Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:37

Lisitano schreef:
Raja schreef:
Lisitano
Dat klopt idd
Erg irritant!
Wat ik ook vervelend vind, is dat ze niet van te voren aangeeft dat de spullen niet direct leverbaar zijn...

Precies. Ik moest er zelf om vragen.
Ik heb mijn bestelling 29 oktober geplaatst..

Ik heb ook al twee keer gehad dat ze het verzendadres verwarde met factuuradres. Dan kreeg ik thuis mijn pakketje i.p.v. op kantoor. En daar was ik niet.
Ook dat ik mijn pakket kreeg en er bepaalde artikelen niet bij zaten. Ik heb toen gemaild en na 2 dagen kreeg ik reactie dat die artikelen niet voorradig waren dus ze zou het geld terug storten. Ik had dat liever geweten voor het verzonden werd, dan had ik misschien wat anders gewild of zelfs de bestelling willen annuleren.

Volgende keer toch maar bij ilovecandles.be bestellen.

Dat heb ik dus ook al een aantal keer gehad.
Echt heel vervelend!

Raja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:38

Ik koop veel geurtjes op de gok.
Lees de beschrijving goed en hoop dan maar dat t lekker ruikt :')

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:43

En worden wax melts ook wel onderling geruild of doorverkocht? Kan me zo voorstellen dat je op den duur met een behoorlijke verzameling zit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:48

Ik heb tijd WME :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:52

Selka schreef:
Tomato leaf is heel fris en lenteachtig. Vind het echt super lekker :) het ruikt niet naar tomatensoep ofzo :=

Ik ben ook fan van de aqua di gio <3 WME, op de woodland na zijn de parfumluchtjes echt geslaagd :D volgende bestelling ga ik ook de andere dupes bestellen.

Die aqua di Gio vind ik zelf niet zo, maar ik vind hem wel goed in de buurt komen bij de geur als je die lekker vind dan vind je de melt ook lekker zeg maar. en tegenstelling to veel dupes is hij niet zo in youré face zeg maar, Kai vind ik als dupe heel erg lekker, en de pink musk dan maar ook de wild bluebell en de paris paris als van Yves-saint-laurent die vind zeker niet iedereen lekker maar ik vind hem heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:04

Ik wil opnieuw bestellen maar heb besloten wat zuiniger te leven. Moet nu dus wachten tot begin december... :p

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:16

Ohh heerlijk topic dit!! :D
Vorig jaar van mijn vader een brander en tarts van YC gekregen en sindsdien helemaal verkocht.

Mijn verzameling is aardig op aan het raken.. Afgelopen donderdag avond een bestelling gedaan bij tulpje creatief maar die is nog niet binnen. En gisteravond nadat ik dit topic tegen kwam ook een bestelling gedaan bij waxmeltsenzo :o

Dit is alles wat ik nog heb dus het was wel tijd om te bestellen haha http://i63.tinypic.com/2aj5reo.jpg

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:27

Zit ineens te denken... Zou er in omgeving Arnhem (GLD) geen winkel zijn waar ik eens kan snuffelen. Iemand een idee?

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:13

Hoi,ik had een kort vraagje. Ik heb zo'n bolsius brander met bijbehorende scentchips gekregen, kleine maat. Een tijdje geleden had ik hem staan brander, niet eens achterlijk lang (2 uur ofzo) en toen vatte de onderkant van dat schoteltje ineens vlam? Of de vlam van mn waxinelichtje werd ineens heel groot, er ging iig iets mis. Waar kan dat door komen? Want heb uit pure angst en frustratie dat brandertje weggegooid, maar wil nu weer aan een nieuwe beginnen. Misschien de grote maat pakken?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:18

Is het een glazen schoteltje?
Zo ja dat heb ik 2 keer gehad en die branders gebruik ik zelf niet meer. Heb 2 katten rond lopen en op een moment was ik net een was aan het halen duurde ongeveer 5 minuten en toen ik terug kwam was er dus een behoorlijke vlam. Nevver nooit meer een glazen schoteltje voor mij ;)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:26

Nee aarde/steen werk.
Afbeelding

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:33

oei, die heb ik ook. Gelukkig is dat bij mij nog niet gebeurd. :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:37

O dat heb ik nog nooit gehoord, had je er wel zo,n klein waxxine lichtje in?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:52

Oh wat erg zeg!

Die van mij zijn van steen/marmer dus daar gebeurt dat echt niet mee...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:08

Hier een meelezer die zich ook meld! Ik heb alles meegelezen, en wordt echt super enthousiast van jullie berichtjes. Ik heb hier tot nu toe alleen maar Xenos geurtjes liggen, snel tijd voor wat anders en een mooie nieuwe brander dus!
Echter heb ik geen idee wat ik nou lekker vind qua luchtjes. Besloten om 13 december op de markt te kijken/snuffelen bij WME. Hoe moeilijk is het om nog een maand te wachten zeg! Twijfel heel erg om maar gewoon van alles te bestellen en dan zie ik vanzelf wel wat ik lekker vind en wat niet.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:13

Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar ;)

Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 09-11-15 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:14

Ik heb dat wel eens meer gehoord liekec, meestal bij degene die een 6-uren theelichtje erin hebben zitten, dat vlammetje wordt blijkbaar groter/feller... Ook al gehoord dat het brandertje gewoon barst of "ontploft" en hete wax die in het rond vliegt...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:14

Ahhhh nee -O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:17

Sorry Y;(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:18

waxmeltsenzo schreef:
Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar ;)

Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??

Gewoon een bokt meeting om alle geurtjes te snuffelen :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:20

Haha.
Ik zou gebruik mogen maken op een zondag van een ruimte is een achterste deel van een groot kantoorpand hier naast. Daar staan allemaal mooie tafels waar ik mooi allerlei bakken neer kan zetten. Zodat mensen wel rustig en niet in de hectiek van een markt zouden kunnen snuffelen. Dit zou wel in overleg moeten met de eigenaar van dat pand omdat het natuurlijk vooral heel lief is dat het mag.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:20

Oehh ja ik ben voor :D
Het vervelende is dat ik echt een luchtjes kneus ben... Als ik eraan snuffel kan ik wel zeggen of ik het lekker vind of niet, maar om nou te moeten omschrijven wat ik meestal lekker vind.. echt geen idee!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:22

Het probleem is wel dat veel geuren in het cupje echt wel anders ruiken er komt niet echt over hoe ze in de brander ruiken zeg maar. Dus wat dat betreft is het nog een gok als je ze droog uitkiest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:23

Yellomofoon: Krijg je nog jars van Berrylicious binnen? Oh, hoe is het gegaan met het testen van de GC in zakjes? :D

Edit: Oh, en hoeveel Goose creek blokjes of YC tarts kan je bestellen om onder de 220 gram te blijven? Tenzij natuurlijk jouw restjes die je niet lekker vindt er bij doet, is het direct weer pakket post en bestel ik wat meer :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-11-15 14:39, in het totaal 2 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:23

Ik heb nu Dragons Blood op staan. De informatie die er bij stond klopt volledig. Erg mysterieus maar wel lekker!