Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:52

Confession: in de 3e zat er een jongen voor me die m'n vriendin naast me aan t treiteren was, toen hij op twee poten achterover tegen mijn tafel zat heb ik die laatste twee poten onder zijn stoel weg getrapt. De hele klas lag dubbel en vond het zijn eigen schuld omdat ze niet wisten dat ik het was :D

MDJ

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:13

School confessions.. Ohjee...

Nadat ik mijn enkelbanden had gescheurd kreeg ik een liftpas.. Uiteindelijk heb ik deze mijn hele opleiding lang vals laten verlengen, nooit meer buiten adem op de 3e verdieping. :=

Tijdens een ruzie in het creatief lokaal heb ik ooit iemand een schroevendraaier naar zijn hoofd gegooi. :o Ik schrok er zelf zo van dat ik dat had gedaan, gelukkig niet raak.

Ik had altijd ruzie met hetzelfde meisje. Zij was de popi jopie, ik niet. Uiteindelijk 1 keer in gevecht geraakt waarbij ik overduidelijk won.. Dat gaf me zo'n boost in mijn zelfvertrouwen dat ik haar daarna meerdere keren om het minste te grazen heb genomen. Flink gemeen ook..
Confession: Ik voel me er niet schuldig over, sterker nog, als ik haar tegen kom geeft het me nog steeds een goed gevoel. :=

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:33

Een beetje vreemde confession (als ze dat allemaal niet zijn): ik ben bang voor mensen die verkleed zijn, bijvoorbeeld zwarte piet, Mickey Mousse in zo'n groot kostuum, en zelfs Sinterklaas en de kerstman loop ik liever omheen. O:) :')

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:36

dogs_horses schreef:
Een beetje vreemde confession (als ze dat allemaal niet zijn): ik ben bang voor mensen die verkleed zijn, bijvoorbeeld zwarte piet, Mickey Mousse in zo'n groot kostuum, en zelfs Sinterklaas en de kerstman loop ik liever omheen. O:) :')

Ik ook..
Ik wilde vroeger een keer heel graag naar de sinterklaas optocht, maar toen hij en de pieten eenmaal in zicht kwamen zei ik tegen mijn ouders dat ik naar huis wilde :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:52

dogs_horses schreef:

Ja dat heb ik ook :') heb een hekel aan Sinterklaas en zwarte piet. Mijn kids kijken maar mooi op tv :o
En ik hou heel veel van Disneyland Parijs maar zit het liefst niet in een disneyhotel omdat daar het risico is dat er van die enge beesten lopen, Donald duck enzo :\

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:01

Confession; ik vind de afwas doen wanneer borden niet zijn afgespoeld of allemaal nog in elkaar staan echt ontzettend vies. Ik moet me hier ook echt toe zetten op het werk, als alle sausbakjes in elkaar gestapeld zijn en ik ze uit elkaar moet halen.

Nooit een baantje in de spoel voor mij!

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:31

Nog één van mijn kant:

Voor een project op school zou ik wat regelen. Groot deel van de middag zitten martelen op school om wat te printen, maar het lukte gewoon níét! Ik heb echt alles geprobeerd, verschillende printers, mijn lerares erbij gevraagd, echt álles! Nou ja goed, gelukkig heb ik zelf ook een printer thuis, dus mijn spullen gepakt en naar huis gegaan. Maar de printer is niet van mij, maar van mijn vader. Ik dacht dus niet dat hij het heel erg leuk zou vinden als ik 60 pagina's af zou gaan drukken, dus naar mijn projectgroepje gestuurd dat we die kosten moesten splitten.

Gaat één van die mensen even volledig uit haar panty :oo Ze beschuldigde mij van niet goed mijn best doen, zij moest alles zelf doen etc. etc. Nou toen had ik hem even flink zitten: ik schoot ook uit mijn slof. En niet te zuinig ook. Heb echt dingen gezegd die ik beter niet had kunnen doen.

Daarmee is ze dus ook naar mijn leraren gestapt :+ allemaal gesprekken, ik moest mijn excuses aanbieden. Nooit gedaan, ik ga er niet om liegen. Tegen mijn leraren gezegd dat ik dat wel zou doen, uiteraard haha :+ Ben er van geschrokken dat ik zo uit mijn slof kan schieten en heb er ook zeker wat van geleerd, maar man man man wat had zij het uitgelokt zeg.

Dus tip voor alle Bokkers: nóóit ruzie maken via Whatsapp, je gaat echt domme dingen zeggen dan! :j

ik zit in een heel lastig pakket met één van mijn vriendinnen, bloed irritant en ik weet écht niet wat ik er mee aan moet :n Het liefste zeg ik haar even fel de waarheid, maar dat durf ik ook weer niet want ik ben absoluut geen fan van gezeik (ondanks dat verhaal hier boven :+ )

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:33

In de eersteklas van de middelbare school moesten we allemaal een test maken of er mensen waren die faalangst hadden. Ik had faalangst en kreeg de mogelijkheid on mee te doen aan een faalangstreductietraining. Ik was echter bang dat er verder niemand naar die training zou gaan en dat ik dan raar gevonden werd, dus ik ben niet gegaan. Faalangst voor de training dus...

