Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 10:07

Borrelen eindigde rond 3uur bij mij thuis en ik moet zo werken. :Z
Gelukkig heb ik niet erg veel gedronken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 10:20

Ineke2 schreef:
Hoe oud is ze?

Ze is 3 en echt aan het peuterpuberen. Alles is nee, drama, brullen en noem maar op. Ga blij zijn als ze uit deze fase is.

Ik erger mij ook aan enkele familieleden. Zus zegt zonet last minut het feestje af van mijn dochter deze middag. Want, ze heeft geen zin om haar namiddag er aan op te offeren. En een cadeau krijgt ze ook niet, want ja, ze komt niet naar het feestje hé. Prima zus. Wij zijn vorige maand 4 uur onderweg geweest om 2,5 uur op het feestje van jou dochter te zitten. Nu is het omgekeerd (en met bbq etc erbij) en kun je jou namiddag er niet aan opofferen. Doei dan.

En de vader van mijn metekind. Metekind kon zeker niet komen vandaag want ze hadden toevallig tickets gekregen om naar een pretpark te gaan en die tickets waren enkel vandaag geldig. Nu staat facebook vol met foto’s van gisteren en vandaag hebben ze een ‘rustig’ dagje.
Gho, zeg gewoon dat je niet wilt ofzo ipv er over te liegen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 10:23

Moestuin schreef:
Ineke2 schreef:
Hoe oud is ze?

Ze is 3 en echt aan het peuterpuberen. Alles is nee, drama, brullen en noem maar op. Ga blij zijn als ze uit deze fase is.

Ik erger mij ook aan enkele familieleden. Zus zegt zonet last minut het feestje af van mijn dochter deze middag. Want, ze heeft geen zin om haar namiddag er aan op te offeren. En een cadeau krijgt ze ook niet, want ja, ze komt niet naar het feestje hé. Prima zus. Wij zijn vorige maand 4 uur onderweg geweest om 2,5 uur op het feestje van jou dochter te zitten. Nu is het omgekeerd (en met bbq etc erbij) en kun je jou namiddag er niet aan opofferen. Doei dan.

En de vader van mijn metekind. Metekind kon zeker niet komen vandaag want ze hadden toevallig tickets gekregen om naar een pretpark te gaan en die tickets waren enkel vandaag geldig. Nu staat facebook vol met foto’s van gisteren en vandaag hebben ze een ‘rustig’ dagje.
Gho, zeg gewoon dat je niet wilt ofzo ipv er over te liegen.

Oh de 3 jarige fase daar zitten de mensen waarmee ik werk inderdaad ook in. Wat ook nog wel effect heeft is zeggen je mag brullen maar op je kamer. Boosheid is vaak gericht op het moment dan dat specifiek naar jou toe.

En wat een nare familieleden zeg bah! Mensen durven tegenwoordig niet meer eerlijk te zijn en te zeggen ik heb geen zin sorry! Ik zeg het ook wel eerlijk en dat werkt beter dat allerlei smoesjes ophangen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 11:05

Pfff van je familie moet je het niet hebben Moestuin. Begrijpelijk dat je daar erg teleurgesteld in bent.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 12:18

Heb je buren?Anders in de tuin zetten,deur dicht en laten gillen.Wel in de gaten houden natuurlijk en dat ze de tuin niet uit kan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 14:28

Nieuwe gordijnen opgehaald, super blij mee, passen heel mooi bij mijn bank en de muren... één runnertje te weinig in de rails. |o

Edit: te vroeg geklaagd, ik had de vaste haakjes niet meegepakt en ik denk dat ik ook verkeerd geteld had. :') Past allemaal precies.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:27

Dat ik nu nog 3 maanden moet wachten voor ik mijn eigen gemaakte aardbeien likeur kan proeven. :')

Nu nog verzinnen wat ik met de aardbeien gaat doen die over zijn. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:56

Ik dacht net dat het wel lekker weer is om mijn auto eens van binnen schoon te maken....

2 seconden later, oh wacht mijn auto staat niet voor de deur -O-

Nu moet ik wachten tot de auto voor dde deur staat en ik ook zin heb _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 17:25

Warmte in combinatie met Maastricht en de drukte voel me totaal niet prettig... Loop wel met mondkapje op hoor als het mij te druk wordt.

