Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Ik kan daar juist weer heel erg gedisciplineerd in zijnVroeger ging ik met mijn zakgeld wel eens naar de Jamin en dan zocht ik een paar bonbons uit en die bewaarde ik dan op mijn kamer en elke avond mocht ik er één van mezelf.. Kon ik dan echt van genieten
(Hint, hint, lekkere bonbons zijn welkom dus)
Ik bedacht me nog een enorme top.. Als mijn SS nou in de buurt van Amersfoort woont..Ik heb daar ooit zooo iets lekkers gekocht.. Methadon saus (original) Omg.. Dat is zoo lekker
Maar hier in het noorden nergens te koop.
[ [url=m/BSyYqu.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Rambogirl schreef:Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie
Tafelkleden of iets voor op tafel?
geerte schreef:Waar is dat te koop dan? Ik woon nu in Amersfoort maar heb er nog nooit van gehoord.
miccamaaike schreef:[ Afbeelding ]
Debbie schreef:geerte schreef:Waar is dat te koop dan? Ik woon nu in Amersfoort maar heb er nog nooit van gehoord.
Oh ik zie dat ze inmiddels de naam hebben veranderd naar BistrosausIk heb het ooit op de markt in Amersfoort gekocht bij een bakker, maar ze verkopen het ook bij allemaal winkels in het midden van het land.
germie schreef:Rambogirl schreef:Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie
Tafelkleden of iets voor op tafel?
Roulette_ schreef:Jullie brengen mij op goede ideeën, leuke ovenwanten zijn hier ook welkom en ik heb deze vakantie een paar hele mooie kaarsen gekocht, blijk ik geen kandelaar(s) te hebben
Roodvos schreef:Roulette_ schreef:Jullie brengen mij op goede ideeën, leuke ovenwanten zijn hier ook welkom en ik heb deze vakantie een paar hele mooie kaarsen gekocht, blijk ik geen kandelaar(s) te hebben
Kandelaar, dat is een heel breed begrip.
Voor wat voor kaarsen? Ik denk van die smalle lange (dinerkaarsen), klopt dat?
En dan een kandelaar met 2 (of meer) armen, of juist liever een paar voor een enkele kaars