Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Janine1990 schreef:Ik vraag me nu trouwens wel af hoe dat lijkwater smaakt, ik ga uit van zoetig eigenlijk?
Dat is nou iets dat ik eerlijk gezegd niet geneigd ben om te gaan uitproberen![]()
Hoe kom je bij zoetig? Ik zou eerder denken aan muf. Zo beetje rioolputjes-achtig-muf.
Captain schreef:Janine1990 schreef:Heb je wel eens rioolputjes water gedronken dan?
Ik denk trouwens niet zoet als in ranja hoor... Maar ik ga er vanuit dat een lijk water brak maakt en brak water smaakt zoet.
Brakwater is licht zout. Kom maar proeven uit mijn aquarium.
Janine1990 schreef:Laten we niet te ver van het topic afdwalen...![]()
Ieder z'n ding, ik heb liever uniformiteit. En als we het dan over charmant rommelig hebben, dan liever een stadje als Cesky Krumlov.
Ik vraag me nu trouwens wel af hoe dat lijkwater smaakt, ik ga uit van zoetig eigenlijk?
linnie050 schreef:Ik kan echt niet snappen dat mensen hun kind mishandelen.
![]()
Zoveel bloeduitstortingen en drugs in het lichaam.
Het is gewoon ziek.
Janine1990 schreef:linnie050 schreef:Ik kan echt niet snappen dat mensen hun kind mishandelen.
![]()
Zoveel bloeduitstortingen en drugs in het lichaam.
Het is gewoon ziek.
Gezien de argumenten van de advocaat gaat het om in ieder geval een zwakbegaafde moeder...
Maar misschien heb ik daar een verkeerd beeld van... Als je niet fatsoenlijk kan redeneren dan ligt agressie natuurlijk voordehand.
Afschuwelijk though...