Zo ziet de hele boom in de tuin er nu uit. Zo vol

Bezig met een portret met olieverf van jongste in victoriaans kostuum. Gebruik daar 2 referentie foto’s voor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Mooie tafel San!Lekker dan die hogedruk zooi..
Ik ken trouwens wel enkele mensen die in Rhenen wonen, stalgenotenIk rijd vrijwel dagelijks middendoor Rhenen om bij stal te komen, dus even stoppen voor een terrasje is geen probleem
Mijn vader wilde net naar de stort. We zijn weer omgedraaid, wachtrij over hele industrieterrein
Jis_ schreef:Gave tafel!![]()
Niet te pruimen dus. Mijn moeder had jaren een Opal in de tuin staan, daar bedankte ik ook voor, maar deze kleine pruimpjes echt bijzonder lekker. Ontdekte dit soort in Frankrijk.
Dank je ontherun!
Mega druk in de super en een grote ruzie meegemaakt, op afstand. Wat een schreeuwlelijk was dat.Niks mee te beginnen en werd toen maar de winkel uit gezet.
Hoorde net dat het te druk is in het OV naar het strand, ben benieuwd of we straks weer terug bij af zijn. Hopelijk gaat het mee vallen.
ontherun schreef:Ik heb lekker in de tuin gewerkt vandaag. Hangstoel opgezet, wat geknutseld en aangekleed, ik ben helemaal blij![]()
Met hardlopen net was het hier rond de ijszaak ook aardig druk, verder was er niks te doen.
Faelynn schreef:Ik merk dat nu ik nog maar 1 dag in de week echt vrij heb er niet heel veel uitgevoerd word![]()
Maar vandaag wel eindelijk mijn plakboek van mijn Reis naar Thailand kunnen maken, dacht dat doe ik wel even, maar al die foto's inplakken was ik al met al toch best wat uurtjes zoet mee
Shadow0 schreef:Mijn laptop is aan het overlijden! Ik heb het nog een tijd weten te rekken, maar nu valt de oplaadkabel steeds uit![]()
Nou heb ik wel een andere laptop (waar ik nu op zit) maar dat voelt allemaal net anders, formaat toetsen is iets anders, het klinkt anders, de touchpad is anders... ik ben nu net Sheldon met z'n 'spot'.
Verder ben ik lekker thuis gebleven, dus ik heb niet zoveel meegekregen van de drukte
musiqolog schreef:Het ruikt hier op avonden als deze ook constant naar barbecue... maar ik ga er maar vanuit dat ze het hier gewoon in hun achtertuin doen.
Ik begin me toch zorgen te maken over mensen die, nu er van alles weer wordt opgestart, meteen denken: "o, dan is het vast ook wel goed als ik maar 80% van de tijd afstand houd." Mijn moeder hoogstpersoonlijk zei vandaag aan de telefoon nog dat ze zich ergerde aan "azijnpissers" die je daarop wijzen. In hetzelfde gesprek zei ze dat er intussen COVID-19 was aangetroffen in het bejaardentehuis van mijn oma - op haar afdeling zelfs. Ja, dat is best eng, want als mijn oma het krijgt is het wel afgelopen. Kunnen we uitkijken naar een begrafenis zonder lijfelijk contact, terwijl mijn opa geen afscheid heeft kunnen nemen van de vrouw met wie hij 69 jaar getrouwd is geweest.
Oké, ik loop veel te veel op de zaken vooruit. Sorry voor deze negativiteit, daar is dit topic nou net niet voor bedoeld. O ja, en misschien moet ik niet om halfeen gaan bokken...