Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Lorette_ schreef:Spannend! Jullie hebben een prachtige locatie.
Ik heb in oktober een bruiloft van vrienden en als koukleum wilde ik eigenlijk wel een jasje bij de hand hebben om extra aan te kunnen doen. Dat had ik zelfs op mijn eigen bruiloft, terwijl het best warm was.Crèmekleurig (of beige/lichtroze/oudroze) zou er het mooist bij staan en is wat feestelijker dan navy/zwart. Maar die lichte kleuren kunnen in bepaald licht bijna wit lijken en dat durf ik niet goed. We hadden zelf expliciet aangegeven dat de gasten mochten dragen waarin ze zich prettig voelden, dus ik kan niet goed checken wat kan of niet kan aan de hand van onze gasten.
Rood zou volgens velen ook not done zijn, maar wij hadden gewoon gasten in felrood. Alleen was dat verder geen over the top jurk. Maakte mij niets uit. Ik wil zelf niet een gast zijn die iets storends doet. Lastig.
lovemaylo schreef:Wij hebben gisteren onze babs eindelijk ontmoet... blijkbaar is dat heel normaal als dat 1,5week van tevoren nog moet gebeuren.
Maar wij hadden daar best wat stres over gezien de bruiloft al snel is en we nog meer afspraken hebben en we ook gewoon nog moeten werken, maar het was gelukkig allemaal gelukt.
Nu nog hopen op droog weer