Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik schrok er zelf zo van dat ik dat had gedaan, gelukkig niet raak.

dogs_horses schreef:Een beetje vreemde confession (als ze dat allemaal niet zijn): ik ben bang voor mensen die verkleed zijn, bijvoorbeeld zwarte piet, Mickey Mousse in zo'n groot kostuum, en zelfs Sinterklaas en de kerstman loop ik liever omheen.![]()
dogs_horses schreef:Een beetje vreemde confession (als ze dat allemaal niet zijn): ik ben bang voor mensen die verkleed zijn, bijvoorbeeld zwarte piet, Mickey Mousse in zo'n groot kostuum, en zelfs Sinterklaas en de kerstman loop ik liever omheen.![]()
heb een hekel aan Sinterklaas en zwarte piet. Mijn kids kijken maar mooi op tv
Ze beschuldigde mij van niet goed mijn best doen, zij moest alles zelf doen etc. etc. Nou toen had ik hem even flink zitten: ik schoot ook uit mijn slof. En niet te zuinig ook. Heb echt dingen gezegd die ik beter niet had kunnen doen.
allemaal gesprekken, ik moest mijn excuses aanbieden. Nooit gedaan, ik ga er niet om liegen. Tegen mijn leraren gezegd dat ik dat wel zou doen, uiteraard haha
Ben er van geschrokken dat ik zo uit mijn slof kan schieten en heb er ook zeker wat van geleerd, maar man man man wat had zij het uitgelokt zeg. 
Het liefste zeg ik haar even fel de waarheid, maar dat durf ik ook weer niet want ik ben absoluut geen fan van gezeik (ondanks dat verhaal hier boven
)
:Ik heb al zo'n kleurboek voor volwassenen maar kleur er bijna nooit in. Toch heb ik net 3 nieuwe kleurboeken gekocht, ik kon het niet laten.. Ze zagen er zo leuk uit! 'Vanaf nu ga ik echt meer kleuren' dmuts schreef:Confession; ik vind de afwas doen wanneer borden niet zijn afgespoeld of allemaal nog in elkaar staan echt ontzettend vies. Ik moet me hier ook echt toe zetten op het werk, als alle sausbakjes in elkaar gestapeld zijn en ik ze uit elkaar moet halen.
Nooit een baantje in de spoel voor mij!
Ook de vaatwasser vol stoppen , gadverdegat

Altijd stug Engels, zelfs als ze Duits terug blijven praten. Pas je eens aan ofzo...
Maar inderdaad, dan krijgen ze ook zonder kinderen gewoon een ballon!