Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:29

Ik ben benieuw naar jullie ervaring met een gecoate spoelbak.

Tegenwoordig is de Quooker kraan populair. Vaak kiezen mensen voor een spoelbak in dezelfde kleur als de Quooker. Bijvoorbeeld koper rose, messing patina, gun metal.

Wie heeft zo'n bijpassende, gecoate spoelbak in de keuken en wat is jouw ervaring qua vlekken, krassen? Blijft je spoelbak mooi? Zou je er opnieuw voor kiezen? Heb je er een bodemrooster of bodemplaat bij en hoe handig is dat dan?

Wij zijn hevig aan het twijfelen. Mooi versus praktisch.

Mama3

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:52

@Boras; dat is ons afgeraden door de keukenspeciaalzaak.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:56

Even een update vanuit mijn kant. We zijn onder de offerte uitgekomen dankzij de medewerking van de hypotheekverstrekker.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:10

Boras schreef:
Ik ben benieuw naar jullie ervaring met een gecoate spoelbak.

Tegenwoordig is de Quooker kraan populair. Vaak kiezen mensen voor een spoelbak in dezelfde kleur als de Quooker. Bijvoorbeeld koper rose, messing patina, gun metal.

Wie heeft zo'n bijpassende, gecoate spoelbak in de keuken en wat is jouw ervaring qua vlekken, krassen? Blijft je spoelbak mooi? Zou je er opnieuw voor kiezen? Heb je er een bodemrooster of bodemplaat bij en hoe handig is dat dan?

Wij zijn hevig aan het twijfelen. Mooi versus praktisch.

Wij hebben een gun metal wasbak, zonder bodemrooster. Nu ongeveer 1,5 jaar in gebruik. Ja je ziet wat krasjes, maar dat zie je op een rvs bak ook. Wij waren er netjes voor gewaarschuwd door de keukenboer, ik vind persoonlijk de uitstraling echt wel opwegen tegen de krasjes. Nog steeds heel blij met m'n keuze *D maar het is wel persoonlijk of je er een beetje doorheen kunt kijken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:17

Ik ken iemand met een zwarte wasbak die nu niet meer zwart is. Is helemaal kaal geworden op de bodem.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 45 min geleden

Dit is waarom wij graag een keramieken wasbak wilden.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18 min geleden

Wij hebben nu iets meer dan een jaar onze Franke wasbak in fragraniet in combinatie met onze quoocker en die blijft super mooi. Nog geen enkel krasje of kleurverschil te zien. Wij hebben hem in het donkergrijs maar hij bestaat in verschillende kleuren.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Wij hebben een zwarte Franke kokendwaterkraan en wasbak.
Beide zijn beschadigd. Na een jaar of 2 al. Het zwarte bladdert af.