Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:21

Ik lig in een tentje en vanmorgen was het net voor zonsopkomst 11 graden. Janken. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:35

Mkango schreef:
Ik lig in een tentje en vanmorgen was het net voor zonsopkomst 11 graden. Janken. :')

Ja maar dat doe je zelf hoor, jij gaat vrijwillig in een tent liggen op 1 oktober :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:40

M_D_H schreef:
Mkango schreef:

Ja maar dat doe je zelf hoor, jij gaat vrijwillig in een tent liggen op 1 oktober :')
Ja, wist ik veel, ik heb nog nooit gekampeerd en m’n slaapzak zou tot zo’n 10 graden comfortabel warm moeten zijn. :') Overigens is het hier overdag dan wel weer heerlijk 25 graden en zonnig, dus dat halve uurtje kou lijden overleef ik wel. O:)

Donna89

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:43

Oja voor een 25 graden overdag zou ik dat uurtje ook wel overleven hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:58

Haha, ja! Achteraf had ik beter een lange pyjamabroek mee kunnen nemen, maar ach, al doende leert men. :D Er zijn geen puppy’s overleden in het proces, dus ik geniet nog even met volle teugen van mijn laatste paar dagen Zuid Frankrijk. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:16

O lekker, waar zit je in Zuid-Frankrijk? Ik ben net 1,5 week terug van mijn Tour de France. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:20

Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:23

idinn schreef:
Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.

_O-

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:48

idinn schreef:

Zo waar inderdaad!
Van het voorjaar weg geweest met een huifkar, we waren heel blij dat we heel veel fleece dekentjes hadden meegenomen :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:19

Frankrijk is even een open zenuw hier :') 3 uur slaap na een onterecht verloren wedstrijd tegen die Fransen gisteren moet nog even een plaatsje krijgen. Mss kan mijn santa me een nieuwe hobby geven. Beter voor mijn humeur :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:44

M_D_H schreef:
Mkango schreef:

Ik heb een vriendin die dat wel doet, Sharani hier op Bokt, zelfs als er sneeuw ligt, brr.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:53

capopjekop schreef:
Frankrijk is even een open zenuw hier :') 3 uur slaap na een onterecht verloren wedstrijd tegen die Fransen gisteren moet nog even een plaatsje krijgen. Mss kan mijn santa me een nieuwe hobby geven. Beter voor mijn humeur :')

Of switchen van club, zo eentje wat vrijwel altijd wint :)) :') _O-

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:57

Ik wilde die suggestie al niet opperen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:59

Neonlight schreef:
O lekker, waar zit je in Zuid-Frankrijk? Ik ben net 1,5 week terug van mijn Tour de France. :))

Ik ben begonnen in Avignon, toen een nachtje St Rémy, de afgelopen 3 nachten in Arles en nu onderweg naar Montpellier (daar heb ik dan wel een AirBNB :)) ). Kan nu al niet wachten om weer terug te komen volgend jaar! <3 Waar ben jij geweest?

capopjekop schreef:
Rugby, stuk leuker. :)) Win or lose, lekker met z’n allen de kroeg in na afloop!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:09

hahahatsjoe schreef:
M_D_H schreef:

Ik heb een vriendin die dat wel doet, Sharani hier op Bokt, zelfs als er sneeuw ligt, brr.

Ja heel eerlijk? Kamperen is voor mij sowieso al een no-go :')

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:05

Sorry dat ik tussendoor weer afwezig was; onze jongste dochter heeft in het ziekenhuis gelegen en mijn eigen herstel valt ook erg tegen.. Maargoed, nu eindelijk tijd om even bij te lezen.

idinn schreef:

:') :') :') hahahaha!

Ik zag nog een opmerking voorbij komen met de vraag of oud-deelnemers zich niet druk maken om het feit dat ze verwijzen naar oude topics van voorgaande jaren.. Goed punt! :)* In mijn geval: nee, daar maak ik me geen zorgen om. Ik ben met alles blij wat mijn Santa voor me bedenkt en onderstaand lijstje is puur ter bijlees van de voorgaande onderwerpen en absoluut niet als eisenlijst. Doe ajb samenstellen wat je zelf leuk vindt, het gaat mij om alle pret eromheen :)

Ik ben gek op:
- chocolade in alle varianten
- warme sokken
- kleedjes voor op de bank
- mooie herfst en/of kerstitems om het huis te versieren <3
- geurkaarsen met herfst en/of wintergeuren
- puzzelen
- lezen
- creatief bezig zijn met knutselmateriaal
- kamperen!
- ongedwongen sfeer

Ik ben niet zo'n fan van:
- sterremuntthee of vergelijkbaar %)
- mijn jongste dochter krijgt borstvoeding en heeft koemelkeiwitallergie, dus daar is mijn dieet op gebaseerd
- doucheproducten i.v.m. gevoelige huid, maar sommige dingen kan ik wel verdragen. Mocht je hier specifiek een vraag over hebben, stel die dan vooral via de organisatie!
- moeten conformeren aan een keurslijf :+

