Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:30

Als hij op wat anders uit is vraag ik me af hoe hij dat van plan is met je paard en hond. Vind het wel erg ver gezocht en als het een foute kerel is ga je gewoon in een galopje ervandoor :+

GabberGill

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:32

Ik heb mijn vriend via tinder.

Vind het wel leuk om hier mee te lezen.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:33

mirthheee schreef:
Als hij op wat anders uit is vraag ik me af hoe hij dat van plan is met je paard en hond. Vind het wel erg ver gezocht en als het een foute kerel is ga je gewoon in een galopje ervandoor :+

Haha was een goed plan geweest maar de uitvoering zou minder zijn... Mag alleen stappen en kleine stukjes draven ivm revalidatie

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:37

Adrienne93 schreef:
mirthheee schreef:

Haha was een goed plan geweest maar de uitvoering zou minder zijn... Mag alleen stappen en kleine stukjes draven ivm revalidatie

In dat geval; zweep mee en meppen ~~}>

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:48

Guess_NH schreef:
Nee hij belde me op omdat ik niet meer reageerde op de app, hij wilde mijn stem horen en had mij nodig, aldus wat hij zegt.

En ja de rest klopt wel. :+

Tja, volgens mij volgt je ex je nog bij elke stap die je zet. Hoezo blokkeren omdat je niet op de app reageert, dit is echt niet gezond, wat een oetlul. En zeker niet volwassen. Je houd nog van hem maar jullie kunnen dus niet met elkaar. Zegt hij maar misschien moet je wat meer moeite doen om het contact wel te beperken, voor je zelf vooral. Hij zal controlerend blijven en waarschijnlijk zelfs erg vervelend worden wanneer jij wel een nieuwe vriend krijgt.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:00

Misschien herinneren jullie je het topic 'leven tussen twee werelden'.
Ik heb een gedwongen abortus gehad en daarna heeft hij me laten vallen. Uiteindelijk heb ik de relatie beëindigd en ben verder gegaan na een hele zware tijd. Hij is degene die weer contact zocht, ik heb ondanks alles wat mij aangedaan is, zoveel respect gehouden en ben zo vriendelijk en volwassen gebleven.

Het is heel ingewikkeld.
Ik voel me niet slecht met hoe ik hem behandel, hij kiest er zelf voor en hij kiest er ook zelf voor om niet met mij verder te gaan in een relatie, terwijl hij weet dat ik ervoor op stond (of het slim is is een ander verhaal)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:01

Maar iemand die je zo hard heeft laten vallen moet je toch helemaal niet terug willen? :x

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:02

Ik hoef hem ook niet terug.
Ik vind het alleen fijn dat hij nog in mijn leven is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:03

Waarom zou je in godsnaam nog contact met zo iemand willen?! Iemand die je zo behandelt, en waarvoor je uiteindelijk niet goed genoeg bent? Je laat je gewoon gebruiken... en je praat het nog goed ook. Kies toch voor jezelf!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Guess_NH schreef:
Ik heb een gedwongen abortus gehad en daarna heeft hij me laten vallen. Uiteindelijk heb ik de relatie beëindigd en ben verder gegaan na een hele zware tijd. Hij is degene die weer contact zocht, ik heb ondanks alles wat mij aangedaan is, zoveel respect gehouden en ben zo vriendelijk en volwassen gebleven.

Het is heel ingewikkeld.
Ik voel me niet slecht met hoe ik hem behandel, hij kiest er zelf voor en hij kiest er ook zelf voor om niet met mij verder te gaan in een relatie, terwijl hij weet dat ik ervoor op stond (of het slim is is een ander verhaal)

Wel een heel triest verhaal, sorry om het te moeten horen.

Maar jouw ex kiest niet om in jouw leven te zijn, jij kiest ervoor om hem toe te laten terwijl hij dat eigenlijk niet aan kan.

Houden van is ook loslaten.

Ailill

Guess_NH schreef:

Het is heel ingewikkeld.
Lieve schat, je hoeft je hier echt niet te verdedigen. Ik ken je andere topic, enorm heftig om te lezen. Voor mij spreek je juist kracht uit nu je nog steeds contact kunt hebben met je ex.

Wél denk ik dat je het jezelf en hem lastig maakt door elkaar te blijven zien. Echt een langere tijd afstand is voor beide het beste, denk ik. Hier afgelopen weekend m'n ex ook weer gezien, eerste keer na bijna 6 maanden. Is enorm leuk geweest, al maakt het de zaken ook weer lastig.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:04

Guess_NH schreef:

Imo wil je hem wel deels terug, anders praat je er niet mee en ga je er al helemaal niet mee naar bed.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:05

Destination schreef:
Guess_NH schreef:

Imo wil je hem wel deels terug, anders praat je er niet mee en ga je er al helemaal niet mee naar bed.
Geloof me, dat is echt niet altijd aan de orde ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:08

Ik snap niet dat je zo'n eikel überhaupt nog een blik waardig gunt laat staan dat je met hem het bed in duikt.... maar goed jou keuze, de mijne zou t niet zijn.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:09

Ik snap de reacties wel hoor. :)
Ik weet ook niet hoe lang dit zo blijft, mijn leven is een rollercoaster en haal er nu maar uit wat erin zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:10

Jeetje Guess, dat verhaal kende ik niet, wat ontzettend heftig! Ik sna eerlijk gezegd dan juist niet waarom je contact met hem hebt en nog met hem naar bed gaat.. Dat maakt het wel erg ingewikkeld en pijnlijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:12

Guess_NH schreef:
Ik weet ook niet hoe lang dit zo blijft, mijn leven is een rollercoaster en haal er nu maar uit wat erin zit!

