het plafond en vroeg mij af waarom mijn wil om te leven opeens als sneeuw voor de zon verdween."
Uhm oké? Ik dacht dat hij afscheid ofzo aan het nemen was. Y;( Maar het onderwerp van de mail heet Leeshaat? :?
Onderin stond er een formulier met vragen waarom jij lezen wel of niet leuk vindt in verschillende talen.

Bijzonder :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:07

Vanochtend vroeg gelukkig met de kat naar de dierenarts gegaan. Ze hebben de bult opengesneden en nu moeten we de wond spoelen en open houden met betadine. En een weekje antibiotica.
Kat deed het super goed en liet alles toe. Bult was helaas wel een stuk dikker en ontstoken wat je bijna noet kon zien door de vacht. Nu hopen dat het snel geneest!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:17

Vond het al lastig om naar een bepaalde vriendin te sturen dat ik een bezichtiging had omdat ik weet dat ze het stom vindt dat ik weg ga uit de stad. En dan zegt ze nadat ze zei dat het er netjes uit zag (dus niet als eerste), dat ze het zo jammer vind dat ik weg ga. -O-

Ja dat weet ik wel maar waar ik nu woon is het niet houdbaar ik blijf maar slecht slapen en het reizen is niet te doen. Ik weet dat het stom is dat ik ver weg woon maar het is zo leuk voor mij toch? -O-
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-01-22 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:24

MarlindeRooz schreef:
Vond het al lastig om naar een bepaalde vriendin te sturen dat ik een bezichtiging had omdat ik weet dat ze het stom vind dat ik weg ga uit de stad. En dan zegt ze nadat ze zei dat het er netjes uit zag (dus niet als eerste), dat ze het zo jammer vind dat ik weg ga. -O-

Ja dat weet ik wel maar waar ik nu woon is het niet houdbaar ik blijf maar slecht slapen en het reizen is niet te doen. Ik weet dat het stom is dat ik ver weg woon maar het is zo leuk voor mij toch? -O-

Lastig lijkt mij dat! Maar aan de andere kant als een vriendschap goed zit is afstand geen probleem. Ik vond het ook wel even lastig toen mijn beste vriendin voor haar studie heel wat kilometers verderop ging wonen , maar aangezien de vriendschap zo goed zit maak ik mij daar nu al geen zorgen mee om. Maar het is zeker even wennen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:35

De baas heeft een haan bij de kantoorkippen gezet. En dat beest gaat nu al de hele dag af. Waarom _-:(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:47

Algehele malaise door een combi van de tijd van de maand en de booster prik. Vooral dizzy en misselijk.

En dan moet ik stal nog doen, zucht, vanavond wederhelft maar meenemen en rustig aan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 17:13

MarlindeRooz schreef:
Omg en dit is ook eentje waarvan we zeiden “echt jammer dat dit het niet wordt” want bovenwoning = beter dan appartement: :j

Ga voor je duimen.

Ogen doen rare nu en moeite met focus.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 17:15

Appeltje_1 schreef:
Succes Marlinde! *\o/*

Niet perse een ergernis. Maar zojuist een mailtje gekregen van iemand. Met een bijzondere tekst erin :') Even samengevat:"Ik was een boek aan het lezen, keek naar het plafond en vroeg mij af waarom mijn wil om te leven opeens als sneeuw voor de zon verdween."
Uhm oké? Ik dacht dat hij afscheid ofzo aan het nemen was. Y;( Maar het onderwerp van de mail heet Leeshaat? :?
Onderin stond er een formulier met vragen waarom jij lezen wel of niet leuk vindt in verschillende talen.

Bijzonder :')

Altijd oppassen met onbekende links en bestanden.