tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:55

Hier nog steeds hetzelfde ook. Snap er geen zak van. Of ergens ook weer wel na wat ik gisteren weer hoorde.

Hoe gaan jullie om met de lege uurtjes en bijbehorende paniek?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:09

Heel veel afleiding zoeken zodat je erniet aan denkt. Maar goed .. op een moment kom je toch terug in die leegte; vooral als je gaat slapen. Die momenten waren voor mij een ramp. Ook het fietsen naar stal in m'n eentje .. in de leegte en 'savonds; paar keer bijna dood gereden omdat ik gewoon de auto niet zag. Brrr

Maar nu eigenlijk na laatste ontmoeting is het een beetje van m'n schouders afgegleden. Maar ergens blijft het altijd 'prikken'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:12

Het heeft voor mij ook met de andere omstandigheden te maken. Weten dat zij er is en 'ons huis' aan het schilderen is en dat ze vanavond naar de bioscoop gaan. Dingen die nu al tussen hun besproken zijn waardoor ik me afvraag wat ik al die tijd voor hem geweest ben...
En hoe lang dit al gaande is. Wat ik gemist heb...

Lichamelijk gezien trek ik het niet om de hele dag bezig te zijn helaas en doordat zij nog op stal staan kan ik daar ook geen ontspanning vinden.

Ben 10 kg kwijt en kan nog niet ophouden met trillen...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:14

Uiteraard beleefd iedereen het anders en gaat iedereen er ook anders mee om :)

Edit: Tijd om hulp te gaan zoeken, vaak wilt dat ook wel helpen. Verschild ook weer voor iedereen natuurlijk. Maar zoals je het beschrijft lijkt me niet gezond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:17

Klopt. Ik wil ook bezig blijven maar zit natuurlijk ook met het ding in de 'vrienden'groep...

Durf mensen op het moment heel moeilijk toe te laten...

Ben net stallen wezen kijken en dan gaat het wel maar op de terugweg voel ik meteen weer een paniek aanval opkomen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:18

Robijntjah schreef:
Hier nog steeds hetzelfde ook. Snap er geen zak van. Of ergens ook weer wel na wat ik gisteren weer hoorde.

Hoe gaan jullie om met de lege uurtjes en bijbehorende paniek?

Ik heb gisteren heel veel gesproken met mijn ouders. Toen ik besloot met mijn paard uit te gaan waaien hebben we een ongeluk gehad (in drijfzand terecht gekomen). Ik dacht dat ik na mijn vriend ook nog mijn andere vriendje kwijt was. Ze was met 4 benen helemaal weg en zakte steeds dieper weg. De schade lijkt "mee te vallen" naar omstandigheden. En elk nadeel heeft zijn voordeel... daardoor ben ik gisteravond nog 3 keer gaan lopen op stal. En vandaag al 3x geweest.
Veel lopen, frisse lucht en afleiding. Maar... ook veel vragen, verdriet en praten.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan ben elk half uur wakker geschoten met vragen en nog meer vragen. Ik heb een boekje gemaakt wat ik wilde maken voor ons half jarig jubileum (as maandag), want dat wil ik hem nog wel mee geven.
Ik heb hem vanmiddag ook nog kort via de app gesproken, maar eigenlijk niet wijzer geworden. We hebben in elk geval woensdag afgesproken om te praten. Ik verwacht er niks van, maar ik heb nog spullen van hem en hij van mij en ik wil hem nog wat vragen stellen. En er moeten zaken geregeld worden (we zouden over 2 weken een weekend weg gaan (mijn verjaardagscadeau) en over 3 weken naar een concert (zijn verjaardagscadeau).

Verder probeer ik veel te praten en te huilen als ik die behoefte voel. Ben heel even bij het carnaval voor gehandicapten geweest, maar werd zo verdrietig van de muziek dat ik binnen 10 minuten weg gegaan.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:20

Robijntjah schreef:

Dat klinkt niet goed. :(:) Let goed op jezelf en vraag hulp.