Maar kan dat niet met alleen je nieuwe vlam? Die klinkt een stuk leuker :)
Ga lekker daten en maak Lol, daar heb je, je ex niet voor nodig :)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:14

Yonker schreef:
Guess_NH schreef:

Maar kan dat niet met alleen je nieuwe vlam? Die klinkt een stuk leuker :)
Ga lekker daten en maak Lol, daar heb je, je ex niet voor nodig :)

Of jawel! Dat ga ik ook gewoon doen.
Zolang ik mezelf geen pijn doe ga ik door met wat ik doe. Maar wanneer ik merk dat ik er weer door achteruit ga, dan ga ik weer vol voor mezelf.
Ik ben iig na alles wat er gebeurd is sterker dan ooit, en ik voel me (op veel onzekerheden over mezelf na) gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:18

Hoop dat je dat echt doet!! :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 14:16

LizMD schreef:
Ik heb gewerkt en nu een date met de kat en een fles wijn. Gaat nooit wat worden met me :')

Foto's zien er super gezellig uit!

Zo zag mijn avond er gisteren om 12 uur ook nog uit, uiteindelijk in amsterdam beland :'), kan dus alle kanten op hoor, geef niet op _O-

musiqolog schreef:
Blijkbaar zijn we het er niet over eens. Ik vind "mee het bos in" toch wel erg dubbelzinnig klinken. Nou ja, je kunt altijd nog nee zeggen, dat is ook weer waar.

Mee eens, uit eerdere ervaringen bedoelen ze hier meestal meer mee :j.

Guess_NH schreef:
Mijn ex zegt zelf gisteren per sms:
Wij kunnen niet meer samen zijn, ondanks onze liefde, ondanks alles.

Maar een paar zinnen laten nodigt hij me wel uit.
Hij had allang van een collega gehoord dat ik met een andere jongen liep (mijn Tinder vlam).
Maakt hij het zichzelf dan ook niet een beetje moeilijk?

Zolang dit goed gaat op deze manier vind ik het prima.
Hij doet zijn ding en ik de mijne, ik controleer hem niet en hij mij niet. Als we samen zijn oog voor elkaar en daarbuiten beide onze eigen weg.

Ohhh please, kap dit heel snel af :=.... Dit kan echt alleen maar fout gaan, contact met je ex houden, goed ermee om blijven gaan en soort van vrijblijvend met elkaar gaan, dat KAN NIET! Echt niet! Been there, done that, seen it, that sh*t doesn't work! Echt niet :n. Gewoon niet :n :n :n.
Sowieso klinkt ie echt ziekelijk jaloers en bezitterig, zo iemand wil je niet in je leven hebben. Het gaat er niet om of je volwassen bent of niet, om over elkaar heen te komen heb je afstand nodig, zo werkt het nu eenmaal gewoon.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:51

Guess ik ken je nog van je topic en heb je toen ook nog een paar keer een Pb gestuurd. Daar helaas niks meer op terug gehoord. Maar kijk uit met die gozer! Dat je toen onder dwang abortus hebt laten plegen zegt al genoeg. Breek los van die asshole ga naar een andere sportschool en laat hem niet alsnog jouw leven bepalen. Weet nog dat ie toen jou volgde op je iPhone.. dit is geen lieverdje :(

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:56

Ik snap niet dat je blij bent dat zon persoon nog in je leven is...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:06

Ik ga er me er verder niet over uitlaten want ik kan niks aardigs bedenken om te zeggen.

Hoe was de groepsmeeting, mensen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:09

Okee, laten we even heel eerlijk zijn: Je ex is je ex met een reden. Jezelf contact laten houden met zo iemand is je eigen glazen ingooien. Ik dacht ook dat dat wel kon, ging wel prima na een jaar en ik kon heel goed m'n afstand bewaren. Dat ging goed, totdat ik vertelde dat ik met een jongen (mijn huidige vriend) aan het daten was en beste meneer die het zelf had uitgemaakt ineens kwam met kreten als 'Maar je had niet hoeven kiezen'. Toen is er bij mij ergens licht aangegaan en heb ik het allemaal afgekapt. Ik heb niet voor niks zo iemand niet meer in m'n leven, met die opmerkingen heeft hij me dat gelukkig zelf laten in zien.

Doe het niet. Je houdt er niks positiefs aan over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:14

Nou courses, dat is wel erg kort door de bocht.. niet iedere situatie is hetzelfde. Mijn ex en ik gaan nog heel goed, gezamenlijke vrienden en zijn zus is een goede vriendin. Waarom zou ik dat allemaal achterlaten omdat hij mn ex is?