Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:41

Woepsie90 terug sturen dat je haar niet geloofd en je geld terug wil.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:50

Citaat:
Dacht ik ook!
Heb net een melding gemaakt, werd via Marktplaats gelijk doorgestuurd naar de website van de politie en heb daar officiële internetoplichting formulieren ingevuld. Zij heeft hier bericht van gekregen omdat ik haar mailadres had ingevuld. En krijg gelijk ineens een email van haar _O- !!!!
Daar staat het volgende in: "Ze heeft het allang verstuurd en omdat het lang geleden is, heeft ze het bonnetje al weggegooid" :evaw:

Now what?

Ik gooi het bonnetje pas weg,op het moment dat het aangekomen is.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:02

Ik zet de t&t in mijn eigen app, bewaar het bonnetje én mail/pb de t&t door aan de koper.
Mocht ik meerdere dingen tegelijk verkopen dan zet ik achterop de bon nog even de naam vd koper, zodat ik ook niet telkens de postcode hoef op te zoeken enzo, mocht de koper een foto willen vh bonnetje oid.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:18

ik heb nog geen reactie gehad van de verkoper of mijn geld is aangekomen en ze m op de post heeft gedaan. Heb donderdag het geld overgemaakt van ABN naar ASN

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:23

Jongens, kunnen jullie er ff rekening mee houden dat het op bokt niet is toegestaan om advertenties te bespreken? Linkjes plaatsen etc. mag dus niet! Het topic is al een keer gesloten geweest, zou zonde zijn als dat weer gebeurd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:26

little_birdy schreef:
lieveli schreef:
Ja voor mij ook, maar aangezien het zich op bokt heeft afgespeeld, zou ik het hier niet delen. Niet op die manier.

het is totaal geen aanval naar die persoon toe toch?

tenminste zo is het niet bedoeld.

ik begrijp alleen niet dat je zoiets erbij moet vermelden dat het ergens voor een bepaalde prijs nieuw re koop is.

dat weet ik namelijk en daarom. zit ik er ook ruim onder met de prijs die ik ervoor vraag . en ik vind het echt een grote ergenis ja als mensen zo beginnen. staat ook bij vermeld vaste prijs

Ah dan las ik het verkeerd. Sorry meis!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:51

shilady schreef:
Ik vond vanavond toch een vreselijke advertentie
Die mensen moeten zich rot schamen hoe kan je een dier zo af danken

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=29

Maar dit mag dus ook helemaal niet. Het is niet de bedoeling om dit soort linkjes te plaatsen en te bediscussiëren.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:23

Stamper schreef:
Citaat:
Dacht ik ook!
Heb net een melding gemaakt, werd via Marktplaats gelijk doorgestuurd naar de website van de politie en heb daar officiële internetoplichting formulieren ingevuld. Zij heeft hier bericht van gekregen omdat ik haar mailadres had ingevuld. En krijg gelijk ineens een email van haar _O- !!!!
Daar staat het volgende in: "Ze heeft het allang verstuurd en omdat het lang geleden is, heeft ze het bonnetje al weggegooid" :evaw:

Now what?

Ik gooi het bonnetje pas weg,op het moment dat het aangekomen is.

Ja, dat doe ik ook altijd...

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:43

lieveli schreef:
Ah dan las ik het verkeerd. Sorry meis!

:*

soms is Internet niet zo handig.

zelf weer mooie aankopen gedaan via de boktmarkt :D

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 12:07

Citaat:
Dacht ik ook!

Now what?

Ik gooi het bonnetje pas weg,op het moment dat het aangekomen is.[/quote]

De mijne zitten een half jaar later nog in mijn portemenee soms nog langer :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:46

woepsie90 schreef:
Dacht ik ook!

Now what?

Toch gek dat ze het 'allang' heeft opgestuurd, maar jij nog steeds niks hebt ontvangen >;) Na dit bericht zou ik er niet echt meer vertrouwen in hebben. Ik zou denk ik mijn geld terugvragen (eventueel met de melding dat je dan dat oplichting ding zult verwijderen). Je hebt tenslotte vaak genoeg berichtjes gestuurd dat je het nog niet had ontvangen, had ze de t&t maar niet moeten 'weggooien'..

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:09

Citaat:
Toch gek dat ze het 'allang' heeft opgestuurd, maar jij nog steeds niks hebt ontvangen >;) Na dit bericht zou ik er niet echt meer vertrouwen in hebben. Ik zou denk ik mijn geld terugvragen (eventueel met de melding dat je dan dat oplichting ding zult verwijderen). Je hebt tenslotte vaak genoeg berichtjes gestuurd dat je het nog niet had ontvangen, had ze de t&t maar niet moeten 'weggooien'..

Toevallig heb ik haar net gemaild dat ik de aanklacht intrekt als het geld weer op mijn rekening staat omdat ik haar niet geloof, en daarna las ik deze post van jou :-)! Gisteravond hebben we ff heen en weer gemaild waarbij ze zichzelf alleen maar verdedigde geen mail te hebben ontvangen omdat ze niet op haar marktplaats account kijkt. Nadat ik vroeg om haar gewone mailadres heb ik natuurlijk niks meer gehoord, go figure... Benieuwd hoe dit afloopt! Bedankt iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:38

woepsie90 schreef:
Even tussendoor, misschien iemand ervaring met dit bankrekeningnummer/deze naam?
Ik ben bang dat ik opgelicht ben!

