Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:03

Janinevv schreef:
lovelyfiefy schreef:
is er niet een cafe / restaurant achtig iets bij jullie in de buurt waar ze bordspellen hebben staan?
Wij hebben dat hier op meerdere plekken , dus dan hoef je niet thuis te zijn.
je kan gewoon wat drinken en je kan leuke spelletjes doen :P

Haha nee niet dat ik weet.
We zijn nu twee keer iets "actiefs" gaan doen en daarna wat drinken en zou nu wel eens wat anders willen.

Laat het voor nu even, mijn opa is vanmiddag overleden.

Ohh meen je :( heel veel sterkte!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:07

Wiskey1 schreef:
[quote="Janinevv"
is er niet een cafe / restaurant achtig iets bij jullie in de buurt waar ze bordspellen hebben staan?
Wij hebben dat hier op meerdere plekken , dus dan hoef je niet thuis te zijn.
je kan gewoon wat drinken en je kan leuke spelletjes doen :P

Haha nee niet dat ik weet.
We zijn nu twee keer iets "actiefs" gaan doen en daarna wat drinken en zou nu wel eens wat anders willen.

Laat het voor nu even, mijn opa is vanmiddag overleden.[/quote]

Ohh meen je :( heel veel sterkte![/quote]

Dankjewel, ben er zelf vrij rustig onder. Het was beter voor hem, hij was op en zijn lichaam ook en de pijn kreeg de overmacht. Met morfine in slaap gehouden en vanmiddag laatste adem uitgeblazen wat kan het soms zo snel gaan dan.

lovelyfiefy

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:09

o jeeje janine dat is minder leuk nieuws :(
heel veel sterkte de komende tijd.

Voor je opa inderdaad beter als ik het zo hoor, maar het is altijd een beetje dubbel dan alsnog. Y;(

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:10

lovelyfiefy schreef:
o jeeje janine dat is minder leuk nieuws :(
heel veel sterkte de komende tijd.

Voor je opa inderdaad beter als ik het zo hoor, maar het is altijd een beetje dubbel dan alsnog. Y;(

Dankjewel! Jaa klopt het is zo dubbel! Vorige week een collega haar baby, bah. Wat rot allemaal. En dan heeft mijn opa een mooie leeftijd mogen krijgen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:02

Gecondoleerd, rot berichten altijd. :(:) ook al is het een mooie leeftijd het is nooit leuk. :n ook twee achter elkaar. Ellendig zat.

woensdag de crematie was ook ok en mooie leeftijd enz alle cliches van toepassing, maar het blijft een verdrietige zaak. Aantal mensen wees, veel verdriet van mensen, gv heeft het er ook best zwaar mee. En mij raakt het ook, ook al had ik de man maar paar keer gezien in afgelopen jaar Gelukkig kan ik er voor hem zijn.

Nu weet je misschien ook hoe je date leert kennen. Weet hij van overlijden en hoe reageerde hij? Anders ga hapje eten op rustige locatie en praat met elkaar.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:13

karuna schreef:
Gecondoleerd, rot berichten altijd. :(:) ook al is het een mooie leeftijd het is nooit leuk. :n ook twee achter elkaar. Ellendig zat.

woensdag de crematie was ook ok en mooie leeftijd enz alle cliches van toepassing, maar het blijft een verdrietige zaak. Aantal mensen wees, veel verdriet van mensen, gv heeft het er ook best zwaar mee. En mij raakt het ook, ook al had ik de man maar paar keer gezien in afgelopen jaar Gelukkig kan ik er voor hem zijn.

Nu weet je misschien ook hoe je date leert kennen. Weet hij van overlijden en hoe reageerde hij? Anders ga hapje eten op rustige locatie en praat met elkaar.

Dankjewel! Jaa het is echt heel dubbel.

Hij reageerde lief, en vond het echt heel rot dat zo snel gegaan was. Niet heel veel meer, nouja het is een beetje boer dus ook niet een jongen die echt veel over zijn gevoel etc zou praten.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 12:01

Gecondoleerd Janine, het kan soms snel gaan...

Zoiets is natuurlijk ook lastig wat je erop moet zeggen, fijn dat hij lief reageerde, als je maar het gevoel hebt dat hij het begrijpt als je nu dit eerst even wil verwerken.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 16:06

Gecondoleerd Janine :(

Ik heb mijn tweede date gehad met die jongen, maar nu begin ik toch te twijfelen. Als ik bij hem ben voel ik me comfortabel, het is leuk, het is gezellig, maar ik twijfel of ik verliefd kan worden. De enige 2 keren dat ik gevoelens heb gekregen voor iemand wist ik dat direct, dus ik vind het lastig... Het voelt ook zo 'normaal' om met hem te zijn, aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant is wat spanning ook wel goed denk ik?

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:15

Hier heb ik ook een 'date' gehad met mijn leuke collega :') hij nodigde me uit om bij hem te komen eten, (en wou mijn nieuwe tattoo even zien) en verder hebben we op de bank gelegen en netflix gekeken :') gewoon gezellig.

Voelde allemaal heel normaal, helemaal niet raar ofzo maar we kennen elkaar ook al ruim een jaar van werk natuurlijk. En er is genoeg subtiel geflirt haha.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 20:27

Heel veel sterkte Janine :(

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:41

Igniss schreef:
Hier heb ik ook een 'date' gehad met mijn leuke collega :') hij nodigde me uit om bij hem te komen eten, (en wou mijn nieuwe tattoo even zien) en verder hebben we op de bank gelegen en netflix gekeken :') gewoon gezellig.

