De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:17

Shoot, woon al 4 jaar op mezelf en heb nog nooit een feestje gegeven of iemand meegenomen uit de kroeg. _O-

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 13:24

Ailill schreef:
Ik bedoel die dorpjes bij de grens met Hardenberg/Coevorden, staan enorm veel van die oude huizen, echt bizar groot. Lijkt me dat je dan toch privacy hebt? Al blijf je natuurlijk op elkaars lip zitten.

Hier in het dorp heb je ook van die wijkjes waar het liefst de hele familie gaat wonen. Je moet het denk ik echt willen :P

Je zit nog steeds in hetzelfde huis natuurlijk, ook al heb je je eigen afgesloten gedeelte. Zou voor mij geen privacy zijn.

Doe maar ver weg van alle familie, zodat ze niet zomaar voor de deur staan. Dat vind ik zo irritant. Ander land was daar een goede oplossing voor. :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 14:16

MarlindeRooz schreef:
Shoot, woon al 4 jaar op mezelf en heb nog nooit een feestje gegeven of iemand meegenomen uit de kroeg. _O-

Ik woon al 27 jaar op mijzelf en heb dat stomweg ook nooit gedaan hahaha

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 16:19

even uit de mee lees stand.
ik woon vanaf mijn 20e op mezelf, heel even een jaartje terug naar huis gegaan wegens ontslag tijdens de "crisis" en nu vind ik zelf dat ik op een mooi plekje woon wat ook nog eens bar goedkoop is wat weer handig is voor het sparen. Nog nooit iemand mee genomen uit de kroeg maar hier in het dorp is ook niks te beleven

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 16:57

Silly1972 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik woon al 27 jaar op mijzelf en heb dat stomweg ook nooit gedaan hahaha

Toen ik alleen woonde had ik zelfs minder seks en nooit iemand meegenomen. Daarvoor toen ik thuis woonde was het altijd in de auto ofzo :')

Oh ik mis seks. Ik wil fix.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:29

Mee uit de kroeg nemen niet, maar er bleef wel eens een date slapen.. Iets wat ik bij mijn ouders thuis nooit had gedaan :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:44

Laten slapen doe ik eigenlijk nooit.
Heb mijn date ook net naar huis gestuurd toen hij dreigde in slaap te vallen :P.

Kan toch zo geregeld worden Peach ;)
Je ziet er goed uit dus dat heb je zo geregeld

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 06:31

En we gooien er weer 1 in op de zondag ochtend 8-)

Afbeelding

(Je hebt uiteraard ook wel de goede mensen in het leven)

Binnenkort lees ik even bij, druk geweest met het concours van vandaag dus vanmiddag kan ik eindelijk zeggen VAKANTIE!!!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:16

Veel vakantie plezier woestein!
Ik neem echt nooit zomaar iemand mee naar huis, en ik stap ook niet zomaar bij mensen in de auto.

Zo snel vertrouw ik mensen niet...

WeCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:19

Ailill schreef:
anjali schreef:
Ik vind het eerder vreemd als iemand die een leuke familie heeft met een ruim huis en zijn studie of werk daar in de buurt, dat die dan ergens in zijn eentje op een te klein en te duur appartementje gaat zitten. Dan zou ik denken,waarom? Om iets te gaan doen wat je familie niet mag zien? Ik moest noodgedwongen op mijn 17 uit huis omdat ik in een andere stad ging studeren.Nou zo leuk was dat niet op zo'n huurkamertje. Mensen die niet gingen studeren gingen in die tijd pas uit huis zodra ze gingen trouwen. Uitzonderingen daargelaten,bijv. bij ongunstige familieomstandigheden.
Omdat het voor kind en ouders beter is om op een gegeven moment gescheiden te gaan wonen, letterlijk op eigen ben te gaan staan en je/de ouders hebben (weer) meer tijd voor zichzelf.

