Bedankt allemaal Is ook wel mijn favoriete jurk! Hij is inderdaad van de H&M maar ik heb hem al 1,5 jaar... Heb hem destijds rond kerst gekocht.
De laarsjes heb ik ook al ongeveer zolang, zit heel hard na te denjen maar ik weet niet meer waar ze vandaan komen. Als ik het nog bedenk hoor je het wel!
Blouse: H&M Jasje: Vero Moda Broek: Levi's Schoenen: Nike Sjaal: Zara
xEliesx
Geplaatst: 17-06-17 11:04
Mooi Dniekje! Stoer, maar ook chique!
Hier nog niet echt mooi weer, dus m´n kantooroutfit van gister nog maar een dagje aangetrokken. Als ik het 'modeflater-topic' moet geloven bega ik een flinke misser door als 20+er (ben 30 ) een shirt met tekst aan te trekken.. laten we het erop houden dat ik me nog 20 voel
Jeans: Circle of trust t-shirt: Sting (miss america) Jasje: geen idee (al heel oud) Schoenen: Scapino
Top: winkeltje in Rome Rok: New Yorker (heb er heel lang gewerkt dus veel kleding van hun ) Horloge: Cluse
Seventje
Geplaatst: 17-06-17 16:07
Van mij ook weer een keertje een outfit foto. Plaats niet zo vaak omdat ik op m'n werk in speciale kleding moet lopen en ik dus gewoon in broek met shirt en sneakers naar m'n werk vertrek. Daarna naar de paarden of een jogging broek thuis
Vanavond voor de verjaardag BBQ van mijn vriend weer eens wat leuks aan getrokken.
Spijkerjasje C&A Shirtje H&M Rokje HEMA Schoenen donker blauwe Nikes
@dniekje: super mooie blouse! Leuk gecombineerd zo! @xeliesx mooie kleuren draag je, staat je mooi! Vind zulke teksten prima gaan hoor! @xublinghx lekker zomers. Mooie top! En heb jij een gameboy-telefoonhoesje? Awesome! @amandananana: mooie rok! Staat je goed. @seventje, leuke outfit! Verschillende stijlen bij elkaar is een mooi geheel zo. @eenitram mooie jurk! Leuke schoenen erbij @resistance snap ik! Super mooie rok! @savannahnx mooie playsuit!