Ik heb gisteren ook bijna niks gegeten maar probeer mezelf vandaag er toe te verplichten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:36

ik heb na mijn breuk zoveel afleiding gezocht dat ik nu bijna overspannen thuis zit :(

alles is me teveel, krijg over twee weken de sleutel van mijn nieuwe huis maar hoe dichterbij het komt hoe minder leuk ik het vind worden......

SIL hoe lang zijn jullie samen geweest?
ook kloten zeg!

was bij mij ook, in maart hadden we het nog over trouwen en kinderen en in juni was alles over :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:54

Robijntjah schreef:
Het heeft voor mij ook met de andere omstandigheden te maken. Weten dat zij er is en 'ons huis' aan het schilderen is en dat ze vanavond naar de bioscoop gaan. Dingen die nu al tussen hun besproken zijn waardoor ik me afvraag wat ik al die tijd voor hem geweest ben...
En hoe lang dit al gaande is. Wat ik gemist heb...

Lichamelijk gezien trek ik het niet om de hele dag bezig te zijn helaas en doordat zij nog op stal staan kan ik daar ook geen ontspanning vinden.

Ik vind je posts wat zorgelijk, ook in andere topics.. Heb je al aan professionele hulp gedacht? Misschien toch handig om het achter de hand te houden..

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:58

SplashIsLief schreef:
Robijntjah schreef:
Sterkte dames...

Hier blijft de informatie over het gelieg en bedrieg maar binnen stromen... Bah bah.

Bah vreselijk :(:) Dikke knuffel

Annikee ook een knuffel

Hier de hele nacht geen oog dicht gedaan, zoveel vragen, zoveel onzekerheden. Ik snap er gewoon helemaal niks van.

Ik heb ook geen oog dicht gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:03

Daar ben ik al mee bezig...

Er zijn ook hele goede momenten hoor, begrijp me niet verkeerd alleen de paniek trek ik slecht.

Wij zouden in juni gaan trouwen, alles was al rond...

En de hele vriendengroep staat op zijn kop dus kan het maar beperkt kwijt.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:08

Robijntjah schreef:
Daar ben ik al mee bezig...

Er zijn ook hele goede momenten hoor, begrijp me niet verkeerd alleen de paniek trek ik slecht.

Wij zouden in juni gaan trouwen, alles was al rond...

En de hele vriendengroep staat op zijn kop dus kan het maar beperkt kwijt.

Jeetje dat is pas rot zeg dan valt een jaartje samen wel in het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:10

6 jaar en de hele vrienden groep naar de klote...

Dat snap ik echt niet. Hoe kun je dit een vriendin aan doen?!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:29

Robijntjah schreef:
6 jaar en de hele vrienden groep naar de klote...

Dat snap ik echt niet. Hoe kun je dit een vriendin aan doen?!

Heeeel veel sterkte :(:)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:31

Wat heftig ook zeg... Mannen kunnen zo ontzettend appart zijn..

Bij mij zit er niet veel verbetering in.. Het is nu 2 maanden uit en we hebben elkaar nog wel een paar keer gezien 2 x werd het heel gezellig en ging het fout.. En een Vd laatste keren hebben we echt een enorme ruzie gehad en heeft ie dingen geroepen die me echt gekwetst hebben...
Ik kom zelf totaal niet vooruit omdat ik weet dat er zooooveel speelt bij hem en dat ie zich helemaal afsluit van gevoelens en nog meer.
Ik ben ook 5 kilo afgevallen zit nu wel weer wat meer aan
Verder heb ik afgelopen maandag nog een aanrijding gehad met n andere auto gewoon omdat ik er echt niet bij ben.
Heb wel met thuis overleg hulp gaan zoeken.. Dus hoop dat dat me verder kan helpen

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:37

Bij mijn ex was het ook opeens pats boem over... nu heb ik al 7 maanden een nieuwe vriend en ben ik soms bang hem kwijt te raken hoe lief hij ook is..... dit omdat niemand het bij me ex ook zag aan komen..