Althans, dat is mijn mening. Ik kom nog steeds graag bij mijn ouders, maar ik moet er echt niet aan denken om nog/weer bij hen te gaan wonen. Juist die vrijheid, je eigen ding kunnen en mogen doen, letterlijk vorm geven aan je eigen leven, dat zijn zaken die ik heel hoog heb staan. Heeft overigens niets te maken met zaken doen die mijn familie niet mag zien en/of weten :n

Jongste zoon is 21 woont nog thuis. Ik heb een groot huis, we lopen elkaar niks in de weg.
Ik zou echt niet weten waarom ik zonder hem thuis meer tijd voor mezelf zou moeten hebben?
Ik heb mijn eigen leven, hij het zijne. En ja we eten samen, ik kook, ik was ook meestal, maar hoor hem net met de stofzuiger in het rond gaan terwijl ik nog in bed lig na de nachtdienst.
Dus de ene klus heft de ander op. :D

Nu moet ik zeggen dat ik wss niet een doorsnee ouder ben misschien, we hebben weinig regels, ja even op tijd laten weten aan elkaar of we wel of niet thuis eten.
Of er iemand blijft slapen bij hem, boeien, dat zie ik dan wel aan de schoenen in de badkamer.

Oudste zoon is vanuit huis gaan samenwonen toen hij begon met werken, hij was toen 22 jaar. Beiden, zijn vriendin en hij, werken fulltime. Denk maar niet dat hij daar niets in het huishouden hoeft te doen omdat hij rechtstreeks vanuit hier is gaan samenwonen. Echt wel.

Ik vind het wel gezellig dat zoon hier nog woont, ik heb nog nooit een leeftijdsgrens bedacht waarop ze het huis uit moeten. Zolang we elkaar niet in de weg gaan lopen vind ik het prima!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:00

Vakantie... jaloers... ik moet nog 5 weken wachten. Tijd mag wel even wat sneller gaan :Y)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:13

Moest even lachen om deze

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:27

_O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 14:54

hahaha die is goed!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:59

1 nadeel van single zijn. Ben net van mn paard gelazert en voel nu al dat ik mijzelf morgen uit bed moet takelen. Dan is een paar extra handen best handig :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:35

Ik kom ook weer eens onder de meelees vandaan... (ik doe gewoon net alsof ik single ben) vind het namelijk wel gezellig in dit topic :D ;)

Oepsie mala26! Watskebeurt?!

Over thuis wonen trouwens (nu ik toch aan het reageren ben) ik woonde thuis tot 27. Had daarvoor echt geen geld om iets voor mezelf te huren/kopen...

En hoe staan jullie tegenover iemand die weer thuis moeten wonen na een gebroken relatie? Ook al is de persoon in kwestie 30+?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:42

mala26 schreef:
Moest even lachen om deze

[ [url=m/CJs161.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahaha. Matcht zo mooi met mn onderschrift :')

Ik ben ook al sinds mn 17e uit huis, voor mij en ik denk ook echt wel ons was het beter. Ik voelde me veel meer op mn gemak alleen en onze relaties werden (naar mijn mening) daarna veel beter.

Oh en ik zou niet eens weten hoe ik iemand mn huis in zou kunnen lokken.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:58

Gimme_Joy schreef:
Ik kom ook weer eens onder de meelees vandaan... (ik doe gewoon net alsof ik single ben) vind het namelijk wel gezellig in dit topic :D ;)

Oepsie mala26! Watskebeurt?!

Over thuis wonen trouwens (nu ik toch aan het reageren ben) ik woonde thuis tot 27. Had daarvoor echt geen geld om iets voor mezelf te huren/kopen...

En hoe staan jullie tegenover iemand die weer thuis moeten wonen na een gebroken relatie? Ook al is de persoon in kwestie 30+?

Paard schrok zich helemaal het leplazures van iets, wat? Geen idee. Maar voor dat ik kon reageren lag ik er al naast. Was al even geleden dus nu doet alles zeer en voel ik mij 80 hahaha.

