Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:13

Ohh jaa zo leuk adventkalender !

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:23

Ik vind adventskalenders heeeeeel leuk maar niet met lotion dingen, wel met chocola of krasloten idd.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:26

Adventskalender klinkt leuk! Maar die is tijdens SSS wel aan de late kant, dan ben je al halverwege de adventstijd :+ verzorgingsproducten is helaas niet zo aan mij besteed vanwege een kneuzenhuidje.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:32

Ik vind zo'n goedkope met chocolade wel grappig, maar heb liever dan een goede chocolade als blokje. Lotion heb ik inderdaad ook genoeg. Maar goed, sommigen vinden het wel leuk en zo kom je weer op ideetjes.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:00

Ik spiek wel eens in het topic over Adventskalenders en er is een wereld voor mij open gegaan.
Vind het heel leuk om daar eens te kijken wat mensen kopen, maar het is aan mij niet besteed.
Zeker geen chocolaatjes, kaarsjes of verzorgingsproducten. Zeker met de eerste en laatste ben ik heel kieskeurig.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:42

Adventkalender kan ik slecht tegen, want dan moet ik steeds wachten om een vakje open te maken en dat vind ik super moeilijk. Als kind trok ik gewoon altijd alle vakjes al open, maar als volwassene kun je dat niet maken en dat vind ik heel naar.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:55

Ik kan daar juist weer heel erg gedisciplineerd in zijn :') Vroeger ging ik met mijn zakgeld wel eens naar de Jamin en dan zocht ik een paar bonbons uit en die bewaarde ik dan op mijn kamer en elke avond mocht ik er één van mezelf.. Kon ik dan echt van genieten :+

(Hint, hint, lekkere bonbons zijn welkom dus B-))

Ik bedacht me nog een enorme top.. Als mijn SS nou in de buurt van Amersfoort woont.. :o Ik heb daar ooit zooo iets lekkers gekocht.. Methadon saus (original) Omg.. Dat is zoo lekker <3 Maar hier in het noorden nergens te koop.

Afbeelding

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:04

Waar is dat te koop dan? Ik woon nu in Amersfoort maar heb er nog nooit van gehoord.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:13

Debbie schreef:
Ik kan daar juist weer heel erg gedisciplineerd in zijn :') Vroeger ging ik met mijn zakgeld wel eens naar de Jamin en dan zocht ik een paar bonbons uit en die bewaarde ik dan op mijn kamer en elke avond mocht ik er één van mezelf.. Kon ik dan echt van genieten :+

(Hint, hint, lekkere bonbons zijn welkom dus B-))

Ik bedacht me nog een enorme top.. Als mijn SS nou in de buurt van Amersfoort woont.. :o Ik heb daar ooit zooo iets lekkers gekocht.. Methadon saus (original) Omg.. Dat is zoo lekker <3 Maar hier in het noorden nergens te koop.

[ [url=m/BSyYqu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar kan je dat kopen? Ik woon vlakbij amersfoort en kom er regelmatig, zou ook buiten SS wel een keer wat willen sturen hoor

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:16

germie schreef:
Rambogirl schreef:
Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie

Tafelkleden of iets voor op tafel?

Jullie brengen mij op goede ideeën, leuke ovenwanten zijn hier ook welkom en ik heb deze vakantie een paar hele mooie kaarsen gekocht, blijk ik geen kandelaar(s) te hebben :+

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:18

geerte schreef:
Waar is dat te koop dan? Ik woon nu in Amersfoort maar heb er nog nooit van gehoord.

Oh ik zie dat ze inmiddels de naam hebben veranderd naar Bistrosaus :+ Ik heb het ooit op de markt in Amersfoort gekocht bij een bakker, maar ze verkopen het ook bij allemaal winkels in het midden van het land.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:08

miccamaaike schreef:

Ben je alvast je hint in het topic aan het gooien? :')

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:11

Nog nooit gehoord van die saus, haha. Woon ik zeker te zuidelijk voor.

