Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ja, wist ik veel, ik heb nog nooit gekampeerd en m’n slaapzak zou tot zo’n 10 graden comfortabel warm moeten zijn.Mkango schreef:Ik lig in een tentje en vanmorgen was het net voor zonsopkomst 11 graden. Janken.
Ja maar dat doe je zelf hoor, jij gaat vrijwillig in een tent liggen op 1 oktober
idinn schreef:Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.
Neonlight schreef:O lekker, waar zit je in Zuid-Frankrijk? Ik ben net 1,5 week terug van mijn Tour de France.
capopjekop schreef:Rugby, stuk leuker.Frankrijk is even een open zenuw hier3 uur slaap na een onterecht verloren wedstrijd tegen die Fransen gisteren moet nog even een plaatsje krijgen. Mss kan mijn santa me een nieuwe hobby geven. Beter voor mijn humeur
idinn schreef:Die slaapzakken moet je nooit geloven. Die zijn tot die temperatuur comfortabel als je dagelijks een ijsbad neemt óf voor het slapen gaan een fles whisky leegtikt.
M_D_H schreef:Ja heel eerlijk? Kamperen is voor mij sowieso al een no-go
geerte schreef:Gefeliciteerd.
Ik merk dat ik minder actief ben dan vorige jaren, dus voor mijn lootje excuses ik doe mijn best. Er is ook altijd genoeg te vinden in vorige jaren waar ik wel actiever was.
Citaat:Zoals jullie zien mag Kimberley mee doen. Dit houd in dat Secret Santa dit jaar 101 Santa's heeft.
Omdat de reservelijst maar 1 deelnemer had, heeft het beheer besloten om de lijst een beetje op te rekken, zodat er nog 1 plaatsje bij kwam.
Kimberley, welkom in ons mooie topic en dit leuke evenement