Over terug verhuizen naar je ouders na relatie. Tja niemand maakt die keuze zo maar. En huur in je eentje is gewoon echt veel, zeker als je net zo'n tussen inkomen hebt dat je geen huur toeslag krijgt. En als je goede afspraken met je ouders maakt en je goed met hun om kan gaan waarom ook niet?

Ooo laraxxxemma jou onderschrift is leuk!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:08

mala26 schreef:
1 nadeel van single zijn. Ben net van mn paard gelazert en voel nu al dat ik mijzelf morgen uit bed moet takelen. Dan is een paar extra handen best handig :')

Hoe gaat het nu met je?

Zeer herkenbaar...
4 weken terug tijdens een geweldige strand rit tijdens het laatste, nogal flinke, galopje met paard en al over de kop geslagen..
Gelukkig kan ik het nog navertellen maar miste de eerste weken echt wel even iemand die me kon helpen.
Nu ook nog wel met bepaalde klusjes.
Al heb ik me er bij neergelegd dat ik bijna het gazon kan kuilen en een onkruidverdelger zeer gelukkig zou zijn met mijn borders :')
Als men wat te klagen heeft laat ik ze wel zien waar de grasmachine staat..
Kunnen ze het zelf doen!

Verder vanwege verveling ook even een uitstapje genaakt op datingssites...
Maar weer snel afgemeld :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:21

Gimme_Joy schreef:

Ik heb een eigen huis, dus mocht ik in een relatie komen en het werkt niet/niet meer. Dan vliegt hij er uit. Zit op juiste woon/werk afstand en van mijn ouder en paard. Ik zou ook niet zo snel mijn huis verkopen voor een man.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:51

Woestein schreef:
mala26 schreef:

Hoe gaat het nu met je?

Zeer herkenbaar...
4 weken terug tijdens een geweldige strand rit tijdens het laatste, nogal flinke, galopje met paard en al over de kop geslagen..
Gelukkig kan ik het nog navertellen maar miste de eerste weken echt wel even iemand die me kon helpen.
Nu ook nog wel met bepaalde klusjes.
Al heb ik me er bij neergelegd dat ik bijna het gazon kan kuilen en een onkruidverdelger zeer gelukkig zou zijn met mijn borders :')
Als men wat te klagen heeft laat ik ze wel zien waar de grasmachine staat..
Kunnen ze het zelf doen!

Verder vanwege verveling ook even een uitstapje genaakt op datingssites...
Maar weer snel afgemeld :+

Ah lief dat je er naar vraagt! Ik ga weer redelijk goed. Manueel heeft even wat onderdelen op het juiste plekje gezet dus dat was erg fijn (En pijnlijk)

Ooo auw zeg. Dat is helemaal bagger. Was je alleen op het strand? Zal goed pijn hebben gedaan.
Misschien moeten we een advertentie zetten : gezocht man die vrouwen die van hun paard af lazeren wil verzorgen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 09:26

Nog een nadeel gevonden... Helaas komt je warme kopje thee 's ochtends niet vanzelf naar je toe lopen. Mijn eerste herfst/winter single en een kopje thee op bed krijgen is toch wel heel fijn. :=

Toch maar uit bed. _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 09:36

MarlindeRooz schreef:
Nog een nadeel gevonden... Helaas komt je warme kopje thee 's ochtends niet vanzelf naar je toe lopen. Mijn eerste herfst/winter single en een kopje thee op bed krijgen is toch wel heel fijn. :=

Toch maar uit bed. _O-

Dan maar zo een slimme stekker op je waterkoker?

Hey Google, waterkoker aan.

Heeft het water iig al gekookt als jij je bed uit stapt. En je slimme thermostaat heeft huis al warm gestookt als jij je bed uit gaat. :D

Zo kom ik iig niet meer thuis in koud en donker huis na dagje werken en avondje stal. <3

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:40

Wat moet je met een vriend als je Alexa hebt. :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:43

Jij Alexa en ik Google. :D