Ovenwanten zijn hier ook een top, de mijne begeven het zo langzamerhand en zijn ook erg saai gewoon grijs.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:13

Dyphusion schreef:
miccamaaike schreef:

Ben je alvast je hint in het topic aan het gooien? :')

:+ :P

Germie wilde graag een zonnetje :D

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:14

Debbie schreef:
geerte schreef:

Oh ik zie dat ze inmiddels de naam hebben veranderd naar Bistrosaus :+ Ik heb het ooit op de markt in Amersfoort gekocht bij een bakker, maar ze verkopen het ook bij allemaal winkels in het midden van het land.

Vind ik niet gek, bij Methadon denk ik in eerste instantie aan wat anders. :+

Ohh miccamaaike, dat had ik dan weer niet gelezen haha.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:20

germie schreef:
Rambogirl schreef:
Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie

Tafelkleden of iets voor op tafel?

Iets voor op tafel. Zo'n tray met kaarsjes of iets dergelijks.

Adventskalenders zijn niet aan mij besteed. Evenals andere huidverzorging dan rituals. Ik heb van andere merken al zoveel van liggen en omdat ik gewoon niks gebruik daarvan wordt die stapel alleen maar groter.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:24

Debbie schreef:
*knip*

[ [url=m/BSyYqu.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan met dit?
Afbeelding
:+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:31

Roulette_ schreef:
Jullie brengen mij op goede ideeën, leuke ovenwanten zijn hier ook welkom en ik heb deze vakantie een paar hele mooie kaarsen gekocht, blijk ik geen kandelaar(s) te hebben :+

Kandelaar, dat is een heel breed begrip.
Voor wat voor kaarsen? Ik denk van die smalle lange (dinerkaarsen), klopt dat?
En dan een kandelaar met 2 (of meer) armen, of juist liever een paar voor een enkele kaars?

En voor mij geen ovenwanten. Ik heb vorig jaar een paar weg gegooid, een paar naar mijn ex gedaan, heb 2 paar in de keukenkast en heb nog een nieuw paar op reserve in de kast liggen (iets met kerstpakketten van het werk).

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:37

Oh en we zijn van plan om een fotoshoot in te plannen dus fotolijst(en/jes) zijn ook zeer welkom :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:56

Roodvos schreef:
Roulette_ schreef:

Kandelaar, dat is een heel breed begrip.
Voor wat voor kaarsen? Ik denk van die smalle lange (dinerkaarsen), klopt dat?
En dan een kandelaar met 2 (of meer) armen, of juist liever een paar voor een enkele kaars

Voor dinerkaarsen inderdaad, voor een enkele kaars vind ik meestal het mooiste, liefste dan een set van 2, maar dat zijn absoluut geen harde eisen. Zou wel fijn zijn als het qua stijl matched met mijn 'flow' servies van villeroy & boch.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:14

Dyphusion schreef:
Vind ik niet gek, bij Methadon denk ik in eerste instantie aan wat anders. :+
.

Daar komt het ook vandaan volgens mij!

De maker van de saus kreeg telefoontjes van mensen met: 'Ik MOET nu die saus hebben!!!' Zo verslavend was het.. Toen heeft het de naam 'Methadon saus' gekregen :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:26

Saus verslaving :+

Mocht mijn Santa nog leuke woontijdschriften hebben, dan hou ik me aanvullen. We gaan verhuizen en ik zoek inspiratie. (andere tijdschriften ook prima hoor!) 2e hands is uiteraard helemaal goed dan.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:43

miccamaaike schreef:
Saus verslaving :+

Mocht mijn Santa nog leuke woontijdschriften hebben, dan hou ik me aanvullen. We gaan verhuizen en ik zoek inspiratie. (andere tijdschriften ook prima hoor!) 2e hands is uiteraard helemaal goed dan.

Dat vind ik ook leuk.
Eigenlijk vind ik heel veel leuk. :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:48

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon, omdat de oude toch echt niet meer betrouwbaar is qua opladen... Dus het telefoonhoesje idee valt weg.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:11

Decoratie is hier (helaas) echt een flop. Vriendlief kan niet tegen drukte. Behalve kaarsen. Ik heb hier meerdere glazen met kaarsen staan, en die neemt hij me gelukkig niet af. :')