Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Heb ik ook gelijk gedaan haha
Ik heb 2 dezelfde gaatjes hoor.
De mixer is denk ik wel al 25 jaar oud maar toch. ..
C_arola schreef:Mijn grootste munt viel toen ik een jaar of 8 was en GTST keek.
Ludo overleed toen in een aflevering en ik was verdrietig. Hij was de bad guy maar om nu zo te sterven
Ik bleef bedroefd en het zat me dagen niet lekker.
Toen ik een aantal dagen later de acteur in een programma zag begreep ik er niks van, hij was toch dood?!
Mijn moeder heeft het toen voor mij opgehelderd.
Het zorgde er gelijk voor dat ik GTST niks meer vond
vuurneon schreef:Dat bepaalde huizen en hotels geen handig voetenspoel ding naast de wc hebben, maar dat het een bidet is... Ik was zeker al in de puberteit toen ik daarachter kwam
Mizora schreef:Zo had ik het anarchistenkookboek als ebook in mijn kookboekencollectie staan. Ik was ze aan het sorteren en ik ging ze netjes indelen op onderwerp. Toen ik op een keer zin had om creatief te koken sloeg ik deze map open en dacht een leuk anarchistenrecept te maken. Ik begreep opeens dat hij misschien niet in de juiste map opgeslagen stond (inderdaad molotov cocktail, rookbommen en dan gaat het verder met verfbommen en landmijnen). Hij staat tegenwoordig bij de map survival.
Carr_friesje schreef:vuurneon schreef:Dat bepaalde huizen en hotels geen handig voetenspoel ding naast de wc hebben, maar dat het een bidet is... Ik was zeker al in de puberteit toen ik daarachter kwam
Troost je, mijn vent is 34 en die heb ik het afgelopen zomer nog uit moeten leggen dat dat écht niet voor je voeten is.
Carr_friesje schreef:vuurneon schreef:Dat bepaalde huizen en hotels geen handig voetenspoel ding naast de wc hebben, maar dat het een bidet is... Ik was zeker al in de puberteit toen ik daarachter kwam
Troost je, mijn vent is 34 en die heb ik het afgelopen zomer nog uit moeten leggen dat dat écht niet voor je voeten is.