Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Als hij op wat anders uit is vraag ik me af hoe hij dat van plan is met je paard en hond. Vind het wel erg ver gezocht en als het een foute kerel is ga je gewoon in een galopje ervandoor
Adrienne93 schreef:mirthheee schreef:Als hij op wat anders uit is vraag ik me af hoe hij dat van plan is met je paard en hond. Vind het wel erg ver gezocht en als het een foute kerel is ga je gewoon in een galopje ervandoor
Haha was een goed plan geweest maar de uitvoering zou minder zijn... Mag alleen stappen en kleine stukjes draven ivm revalidatie
Guess_NH schreef:Nee hij belde me op omdat ik niet meer reageerde op de app, hij wilde mijn stem horen en had mij nodig, aldus wat hij zegt.
En ja de rest klopt wel.
Guess_NH schreef:Misschien herinneren jullie je het topic 'leven tussen twee werelden'.
Ik heb een gedwongen abortus gehad en daarna heeft hij me laten vallen. Uiteindelijk heb ik de relatie beëindigd en ben verder gegaan na een hele zware tijd. Hij is degene die weer contact zocht, ik heb ondanks alles wat mij aangedaan is, zoveel respect gehouden en ben zo vriendelijk en volwassen gebleven.
Het is heel ingewikkeld.
Ik voel me niet slecht met hoe ik hem behandel, hij kiest er zelf voor en hij kiest er ook zelf voor om niet met mij verder te gaan in een relatie, terwijl hij weet dat ik ervoor op stond (of het slim is is een ander verhaal)
Guess_NH schreef:Lieve schat, je hoeft je hier echt niet te verdedigen. Ik ken je andere topic, enorm heftig om te lezen. Voor mij spreek je juist kracht uit nu je nog steeds contact kunt hebben met je ex.Misschien herinneren jullie je het topic 'leven tussen twee werelden'.
Ik heb een gedwongen abortus gehad en daarna heeft hij me laten vallen. Uiteindelijk heb ik de relatie beëindigd en ben verder gegaan na een hele zware tijd. Hij is degene die weer contact zocht, ik heb ondanks alles wat mij aangedaan is, zoveel respect gehouden en ben zo vriendelijk en volwassen gebleven.
Het is heel ingewikkeld.
Ik voel me niet slecht met hoe ik hem behandel, hij kiest er zelf voor en hij kiest er ook zelf voor om niet met mij verder te gaan in een relatie, terwijl hij weet dat ik ervoor op stond (of het slim is is een ander verhaal)
Yonker schreef:Guess_NH schreef:Ik snap de reacties wel hoor.![]()
Ik weet ook niet hoe lang dit zo blijft, mijn leven is een rollercoaster en haal er nu maar uit wat erin zit!
Maar kan dat niet met alleen je nieuwe vlam? Die klinkt een stuk leuker![]()
Ga lekker daten en maak Lol, daar heb je, je ex niet voor nodig
LizMD schreef:Ik heb gewerkt en nu een date met de kat en een fles wijn. Gaat nooit wat worden met me
Foto's zien er super gezellig uit!
musiqolog schreef:Blijkbaar zijn we het er niet over eens. Ik vind "mee het bos in" toch wel erg dubbelzinnig klinken. Nou ja, je kunt altijd nog nee zeggen, dat is ook weer waar.
Guess_NH schreef:Mijn ex zegt zelf gisteren per sms:
Wij kunnen niet meer samen zijn, ondanks onze liefde, ondanks alles.
Maar een paar zinnen laten nodigt hij me wel uit.
Hij had allang van een collega gehoord dat ik met een andere jongen liep (mijn Tinder vlam).
Maakt hij het zichzelf dan ook niet een beetje moeilijk?
Zolang dit goed gaat op deze manier vind ik het prima.
Hij doet zijn ding en ik de mijne, ik controleer hem niet en hij mij niet. Als we samen zijn oog voor elkaar en daarbuiten beide onze eigen weg.