Heb op 31 mei 26,95 euro overgemaakt naar NL03ABNA0472530089 voor een bitloos FRA hoofdstel. Op 4 & 8 juni gemaild of het hoofdstel al verstuurd was, aangezien ik nog niets had ontvangen. En vandaag op 11 juni heb ik nog een keer gemaild. Tot op heden geen antwoord én geen hoofdstel ;(

Advertentie is ondertussen verwijderd natuurlijk, en ze heeft ook geen andere advertenties op dat account.
Ze heet Kim, en de naam van het banknummer was K. Mulder. Wat kan ik nu het beste doen?

(PS: ik woon niet in NL, dus heb het hoofdstel naar mijn moeder laten sturen, zij zegt dat ze 'm nog niet ontvangen heeft).

Beetje laat, maar............
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elfproef

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:16

Morganlefay schreef:
woepsie90 schreef:
Even tussendoor, misschien iemand ervaring met dit bankrekeningnummer/deze naam?
Ik ben bang dat ik opgelicht ben!

Heb op 31 mei 26,95 euro overgemaakt naar NL03ABNA0472530089 voor een bitloos FRA hoofdstel. Op 4 & 8 juni gemaild of het hoofdstel al verstuurd was, aangezien ik nog niets had ontvangen. En vandaag op 11 juni heb ik nog een keer gemaild. Tot op heden geen antwoord én geen hoofdstel ;(

Advertentie is ondertussen verwijderd natuurlijk, en ze heeft ook geen andere advertenties op dat account.
Ze heet Kim, en de naam van het banknummer was K. Mulder. Wat kan ik nu het beste doen?

(PS: ik woon niet in NL, dus heb het hoofdstel naar mijn moeder laten sturen, zij zegt dat ze 'm nog niet ontvangen heeft).

Beetje laat, maar............
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elfproef

Snap niet zo goed wat je bedoeld te zeggen :o? ?

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:46

Kast is gisteren opgehaald! Inmiddels is de deur ook verkocht.
Zaterdag word hij opgehaald, net als de vloer.

Had ook een bod op de keuken, ik terug gemaild maar nog geen reactie terug.
Zou wel mooi zijn, dan is alles verkocht.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:04

Iemand die echt de helft van mijn vraagprijs biedt voor een duur mengpaneel omdat hij er een heel eind voor moet rijden. Zucht. Ik ben netjes gebleven, maar het kostte wel moeite. Ik vraag echt een redelijk bedrag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 15:06

met Negenproef kan je controleren of het bankrekeningnummer waar je naar overmaakt klopt.
In de link zit de uitleg.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 16:41

Morganlefay schreef:
met Negenproef kan je controleren of het bankrekeningnummer waar je naar overmaakt klopt.
In de link zit de uitleg.

Maar dat was het probleem niet volgens mij :+
Woepsie90 was/is bang dat ze opgelicht is

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 16:42

Ja, want inmiddels heeft die persoon al gee-maild dat het wel verzonden is, maar geen bonnetje meer heeft. Het geld is dus wel ontvangen.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:30

Iemand die ervaring heeft met ''Handyfem'' op mp?
Heb geen reactie meer gehad nadat mn geld is overgemaakt 6 dagen geleden

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 08:30

Leuke letterbak op MP gezet met zo"n krijtbord in midden, "waslijntjes" met knijpertjes ect. Eerste bod 2 euro -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 08:34

je hebt tenminste een bod *\o/* *\o/*

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:09

-O- Sanniejtjuh. Ik kreeg laatst ook zo'n bod ergens op. Mailde terug dat het daar toch echt niet voor weg ging, kreeg ik als reactie: blijf er dan maar lekker mee zitten. :x

Ik heb nu mijn auto op meerdere verkoop sites staan. Krijg nu een reactie met: mag de auto weg voor 950. ja zeker.
8)7 Wat denk je? Hij staat erop voor 1250, dus ja, ik heb al ingecalculeerd dat ik dát er niet voor krijg, maar meteen 'ja zeker' erachter zetten? Wat móet je nu weer met zulke mensen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:19

Santigo_ schreef:
-O- Sanniejtjuh. Ik kreeg laatst ook zo'n bod ergens op. Mailde terug dat het daar toch echt niet voor weg ging, kreeg ik als reactie: blijf er dan maar lekker mee zitten. :x

Ik heb nu mijn auto op meerdere verkoop sites staan. Krijg nu een reactie met: mag de auto weg voor 950. ja zeker.
8)7 Wat denk je? Hij staat erop voor 1250, dus ja, ik heb al ingecalculeerd dat ik dát er niet voor krijg, maar meteen 'ja zeker' erachter zetten? Wat móet je nu weer met zulke mensen

" nou vooruit omdat je zo aandringt voor jou 1050 goed? "

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:31

Jazeker, voor 1100 mag je hem meenemen.