Fenrir schreef:Supervixen schreef:Ben jij dan de enige vrouw waarbij vrouwenshirts niet mooi zitten?
Ze hebben een vorm, daar is alles dan ook mee gezegd.
Ik snap Germie hierin wel. Ik heb ook moeite met het vinden van passende shirts, jassen, etc. Niet al te kleine borsten en erg brede schouders - en wel een slanke taille. Dus in feite is alles niet "zandloper" genoeg. Het verschil tussen mijn taille en de rest daarboven is zo'n 3-4 maten.
Met als gevolg dat ook getailleerde vrouwenshirts of veel te krap zitten, of model vuilniszak zijn wil mijn bovenlijf er in passen.
Draag dan wel weinig herenshirts (ik ben namelijk klein, dus die zijn sowieso al snel te groot) maar die passen over het algemeen goed (alleen kleed het wel minder af, natuurlijk)
Ik heb dat ook, maar herenshirts zorgen juist dat je net een blok beton op stokjes bent. Ik draag ze ook hoor, thuis, niet als ik denk dat ik er enigszins leuk uit zie.
De meeste herenshirts vind ik ook niet eens mooi bij mannen, want ook bij hun zijn het vormloze dingen die niks voor je figuur doen.
)
als je dan verkondigt dat je het wel past.. vriend heeft maatkleding gemaakt en ik heb zelf ook een moeilijke maat, vandaar dat ik zo op schouders let

voor een t shirt vind ik dat een beetje overdreven 

maar met warm weer krijg je zweetkakkers...