Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:44

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:51

Als het zo hongerig zit is ook niks hoor. Dan knal je toch een paar shirts uit de sale in je mandje? Kan maar zo zijn dat je in september nog prachtige dagen gaat krijgen en voor het najaar kun je er eventueel een vestje over doen?

Ik heb voor Cruz nu 74 liggen, die is echt in 3 weken uit een maat gegroeid.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:56

Maartje_M schreef:
Irritant dit weer he met die ukkies. Thijmen draagt nu 62 maar sommige dingen zijn al kort aan het worden. Ik heb mijn 68 doos al eens bekeken en ik heb dus niks met korte mouwen. Maar ga ik dat nodig hebben of koop ik het dalijk voor niks? En dan heb ik het dalijk nodig en dan is er niks meer te krijgen zeker

September is vaak ook nog echt korte mouwen weer :j oktober soms ook nog wel. Zou echt nog 68 korte mouwen halen in de sale :)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:01

Mijn man zal blij zijn met jullie :') pakketdienst zal ook wel denken straks haha. Mijn laatste bestelling bij zalando is in 4 delen geknipt dus ik krijg nu al iedere dag iets :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:04

Das leuk toch :D

Mijn Artipoppe draagdoek was binnen gisteren, eens kijken of dat wat is. Ben gek op mn Bugaboo maar het leek me wel fijn nu ik werk. Dan heb ik thuis toch kleintje bij me maar kan ik ook wat doen. :j Straks lekker Mini Rodini shoppen en morgen komt er ook nog een doosje spul binnen, mooie week zo!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:13

Ik ben in Spanje en zag toch zo'n leuk kindermerk :)
Tuc tuc, kent iemand dat en kan je dat ook in NL krijgen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:17

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:28

Leuk, een draagdoek pantykous! Heb er ook 1. Toch wel ideaal hoor, ook voor binnenshuis als ze nog erg klein zijn. Zeker met de tweede heb ik m de eerste tien weken heel veel gebruikt. Heb verder een buggaboo donkey, ideaal als je van flinke wandelingen houdt en je oudste niet op het meerijdplankje durft... en hebben ook een joolz. Heerlijke wagen ook, gebruik ik nu nog als ik alleen met de kleine op stap ga. En nog een bakfiets zodat ik ook kan fietsen met de maxi cosi. Wat dat betreft zal ik blij zijn als we een paar jaar verder zijn. Wat zullen we een ruimte over hebben als alles op wieltjes de deur uit is

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:31

Zo ik heb vandaag weer 145 stuks kleding verkocht op marktplaats. Daarnaast nog 2 grote ikea bakken vol naar de opslag gebracht voor baby nummer 2. Iets met veel te veel kleding maar we hebben ook asociaal veel gekregen.

Nogmeer liefhebbers van wollen kleding/rompers bij de kleintjes? Heerlijk voor het geborgen gevoel en altijd de juiste temperatuur maar ook zo lastig met poepvlekken en wanneer manlief denkt dat hij dat in de wasmachine kan gooien. Wat zijn jullie lievelings merken voor jullie wolletjes?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:39

verootjoo schreef:
Maartje_M schreef:
Irritant dit weer he met die ukkies. Thijmen draagt nu 62 maar sommige dingen zijn al kort aan het worden. Ik heb mijn 68 doos al eens bekeken en ik heb dus niks met korte mouwen. Maar ga ik dat nodig hebben of koop ik het dalijk voor niks? En dan heb ik het dalijk nodig en dan is er niks meer te krijgen zeker

September is vaak ook nog echt korte mouwen weer :j oktober soms ook nog wel. Zou echt nog 68 korte mouwen halen in de sale :)

En korte mouwen kunnen in de winter ook prima met een vestje er over :)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:46

Ik heb warme kinderen liselot, die maak ik niet blij met een romper een shirtje en een vestje :n

Draagdoeken zijn zo fijn! Ik heb er echt te veel :')