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:39

Hooo sorry kimberly heb perongeluk pb gedaan

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:52

annikeee19 schreef:
Hooo sorry kimberly heb perongeluk pb gedaan

Haha zie het geeft niet!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:08

Alle nieuwen hier een dikke knuf. Robijntjah ook extra. Ik herken je buien wel. Heb ik hier bij vlagen enorme last van. Op zich red ik me redelijk maar ben nog steeds erg kwaad. En kan het kreng dat hier vooral voor heeft gezorgd beter niet tegenkomen. Ik doe haar zeer waarschijnlijk flink pijn dan . Ken dat niet van mezelf overigens. Maar dat zit heel erg diep. Twee jaar liegen, bedriegen, zwart maken en stoken vergeet ik niet zomaar.

Maar mijn buien komen echt vanuit het niks van redeljk ok naar diep diep verdriet, wanhoop, agressie. Meestal houdt het een dag of twee aan om daarna vanuit het niks ook weer te verdwijnen. Maar ook hier dan de zinloosheid van de kwetsende houding gedrag enz. Het idee dat hij met haar nu alle leuke dingen doet alsof ik er nooit toe heb gedaan. Brrr. Wat hebben de afgelopen 27 jaar dan betekend? Niks? Lijkt er wel op dat mijn rotzooiende hormonen wel deels de oorzaak zijn van de diepe buien. Zit midden in de overgang wat een mens niet stabieler maakt. De diepe buien worden vaak gevolgd voor inmiddels erg zeldzame menstruatie. Een extreme vorm van pms denk ik.

Maar ook hier vanuit het niks voor me pats weg en later bleek dus ingeruild. We waren bezig een lang gekoesterde reis te plannen voor 25 jarige trouwdag. |( aan het kijken voor een nieuw tuinhuis, schutting enz. En dan hopla over met wat gezegd werd al heel lang problemen. Alleen niet met mij er over gehad natuurlijk wel met kreng. Zoiets bespreek je natuurlijk niet met je partner. _-:( 8)7 :evaw: zwaait even.

Scheiding is nog steeds niet rond, ik ben zoekende om een eigen stekje te vinden maar dat valt nog tegen. Tot die tijd zit ik hier in een soort luchtledig. Ik kan hier wel van alles gaan opbouwen maar geen idee voor hoe kort nog. Voelt eigenlijk best kansloos aan. Heel veel spullen staan nog hier ook waardoor ik er ook niet echt een eigen iets van kan maken ook. Erg lastig maar ik doe mijn best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:14

Oh heel herkenbaar dat van niet met je partner bespreken...
Iets met normen en waarden.

Bij mij zijn het geen buien van dagen, ken nu wel een beetje de ergste tijdstippen.

Rot he, geen eigen plek. Ontwortelt voelt dat.

Heb lang gebeld met mijn zus... Vraagt ie aan haar hoe het met me gaat... Uhm, vraag het mij zelf gewoon!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:18

Maar hoe langer je stil blijft staan bij het feit 'hij leeft lekker vrolijk verder', hoe meer je je zelf kapot maakt.

Ik heb dat ook zeker 6/9 maanden gedacht. En nu ik hem pas heb ontmoet komt eigenlijk gewoon boven water dat hij helemaal niet happy geleefd heeft en er ook goed mee zat. Maar goed ... dat is bij mijn situatie heh.

Maar ik probeer alleen te zeggen ... laat dat stukje los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:20

Ik ben pas 2 weken verder he ;)

Ik denk ook zeer zeker niet dat hij vrolijk verder leeft. Ja voor het oog en hij vlucht nu in het 'ontspannen' gedoe met haar. Gaat ook niet eeuwig duren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:22

Ik leg je ook niets op, ik geef alleen maar advies :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:24

Ik weet dat ik door dit gevoel heen zal moeten, er omheen is ook geen optie. Dan krijg ik het later alleen maar dubbel zo hard terug.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:27

True!

Je komt er wel ;) En uiteindelijk kom je zo ontzettend hard terug dat hij er van zal opkijken.