Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xSCWx schreef:Sorry mijn lijstje is wel wat negatief in dit topic (zwarte humor), maar ik vind inderdaad ook dat iedereen met z’n geld moet doen wat ‘ie wil. Je werkt er zelf hard genoeg voor.
xSCWx schreef:Sorry mijn lijstje is wel wat negatief in dit topic (zwarte humor), maar ik vind inderdaad ook dat iedereen met z’n geld moet doen wat ‘ie wil. Je werkt er zelf hard genoeg voor.
Gini schreef:Ik vraag me ook wel af of mensen ergens vanaf gepraat willen worden. Soms heb ik het gevoel dat mensen al lang besteld en betaald hebben en zich dan pas in dit topic melden.
_San87_ schreef:Haast misdadig.
belle_boef schreef:Nou mag jij niet meer in het topic komen. Voor jou werkt het niet en dat is slecht voor de statistieken van dit topic.
Dus tenzij je hem weer terugbrengt moet je weg
Indy_Mouse_9 schreef:Maar Foxy had ook overal een tegenargument op, dus tja, die wilde er helemaal niet afgepraat worden...
xSCWx schreef:Spoiler:
Ik wil stiekem ook niet van dingen afgepraat worden maar ik vind de tegen argumenten die jullie bedenken wel geniaal
@Foxy als je dat geld nou aan Unicef had gegeven had je 2000 kinderen een polio vaccinaties kunnen laten geven. Of 80 gezinnen een water kit kunnen geven. Of 14 kinderen een heel jaar naar school helpen. Of 160 dekens voor Syrische kinderen in de kou. Of 333 gezinnen een jaar lang schoon water. Of eten voor 160 kindjes die dreigen ondervoed te worden.
Maar weet je maakt niet uit, geniet van je tas
foxy80 schreef:Laurora, niet bezuinigen op zoiets als een deken waar ze uren mee moeten rondlopen. En tweedehands zoeken scheelt dan ook weer in de prijs!
Ineke, sporten is altijd beter! Ik heb ook nooit spijt gehad van het geld dat ik aan mijn loopschoenen gaf, ook al hebben ze eerst 3 jaar in de kast gestaan._San87_ schreef:Haast misdadig.
Smooth criminal ikke!belle_boef schreef:Nou mag jij niet meer in het topic komen. Voor jou werkt het niet en dat is slecht voor de statistieken van dit topic.
Dus tenzij je hem weer terugbrengt moet je weg
*huil*Indy_Mouse_9 schreef:Maar Foxy had ook overal een tegenargument op, dus tja, die wilde er helemaal niet afgepraat worden...
Nee, ik wilde zien of ik de tas ECHT wou, ondanks alle tegenargumenten. Jullie waren een echte testcase.xSCWx schreef:Spoiler:
Ik wil stiekem ook niet van dingen afgepraat worden maar ik vind de tegen argumenten die jullie bedenken wel geniaal
@Foxy als je dat geld nou aan Unicef had gegeven had je 2000 kinderen een polio vaccinaties kunnen laten geven. Of 80 gezinnen een water kit kunnen geven. Of 14 kinderen een heel jaar naar school helpen. Of 160 dekens voor Syrische kinderen in de kou. Of 333 gezinnen een jaar lang schoon water. Of eten voor 160 kindjes die dreigen ondervoed te worden.
Maar weet je maakt niet uit, geniet van je tas
Spoiler is ook bij mij van toepassing
En wat je laatste opmerking betreft, dat heb ik ook al gedaan! Maar ook dat heeft maar een tijdelijk effect. Ik heb nav deze aankoop mijn shopbudget voor de rest van 2020 weer op 0 gezet. Na alle coronaellende mocht ik mezelf iets gunnen, maar het moet wel ergens redelijk blijven. En hey, dit is dus een jonge tweedehands tas. Nieuw uit de winkel is ie NOG duurder.
Piuni schreef:Die verschillende kleuren ga je inderdaad niet gebruiken... Wij hebben ook zulke lampjes gehad (maar dan een heeeel stuk goedkoper) en wij hebben ze precies 2 keer op een andere kleur gehad...
Ik zit al een tijdje te twijfelen om te gaan sparen voor de Dyson föhn. Ik vindt het belachelijk veel geld maar het resultaat is echt prachtig, en ik heb hem zelf mogen uitproberen, en zelfs ik kan er prachtig haar mee maken terwijl ik niet eens over weg kan met een normale krultang
Piuni schreef:Die verschillende kleuren ga je inderdaad niet gebruiken... Wij hebben ook zulke lampjes gehad (maar dan een heeeel stuk goedkoper) en wij hebben ze precies 2 keer op een andere kleur gehad...
Ik zit al een tijdje te twijfelen om te gaan sparen voor de Dyson föhn. Ik vindt het belachelijk veel geld maar het resultaat is echt prachtig, en ik heb hem zelf mogen uitproberen, en zelfs ik kan er prachtig haar mee maken terwijl ik niet eens over weg kan met een normale krultang