Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aaidaa schreef:Heerlijk, al die zomerse outfits!
Bontesok, ik vind jouw outfits echt heel gaaf steeds!
En San87, jij bent ook echt super stylish zeg! Zulke gave jurkjes steeds, maar deze outfit staat je ook goed hoor! Ik vind die wat vintage look zo tof, en na wat volgen hier en in het vintage-look topic de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat jurkjes in die stijl besteld. Ik zie ze nooit in de winkels hangen, dus nu maar online besteld en kijken wat het is.
Volgens mij heb ik weeeeken geleden beloofd ook eens te posten, dus hierbij mijn thuiswerk outfit van vandaag (inclusief vaccinatiepleister haha, de reden waarom ik thuis werk vandaag)
[ [url=m/xJw3qm.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Gave outfits Marlinde, je ziet er fantastisch uit in jurkjes.
San ik ben ook niet van de sneakers onder een rokje. Maar nood breekt wet. Sterkte met je knie.
Wiebke wel je jurkje dan ook showen hè. En natuurlijk je mooie buik.
Nog maar een tandje kalmer aan met de warmte.
Lau, kan je slecht tegen de warmte?
Hier even foto loos aan het meelezen. Heb een dikke week ziek in bed gelegen en daarna vergeten foto's te maken.
Deze jurk wordt morgen bezorgt en als het goed is zijn dan ook mijn rode sandalen met klein sleehakje binnen
[ [url=m/R9P5sK.png]Afbeelding[/url] ]
Als het past dan volgt woensdag een foto
DreamGuide schreef:@MarlindeRooz, wat een mooie zomerse look! Dat rood staat je goed.
@Jester, krijg je het van shoppen niet alleen maar warmer?Wel een mooie rok.
@MarliesV, dat jurkje komt uit dezelfde winkel als het jurkje wat ik vandaag aan heb. Ben benieuwd hoe die staat!
Bij ons komt vandaag de directie langs op werk, dus heb een beetje beter mijn best gedaan.
[ [url=m/VIQlnU.jpg]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:@MarlindeRooz, wat een mooie zomerse look! Dat rood staat je goed.
@Jester, krijg je het van shoppen niet alleen maar warmer?Wel een mooie rok.
@MarliesV, dat jurkje komt uit dezelfde winkel als het jurkje wat ik vandaag aan heb. Ben benieuwd hoe die staat!
Bij ons komt vandaag de directie langs op werk, dus heb een beetje beter mijn best gedaan.
[ [url=m/VIQlnU.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:DreamGuide, staat je erg mooi!
Toffe webshop, maar super slecht voor mijn portemonnee![]()
MyWishMax, wat doe je in het dagelijks leven, dat je er zo lekker 'bloot' bij kan lopen?
Lau, balen, hopelijk voor jou dan snel wat minder extreem.
Hier vandaag bij gratie een driekwart broek aan en een t-shirt (mag geen blote benen eigenlijk). Ben daar niet van zo'n tussenlengte, maar voor nu is het wel fijn.