Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ja, wist ik veel, ik heb nog nooit gekampeerd en m’n slaapzak zou tot zo’n 10 graden comfortabel warm moeten zijn.Mkango schreef:Ik lig in een tentje en vanmorgen was het net voor zonsopkomst 11 graden. Janken.
Ja maar dat doe je zelf hoor, jij gaat vrijwillig in een tent liggen op 1 oktober
Overigens is het hier overdag dan wel weer heerlijk 25 graden en zonnig, dus dat halve uurtje kou lijden overleef ik wel.
Er zijn geen puppy’s overleden in het proces, dus ik geniet nog even met volle teugen van mijn laatste paar dagen Zuid Frankrijk.
idinn schreef:Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.
3 uur slaap na een onterecht verloren wedstrijd tegen die Fransen gisteren moet nog even een plaatsje krijgen. Mss kan mijn santa me een nieuwe hobby geven. Beter voor mijn humeur
Neonlight schreef:O lekker, waar zit je in Zuid-Frankrijk? Ik ben net 1,5 week terug van mijn Tour de France.
). Kan nu al niet wachten om weer terug te komen volgend jaar!
Waar ben jij geweest?capopjekop schreef:Rugby, stuk leuker.Frankrijk is even een open zenuw hier3 uur slaap na een onterecht verloren wedstrijd tegen die Fransen gisteren moet nog even een plaatsje krijgen. Mss kan mijn santa me een nieuwe hobby geven. Beter voor mijn humeur
Win or lose, lekker met z’n allen de kroeg in na afloop! idinn schreef:Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.
hahahaha!
In mijn geval: nee, daar maak ik me geen zorgen om. Ik ben met alles blij wat mijn Santa voor me bedenkt en onderstaand lijstje is puur ter bijlees van de voorgaande onderwerpen en absoluut niet als eisenlijst. Doe ajb samenstellen wat je zelf leuk vindt, het gaat mij om alle pret eromheen 

M_D_H schreef:Ja heel eerlijk? Kamperen is voor mij sowieso al een no-go
Ik denk ook niet dat ik het nog een keer in West-Europa zal doen, aangezien ik toch altijd graag wat meer assimileer met de lokale bevolking en niet gezellig toeristje wil spelen op een camping.
Ze is niet meer benauwd en is weer vrolijk
Hopelijk heeft ze in de herfst en winter niet weer ellende en was het nu twee keer pech (in juli ook al RS).
Bij ons is het altijd best wel aan de warme kant in huis, dus de vloerverwarming slaat niet vaak aan. Er liggen hier ook altijd dekentjes in de buurt waar we onder kunnen kruipen en dat doen we heel vaak. Ik ben nog op zoek naar een grote, zachte fleecedeken in de kleur antraciet, donkergroen of okergeel. Nog geen lekkere zachte tegengekomen helaas. Tips zijn welkom. geerte schreef:Gefeliciteerd.
Ik merk dat ik minder actief ben dan vorige jaren, dus voor mijn lootje excuses ik doe mijn best. Er is ook altijd genoeg te vinden in vorige jaren waar ik wel actiever was.
maar ik doe mijn best

zie dat dat bij sommige wel en bij sommige niet goed valt haha 

Citaat:Zoals jullie zien mag Kimberley mee doen. Dit houd in dat Secret Santa dit jaar 101 Santa's heeft.
Omdat de reservelijst maar 1 deelnemer had, heeft het beheer besloten om de lijst een beetje op te rekken, zodat er nog 1 plaatsje bij kwam.
Kimberley, welkom in ons mooie topic en dit leuke evenement