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:49

Of met een lange mouwen romper eronder evt :j

Ik heb vanmiddag vrij dus ik ga de kledingkast van mevrouw maar weer eens uitzoeken. Moet gaan inpakken ivm verhuizen dus mooi moment om alles weer even onder de loep te nemen. En het arme kind zal morgen even winterkleding mogen passen. Heb een leuke Quapi winterjas gezien maar moet even gaan schatten of dat de hele winter gaat passen :op
Heb namelijk een winterjas van Lief! Maat 92 en vermoed dat die nog ruim is en niet super warm. En heb wat Quapi 86-92 kleding liggen net als de jas die ik gezien heb dus dan moet ik toch wel beetje beeld kunnen krijgen. Ze zal blij met me zijn :')

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:56

Kleding uitzoeken is altijd leuk! Hoe oud is je dochter Ingrid?

Qua wollen kleertjes heb ik de eerste 2 maanden kleertjes van joha gehad. Erg fijn als ze nog zo klein zijn en nog wat moeite hebben met temperatuur regulatie. Nu alleen nog voor het slapen wollen slaapzakje ( al gebruik ik nu in de zomer een dunne van aden anais), wollen dekentjes en lamsvachtje.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:57

Ha Pantykous, jij gaat gelijk voor de jackpot onder de doeken! :D

Ik heb een aantal kruippakjes met voetjes van wol, die gebruik ik als pyjamaatje. Heel fijn :j

Ik koop ook geen korte broeken en korte mouwen meer bij nu, dan zit t maar wat krap tegen die tijd, of hij ligt gewoon in een romper, heeft hij weinig boodschap aan :Y) en anders hebben ze idd vast nog wel ergens iets in de uitverkoop hoor.

Hij zit nu qua broeken in 68/74 en boven in 62/68, dus ik koop alleen nog 74 en 80.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:05

Maartje van rompers die te krap worden (qua lengte) de onderkant eraf knippen en omzoomen? (En van lange mouwen zo ook korte maken)
En als je nog rompers nodig hebt van de drukkers van een te kleine romper een aanzet stuk maken?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:07

Afbeelding

Alle pakjes van mijn meisje heerlijk in combinatie met de draagdoek ivm geen voetjes en zeer geschikt voor wasbare luierkont

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:18

Wat een schattige pakjes :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:23

Net bij Tumble n dry en Noppies geshopt. Zo leuk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:53

Liselot schreef:
verootjoo schreef:

En korte mouwen kunnen in de winter ook prima met een vestje er over :)

Dan zweet de mijne zich het ongans :+ die heeft in de winter gewoon longsleeve dunne truitjes aan die ik in de zomer in de uitverkoop haal :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:56

lieveli schreef:
verootjoo schreef:
Ik ben in Spanje en zag toch zo'n leuk kindermerk :)
Tuc tuc, kent iemand dat en kan je dat ook in NL krijgen?

http://www.spaansekinderkleding.nl/tuctuc

Vet leuk!

Oooh, ga gauw kijken :+

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:08

He Britt jij ook hier!

Ik ga morgen even de stad in als het ritme het toe laat. Spul omzomen is ook nog wel een idee inderdaad. Maar shoppen is even leuker

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:42

havermout schreef:
Kleding uitzoeken is altijd leuk! Hoe oud is je dochter Ingrid?

Bijna 15 maanden :j

Hier geen wol :n ook geen boxpakjes trouwens..vond ze niet fijn en dochter was beetje uit verhouding toen ze kleiner was. Lange benen, kort bovenlijf. Broekjes maat 68, rompers 50/56 enzo :+

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:46

Hier ook geen wol trouwens, ben zelf enorm allergisch

Wat een vrolijke kleurtjes allemaal litilaura!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:51

Wat een leuke pakjes litolaura!
Lekker fleurig <3

De linken ga ik eens bekijken.

Goed idee ja korte mouwen met een vestje straks.
Zat net ook kleding uit te zoeken maat 68 wat we hebben gekregen.
Zaten ook 2 shirtjes met korte mouw bij.

Hoe zouden jullie van de winter de onderstaande jurkjes combineren:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 02-08-17 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 14:56

Romper lange mouw en maillot eronder :j