Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dacht ik ook!
Heb net een melding gemaakt, werd via Marktplaats gelijk doorgestuurd naar de website van de politie en heb daar officiële internetoplichting formulieren ingevuld. Zij heeft hier bericht van gekregen omdat ik haar mailadres had ingevuld. En krijg gelijk ineens een email van haar!!!!
Daar staat het volgende in: "Ze heeft het allang verstuurd en omdat het lang geleden is, heeft ze het bonnetje al weggegooid"![]()
Now what?
little_birdy schreef:lieveli schreef:Ja voor mij ook, maar aangezien het zich op bokt heeft afgespeeld, zou ik het hier niet delen. Niet op die manier.
het is totaal geen aanval naar die persoon toe toch?
tenminste zo is het niet bedoeld.
ik begrijp alleen niet dat je zoiets erbij moet vermelden dat het ergens voor een bepaalde prijs nieuw re koop is.
dat weet ik namelijk en daarom. zit ik er ook ruim onder met de prijs die ik ervoor vraag . en ik vind het echt een grote ergenis ja als mensen zo beginnen. staat ook bij vermeld vaste prijs
shilady schreef:Ik vond vanavond toch een vreselijke advertentie
Die mensen moeten zich rot schamen hoe kan je een dier zo af danken
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=29
Stamper schreef:Citaat:Dacht ik ook!
Heb net een melding gemaakt, werd via Marktplaats gelijk doorgestuurd naar de website van de politie en heb daar officiële internetoplichting formulieren ingevuld. Zij heeft hier bericht van gekregen omdat ik haar mailadres had ingevuld. En krijg gelijk ineens een email van haar!!!!
Daar staat het volgende in: "Ze heeft het allang verstuurd en omdat het lang geleden is, heeft ze het bonnetje al weggegooid"![]()
Now what?
Ik gooi het bonnetje pas weg,op het moment dat het aangekomen is.
Citaat:Dacht ik ook!
Now what?
woepsie90 schreef:Dacht ik ook!
Now what?
Citaat:Toch gek dat ze het 'allang' heeft opgestuurd, maar jij nog steeds niks hebt ontvangenNa dit bericht zou ik er niet echt meer vertrouwen in hebben. Ik zou denk ik mijn geld terugvragen (eventueel met de melding dat je dan dat oplichting ding zult verwijderen). Je hebt tenslotte vaak genoeg berichtjes gestuurd dat je het nog niet had ontvangen, had ze de t&t maar niet moeten 'weggooien'..
woepsie90 schreef:Even tussendoor, misschien iemand ervaring met dit bankrekeningnummer/deze naam?
Ik ben bang dat ik opgelicht ben!
Heb op 31 mei 26,95 euro overgemaakt naar NL03ABNA0472530089 voor een bitloos FRA hoofdstel. Op 4 & 8 juni gemaild of het hoofdstel al verstuurd was, aangezien ik nog niets had ontvangen. En vandaag op 11 juni heb ik nog een keer gemaild. Tot op heden geen antwoord én geen hoofdstel![]()
Advertentie is ondertussen verwijderd natuurlijk, en ze heeft ook geen andere advertenties op dat account.
Ze heet Kim, en de naam van het banknummer was K. Mulder. Wat kan ik nu het beste doen?
(PS: ik woon niet in NL, dus heb het hoofdstel naar mijn moeder laten sturen, zij zegt dat ze 'm nog niet ontvangen heeft).
Morganlefay schreef:woepsie90 schreef:Even tussendoor, misschien iemand ervaring met dit bankrekeningnummer/deze naam?
Ik ben bang dat ik opgelicht ben!
Heb op 31 mei 26,95 euro overgemaakt naar NL03ABNA0472530089 voor een bitloos FRA hoofdstel. Op 4 & 8 juni gemaild of het hoofdstel al verstuurd was, aangezien ik nog niets had ontvangen. En vandaag op 11 juni heb ik nog een keer gemaild. Tot op heden geen antwoord én geen hoofdstel![]()
Advertentie is ondertussen verwijderd natuurlijk, en ze heeft ook geen andere advertenties op dat account.
Ze heet Kim, en de naam van het banknummer was K. Mulder. Wat kan ik nu het beste doen?
(PS: ik woon niet in NL, dus heb het hoofdstel naar mijn moeder laten sturen, zij zegt dat ze 'm nog niet ontvangen heeft).
Beetje laat, maar............
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elfproef
Santigo_ schreef:Sanniejtjuh. Ik kreeg laatst ook zo'n bod ergens op. Mailde terug dat het daar toch echt niet voor weg ging, kreeg ik als reactie: blijf er dan maar lekker mee zitten.
![]()
Ik heb nu mijn auto op meerdere verkoop sites staan. Krijg nu een reactie met: mag de auto weg voor 950. ja zeker.
Wat denk je? Hij staat erop voor 1250, dus ja, ik heb al ingecalculeerd dat ik dát er niet voor krijg, maar meteen 'ja zeker' erachter zetten? Wat móet je nu weer met zulke mensen