Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Meldcode rendac paard 51, veulen 52 en pony 53. Staat gewoon op de site overigens.
Ophalen zullen ze wel doen morgen, bij een foute meldcode kun je een andere factuur ontvangen. Maar dat zie je dan wel.
xxwienekexx schreef:Oh wat balen zeg sterkte, ik hoop dat de Rendac op maandag gewoon langs komt.. is er geen veearts/kennis van je die eventueel wel zo'n gaatje/snede zou kunnen en willen maken, just in case?
Froukje schreef:Of gewoon nog een keer de melding doen met de juiste code. Dan komen ze zeker weten langs
Shanna schreef:Ik heb het paspoort van mijn overleden merrie gewoon mogen houden hoor, door niemand om gevraagd..
Ook met temperaturen van c.a. 10 graden zwelt zo'n lichaam in no-time op btw.
amoj schreef:Code kan ik eventueel straks even voor je opzoeken. Ik dacht dat 44 kalveren was maar weet ik niet zeker!
Waarom denk je dat t niet goed is gegaan?
Kreeg je op het laatst een vrouwenstem die zei wij danken u voor deze melding? Dan is het goed.
En rendac haalt op maandag gewoon op.
Zo heel snel ploft het niet uit elkaar. Het gaat wel opzetten maar ik heb ooit eens een koe 3 dagen aan de weg zien liggen en die plofte met ophalen gelukkig niet uit elkaar.
Shanna schreef:Mijn dochtertje wordt 6 dit jaar en vraagt nu voor het eerst cadeaukaarten of geld. Ze heeft dat bij een vriendinnetje gezien die daardoor iets veel duurders kon uitzoeken, en ze heeft dr zinnen op een fietsje voor babyborn gezet. Maar bij 4 wist ze nog niet eens dat dat kon, toen waren alle cadeautjes welkom! Op 5 kreeg ze dr eerste cadeaukaart en ook toen wist ze niet wat ze er mee moest..