Zo en nu hoop ik weer gewoon mee te kunnen beppen.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:35

Oef, dat is schrikken, Blinii! Hoe gaat het nu? :(:)

M_D_H schreef:
Ja heel eerlijk? Kamperen is voor mij sowieso al een no-go :')

Was het voor mij ook altijd, maar ik had eigenlijk gepland om de afstand wandelend af te leggen, dus dan is je eigen onderdak wel handig. Uiteindelijk vrij veel moeten wijzigen en dus niet de wandeltocht gemaakt die ik had beoogd, maar het is me niet tegengevallen, hoewel een weekje ook wel lang genoeg was. :)) Ik denk ook niet dat ik het nog een keer in West-Europa zal doen, aangezien ik toch altijd graag wat meer assimileer met de lokale bevolking en niet gezellig toeristje wil spelen op een camping. :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:01

Lief dat je het vraagt! <3 Ze is niet meer benauwd en is weer vrolijk :) Hopelijk heeft ze in de herfst en winter niet weer ellende en was het nu twee keer pech (in juli ook al RS).

Wij zijn echt groot fan van kamperen. Hebben een eigen vouwwagen waar we deze zomer voor het eerst mee weg zijn geweest. Daarvoor kampeerden we altijd met een tent en twee keer hebben we een bungalow/safaritent gehuurd. Ik houd echt van het campingleven.

De herfst doet hier trouwens alweer goed haar intrede.. Het is al de hele dag aan het regenen. Mocht iemand nog leuke uitjes weten voor dit weer; ik houd me aanbevolen > ook leuk voor in mijn pakket "tips" over leuke plaatsen in binnen- en buitenland.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:49

Hoewel ik niet zo'n fan ben van de regen, vind ik het ook wel lekker dat het dekentjesweer eraan komt. <3 Bij ons is het altijd best wel aan de warme kant in huis, dus de vloerverwarming slaat niet vaak aan. Er liggen hier ook altijd dekentjes in de buurt waar we onder kunnen kruipen en dat doen we heel vaak. Ik ben nog op zoek naar een grote, zachte fleecedeken in de kleur antraciet, donkergroen of okergeel. Nog geen lekkere zachte tegengekomen helaas. Tips zijn welkom.

Sterrenmunt-, rooibos- en zoethoutthee zijn hier ook geen favoriet.

Blinii, wat schrikken! Gelukkig gaat het nu weer beter met je dochter.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:10

@Blinii Beterschap voor je dochter.

Ik heb echt een ontzettende hekel aan de herfst en winter, zou het liefst een winterslaap gaan houden en weer in het voorjaar wakker worden.
Door de kou doet mijn lijf pijn en heb ik last van gewrichten enzo.
Ik heb het ook altijd koud dan.

Kamperen heb ik altijd leuk gevonden, totdat ik getrouwd was.
Mijn man vind het niks dus dan is er niks meer aan.
Best jammer eigenlijk.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:16

geerte schreef:
Gefeliciteerd.

Ik merk dat ik minder actief ben dan vorige jaren, dus voor mijn lootje excuses ik doe mijn best. Er is ook altijd genoeg te vinden in vorige jaren waar ik wel actiever was.

Ja ik ook #) maar ik doe mijn best

Wat een lieverd die Bowie! En ik zag een mooie krans.
De kachel staat hier nog steeds uit.

Iets zelf gemaakt vind ik altijd speciaal en erg leuk maar het is geen verplichting hoor.

Mijn woonkamer is nu heel erg saai want het behang moest er af en nu is alles WIT -O-
Ik hou van bruin/beige huis.
Volgens sommige is dat ook heel saai maar ok :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 20:46

Bruin in huis denk ik terug aan m'n kindertijd.... Bruine slaapkamer... Allemaal donker eiken meubelen in huis,alles donker #)

Nee,niks voor mij.

Misschien dat daar mijn felle kleuren fobie weg komt :P

Therapeutisch topic zo :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:03

OMGGGG *\%/* *\%/* *\%/*

Ik mag toch nog meedoen!! *\%/* *\%/* *\%/*

Het topic wordt altijd geopend als ik net op vakantie ga/ben :=
Ben ook naar Frankrijk geweest <<) zie dat dat bij sommige wel en bij sommige niet goed valt haha _O-

Ik zal vanaf nu ook actief proberen mee te praten! :))

SS van vorig jaar!! Je plant doet het goed, zit inmiddels in 3 potten haha :)) <3

Ik zal eens gaan nadenken over een do en don't lijst :))

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:03

Kimberley jeeej ..super <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:09

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Zoals jullie zien mag Kimberley mee doen. Dit houd in dat Secret Santa dit jaar 101 Santa's heeft.
Omdat de reservelijst maar 1 deelnemer had, heeft het beheer besloten om de lijst een beetje op te rekken, zodat er nog 1 plaatsje bij kwam.

Kimberley, welkom in ons mooie topic en dit leuke evenement <3