Lisitano schreef:Raja schreef:Lisitano
Dat klopt idd
Erg irritant!
Wat ik ook vervelend vind, is dat ze niet van te voren aangeeft dat de spullen niet direct leverbaar zijn...
Precies. Ik moest er zelf om vragen.
Ik heb mijn bestelling 29 oktober geplaatst..
Ik heb ook al twee keer gehad dat ze het verzendadres verwarde met factuuradres. Dan kreeg ik thuis mijn pakketje i.p.v. op kantoor. En daar was ik niet.
Ook dat ik mijn pakket kreeg en er bepaalde artikelen niet bij zaten. Ik heb toen gemaild en na 2 dagen kreeg ik reactie dat die artikelen niet voorradig waren dus ze zou het geld terug storten. Ik had dat liever geweten voor het verzonden werd, dan had ik misschien wat anders gewild of zelfs de bestelling willen annuleren.
Volgende keer toch maar bij ilovecandles.be bestellen.
Dat heb ik dus ook al een aantal keer gehad.
Echt heel vervelend!