Ooooooh zn kruik is ook heerlijk in bed die kan ook op mijn top lijstje net als andere warme "roze" huis dingetjes (fleecedeken, warme sokken of pantoffels maat 40)
Lekker pantoffels kan je mij ook blij mee maken (heb maat 38 :p), dekentjes, kruikjes, thee, kaarsen. Heb voor dochter vorige week een eenhoornkruik bij de primark gekocht.
M_D_H
Geplaatst: 10-10-17 21:14
Eftelingsloffen met belletjes in maat 37 zou ook een enorme pre zijn
Oh ja heerlijk warme sloffen(mt 37) of lekkere huissokken. Een kruik mag ook, voetjes zijn 's winters altijd koud op bed. Nu draag ik al schapenwollen sokken, maar die trek ik uit in mijn slaap en dan word ik weer wakker omdat de voetjes koud zijn
Ja die kruik geeft superveel warmte af! En voor behoorlijk lang ook nog, als ik een korte nacht maak is 'ie 's ochtends nog warm Gekke sloffen doen het hier ook goed, heb maat 38/39 maar aangezien ze altijd erg uitlopen pak ik meestal 36/37. En idd, alles met eenhoorns is geweldig, ik heb al een behoorlijke verzameling aan onesies, mokken, een kruik dus :p, sloffen etc
Ramona1993
Geplaatst: 11-10-17 02:03
ja ook hier zijn slofjes welkom maat 40! en ik hou ook van roze! (Geen roze spullen voor in huis want dat wordt vriend lief gek haha
CharxHebe
Geplaatst: 11-10-17 03:02
Rebecca schreef:
Maat 43 sloffen in vorm van een konijn ,dat is echt iets wat ik zoek
Ik heb eenhoorn sloffen in maat 42 dat is toch ook al vrij wonderbaarlijk
Voor mij geen sloffen dit jaar. Ik heb nog 2 paar van vorig jaar die het nog prima doen Hoge warme sokken zijn wel welkom (voor over de rijbroek) ie dingen verdwijnen altijd bij mij. en die dunne zijn zo koud in de winter in de laarzen