Ben helemaal klaar met het lopen en zoveel hebben we echt niet gedaan en dan nog dat gezeik over een teras zoeken :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 17:28

Bank aan het zoeken, maar wat een gedoe... (2ehands)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 17:50

Kijk eens bij de kringloop.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 21:43

Duur spul gekocht voor de bels zijn cpl, zet ik even op het randje, draai me om en de geit tieft het van de muur af. Helft er uit, gelukkig niet stuk... iemand geitenshoarma?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 23:14

Britta31 schreef:
Kijk eens bij de kringloop.

Dit ben nog steeds blij met mijn huidige bank van de kringloop vandaan. :j *\o/*

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 00:39

Buren die een feestje hebben... Hou op met die herrie wil slapen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 00:49

Mensen die schooien om geld maar wel op vakantie gaan. Wil iemand ook mij een donatie doen? Lekker weekje weg lijkt me wel wat. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 00:49

Hele dag kots en kotsmisselijk geweest nadat ik vannacht een pakketje vol tegen m'n hoofd kreeg. Wij hebben vooral metalen er in zitten. Gelijk mega beroerd en koppijn. Dus zal wel een hersenschudding zijn. Kon ook niet echt slapen want degene die me overnam belde steeds. Dus had m'n telefoon op stil, kon ik niet meer slapen. Dus er maar uit gegaan. En nu ik zowat weer op bed ga, krijg ik eindelijk zin in wat eten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 02:41

Beterschap Marije, dat klinkt niet best. Goed rust nemen tot je echt herstelt bent.

Ik kan niet slapen |o

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 03:02

Ik ook niet, snikheet en benauwd in het huisje waar we momenteel slapen. Gelukkig maar voor 1 nacht.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 04:18

Wekker staat op 5.30 voor equiday en nu ben ik om 4.15 wakker. Das niet de afspraak...

Beterschap marije

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 05:54

fjordjes schreef:
Buren die een feestje hebben... Hou op met die herrie wil slapen

Hier ook...
Gelukkig slaap ik vaak gewoon door.
Tenzij ze met een bepaald ne de muziek harder doen zoals nu weer...
En rond 2 en Ron 3 afgelopen nacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 07:06

Het was een ergernis maar ondertussen kan ik er ook wel mee lachen. Gisteren kwam mijn vader zijn nieuwe vriendin voor de eerste keer bij ons thuis. Na 5 minuten was ze al aan het klagen tegen mijn vriend zijn opa dat het stonk naar de boerenbuiten. Ze heeft een stuk taart gegeten, is opgestaan en ging gaan wandelen want ze moest dringend een frisse neus halen (sidenote: Wij zaten allemaal buiten) Ze zijn dik 2 uur weg geweest. Bij terug komst was de bbq al gaande. Ze heeft eten genomen en zat daarna (als enigste) constant te wapperen met haar bord want er waren vliegen. Na 30 minuten en veel commentaar zijn ze weer vertrokken want ze kon echt niet om gaan met de geur van de boerenbuiten.

Side note: Wij kweken schapen (hebben een 30 tal) Onze buurman heeft varkens. Ja, wij wonen op de ‘boerenbuiten’ omringd door boeren. Wat had ze dan verwacht?

Toen ze vertrokken waren kwam er een heel luide opmerking van 1 van de andere gasten: Nou blij dat ze weg is! Ze had na de taart al niet meer moeten terug komen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 07:31

Precies de goede opmerking voor die vrouw haha. Fijn dus dat je niet de enige was die zich eraan ergerde :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 07:42

Aan mijn kat :+ (ja, ja) ze gaat niet weg :+

Ze wilde gisteravond laat absoluut niet naar binnen. Nou dan maar buiten ‘s nachts (is ze eigenlijk nooit). Maar vanochtend om 5 uur sloopte ze zowat de achterdeur omdat ze naar binnen wilde :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 08:05

Steeds hoofdpijn na het slapen :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 09:25

Een van mijn collega's. Ik vind haar eigenlijk te onbekwaam om onbeheerd op het terrein los te laten lopen, het is net een kind die je overal bij moet begeleiden. Met haar bemoeizucht maakt ze ook nog eens ongewenst regelmatig keuzes waar ze de bevoegdheid helemaal niet voor heeft, en waar anderen dan weer de dupe van worden. Af en toe zie ik haar als een soort klein kind wat elke keer roept: selluf doen! Waarbij meteen je alarmbellen af gaan en je eigenlijk al weet dat je ze dan juist extra in de gaten moet houden als je een oliebol wilt voorkomen.