Voelde allemaal heel normaal, helemaal niet raar ofzo maar we kennen elkaar ook al ruim een jaar van werk natuurlijk. En er is genoeg subtiel geflirt haha.

Wat leuk zeg!

Ik kwam erachter dat mijn leuke collega het al leuk heeft met iemand anders. Geen idee wie verder, maar dat ving ik toevallig op uit een gesprek tussen hem en n andere collega.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:48

Bedankt allemaal,

Morgen middag met me date even wandelen, leuk :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:49

Igniss wat leuk zeg!

En wiskey dat is echt balen!!

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:50

Janinevv schreef:
Igniss wat leuk zeg!

Ja ik weet niet of het iets is ofzo verder, maar durf toch niet achter m aan te gaan. Hij was gisteren wel op tv trouwens, ik heb echt gelachen daarom

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 21:54

Wiskey1 schreef:
Janinevv schreef:
Igniss wat leuk zeg!

Ja ik weet niet of het iets is ofzo verder, maar durf toch niet achter m aan te gaan. Hij was gisteren wel op tv trouwens, ik heb echt gelachen daarom

Nee snap aan ene kant wel dat het je wat tegen houd.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:11

Oh heb nu alweer gezonde spannning voor morgen :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 23:12

Janinevv schreef:
Oh heb nu alweer gezonde spannning voor morgen :D

Ahh wat leuk!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 23:45

Veel plezier Janine!

Vriendlief en ik zouden elkaar na de vakantie morgen weer zien, een hele 24 uur zonder elkaar := Maar puntje bij paaltje zit ik nu bij hem op de bank, we hadden beide niks te doen vanavond dus dan samen niks doen :Y)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:04

Nou hij heeft me thuis even opgehaald, stukje touren en dingen laten zien. Stukje door park gelopen, en t was gewoon weer gezellig! Kan wel echt lachen en praten met hem.

Vind wel lastig of ik niet zelf teveel afstand hou. Ben zelf niet zo'n klef type, heb nog wel een kus gegeven en bedankt dat hij me even wilde ophalen :o

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:16

Janinevv schreef:
Nou hij heeft me thuis even opgehaald, stukje touren en dingen laten zien. Stukje door park gelopen, en t was gewoon weer gezellig! Kan wel echt lachen en praten met hem.

Vind wel lastig of ik niet zelf teveel afstand hou. Ben zelf niet zo'n klef type, heb nog wel een kus gegeven en bedankt dat hij me even wilde ophalen :o

Gezellig!

Alles doen op eigen tempo, enkel dingen doen waar jij je goed bij voelt. Ben zelf ook totaal geen klef persoon en vermijd lichamelijk contact heel vaak als ik niet tot over mijn oren verliefd ben. Gewoon lekker op je gemak doen dan!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:22

CalipsoLover schreef:
Janinevv schreef:

Gezellig!

Alles doen op eigen tempo, enkel dingen doen waar jij je goed bij voelt. Ben zelf ook totaal geen klef persoon en vermijd lichamelijk contact heel vaak als ik niet tot over mijn oren verliefd ben. Gewoon lekker op je gemak doen dan!

Jaa en denk dan hij doet ook nog niet echt dus ga dan niet helemaal aan hem plakken, zo ben ik ook niet.

Maar we hebben genoeg oog contact en flirten wel, dus dat zit wel goed :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:41

joh rustig aan opbouwen, daar is toch niks mis mee :P

wat super leuk dat hij je kwam ophalen
even lekker er tussenuit dus :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:44

lovelyfiefy schreef:
joh rustig aan opbouwen, daar is toch niks mis mee :P

wat super leuk dat hij je kwam ophalen
even lekker er tussenuit dus :)

Jaa was wel fijn, helaas had hij nog iets van familie maad goed, even eruit nu voor mij is wel fijn. Beetje afleiding :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:45

Rustig aandoen niks mis mee. Zolang je niet krampachtig doet. In zowel te woest als te terughoudend doen. Gewoon gevoel volgen. Maar ook durven wel doen.

Wat is mis met voelt vertrouwd aan? Dat is vaak een blijvender gevoel dan hysterisch verliefd, wat altijd tijdelijk is want wordt veroorzaakt door chemische onbalans. Beter stabiele diepe vriendschap dan vluchtige gillende vlinders

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 17:48

karuna schreef:
Rustig aandoen niks mis mee. Zolang je niet krampachtig doet. In zowel te woest als te terughoudend doen. Gewoon gevoel volgen. Maar ook durven wel doen.

Wat is mis met voelt vertrouwd aan? Dat is vaak een blijvender gevoel dan hysterisch verliefd, wat altijd tijdelijk is want wordt veroorzaakt door chemische onbalans. Beter stabiele diepe vriendschap dan vluchtige gillende vlinders

Ja ik heb soms wel een zetje nodig hoor. En precies die gillende vlinders is soms ook niet altijd wat voor nu voelt het gewoon goed en fijn! En merk wel dat ik steeds meer kriebels krijg, waar ik eerst hele erge twijfels had heb ik nu een warm gevoel :o