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 08:46

ik heb vannacht bij mijn zusje geslapen,,, waarom..? nou er liep zo een grijze huisspin van 8cm groot (met pootjes erbij) en die was vermist O:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 11:27

De spin kan meegereisd zijn in je tas.Dus de spin is nu bij je zus en de partner van de spin nog bij jou in huis.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 11:48

nope er zit 1 lijk op de muur en de andere is nog vermist ... had geen tas of iets mee genomen en op mijn lijf als hij daar zat ,,, tja dan had spinlief dat niet overleefd

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:08

Mijn confession is redelijk onschuldig haha, ik begin makkelijk ;) :Ik heb al zo'n kleurboek voor volwassenen maar kleur er bijna nooit in. Toch heb ik net 3 nieuwe kleurboeken gekocht, ik kon het niet laten.. Ze zagen er zo leuk uit! 'Vanaf nu ga ik echt meer kleuren'

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:42

Geryon schreef:
Ik heb een keer dat andere gedaan toen ik klein was :o _O- had hele erge buikpijn tijdens het skeeleren, en het was of in m'n broek of in de bosjes :+

Hier hetzelfde, behalve dat het hardlopen was... Vreselijk die buikpijn -O-

(En gras was best prima wc papier }:0 )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:46

Selina schreef:
Ik eet nooit het laatste stukje eten op. Of het nou van een pannenkoek of een broodje is, mijn bord is nooit leeg. Vraag me niet waarom :Y)

RT! *\o/*

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 15:46

dmuts schreef:
Confession; ik vind de afwas doen wanneer borden niet zijn afgespoeld of allemaal nog in elkaar staan echt ontzettend vies. Ik moet me hier ook echt toe zetten op het werk, als alle sausbakjes in elkaar gestapeld zijn en ik ze uit elkaar moet halen.

Nooit een baantje in de spoel voor mij!

Schuldig ! :Y) Ook de vaatwasser vol stoppen , gadverdegat :r

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:02

Ik zat vanochtend op de eerste schooldag bij de verkeerde minor & daardoor mijn eigen eerste les gemist.. :o

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:26

ik vind eigenlijk niets vies kwa afwassen of etens resten zit zo vaak met mn handen in de derrie (lees: vloeibare paardenpoep van benen wassen ) maar zodra het op snot of kwijl/ slijm komt moet ik overgeven zolang het van mensen is vind ik het smerig :r

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 17:27

Ik heb er geen moeite mee om paardenpoep te ruimen, maar ga bijna over m'n nek wanneer ik op mijn babysit adresje konten moet afvegen :=

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 17:33

Ik werk als dierverzorger op een zorgboerderij voor kinderen met een beperking (denk aan ADD ADHD etc) terwijl ik eigenlijk helemaal niks met kinderen heb! :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:16

Ik lees al een aardige tijd mee maar heb eigenlijk nog nooit iets gepost..

Dus hier een confession..

Als ik mezelf rot voel over iets ga ik op internet verhalen lezen over andermans ellende.
Dan lijken mijn problemen minder erg en voel ik me gelijk wat beter :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:16

Ik heb zaterdag een emotional breakdown gehad tijdens een make up workshop in een winkel...er waren wel ruim zeven mensen bij en dan nog niet te spreken over de klanten die in de winkel liepen. Ik heb echt heel veel gehuild en ik schaam me ontzettend erg... dadelijk denken die mensen nog dat ik het voor aandacht deed...

Ik vind het eigenlijk heel gemeen van mensen als ik geen compliment krijg wanneer ik een keer mijn best doe voor mijn uiterlijk , aangezien ik het wel altijd bij andere doe :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:34

Ik ben over het algemeen best een braaf meisje, maar op een keer wilden een vriendin en ik toch weleens wat spannends doen. Ik zou sowieso al bij haar logeren en toen zijn we midden in de nacht 15 km naar de stad gefietst, daar uitgegaan met wat vrienden die we toevallig tegenkwamen en om 5 uur weer naar huis gefietst. Ik heb mijn vader alles verteld, maar de ouders van mijn vriendin denken nog steeds dat ze bij mij sliep. :')

Ik werk bij een fastfoodrestaurant en als mensen me respectloos behandelen en ervan uitgaan dat ik een of andere domme trien ben zonder diploma en toekomst, dan geef ik hun kinderen geen ballon zodat ze me lekker zielig aankijken terwijl papa en mama doorrijden met de auto.
Naar Duitsers praat ik ook nooit Duits. :o Altijd stug Engels, zelfs als ze Duits terug blijven praten. Pas je eens aan ofzo...
Laatst bijgewerkt door PeerAppel op 31-08-15 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:50

Onrespectloos, Dan zou ik ze juist een ballon geven, lieve mensen :D _O-

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:51

Hahaha, ik lette niet helemaal op wat ik typte :') Maar inderdaad, dan krijgen ze ook zonder kinderen gewoon een ballon! :D _O-

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:00

Hier ook 1! :o

Heb tot 3x toe in een paar weken tijd tegen een auto aan gezeten met de bedrijfs auto van mijn vorige werk.

Waaronder 1x tegen de gloednieuwe (1 dag oude) BMW 5 serie van mij toenmalige baas.

Oeps! Heb een week lang niet mee geluncht omdat ik me zo schaamde
..