Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:De weg niet opgaan is makkelijk gezegd en helaas geen optie, ik ben leerkracht in het basisonderwijs en word dus gewoon op mijn werk verwacht. Normaal gesproken ga ik met de trein naar het werk maar het is nog maar de vraag of die morgen überhaupt alweer rijden, dus moet ik wel met de auto.
Nu scheelt het dat er rond 6:00 eigenlijk altijd al wel verkeer op de weg is dus aan de hand van hun rijgedrag kan ik wel inschatten hoe de toestand is.
Het enige wat ik niet snap is dat Marije zegt dat er al zoveel gestrooid is dat het wegdek niet meer bevriest maar dat het vorige week maandag nog één glijbaan was op de weg.
Jolien87 schreef:De trein reed vanmorgen weer.![]()
Alleen dan maar 1 treinstel inzetten tussen Zwolle en Amsterdam. Laten we zeggen dat het knus was in de trein. Maar laat ik maar niet te hard klagen want ik was allang blij dat de trein überhaupt reed.
Steeph, zaten wij in dezelfde trein?
Jolien87 schreef:De trein reed vanmorgen weer.![]()
Alleen dan maar 1 treinstel inzetten tussen Zwolle en Amsterdam. Laten we zeggen dat het knus was in de trein. Maar laat ik maar niet te hard klagen want ik was allang blij dat de trein überhaupt reed.
Steeph, zaten wij in dezelfde trein?
marley93 schreef:Niet teveel lezen, gewoon beginnen en veel oefenen.Hoe ingewikkeld het is om te beginnen met fotografie. Al die termen en techniek, man man man.
Mkango schreef:marley93 schreef:Niet teveel lezen, gewoon beginnen en veel oefenen.Hoe ingewikkeld het is om te beginnen met fotografie. Al die termen en techniek, man man man.
chanicha schreef:Ohh had ik toen ook!
Ik ging daarvoor gewoon ergens heen waar ik wilde werken en vroeg of ze nog iemand nodig hadden totdat ik ook zonder werk kwam en een CV moest maken![]()
Moet zeggen dat het me, met voorbeeldbrief, redelijk gelukt is!