Vannacht redelijk okee geslapen alleen werd ik middenin de nacht nog wakker van onwijze krampen, geen idee waarvan. Na een uurtje kon ik gelukkig weer slapen.
Ik zoek me rot naar dozen , denk dat ik maar even wat geld vraag aan bewindvoerder. Als ik wel snel kan verhuizen .. ,15 april krijg ik voorrang op alle woningen van die woningbouw en dan nog het geld om te verhuizen , 17 mei word ik 23 en staat de wereld open ook kwa huursubsidie Dan moet ik klaar zijn , hangt ervan af wat er online komt te staan.
Kijk anders even op marktplaats, daar zijn ze soms gratis af te halen of zoveel dozen voor 2 euro
Anoniem
Geplaatst: 02-04-15 00:35
Of bananendozen scoren bij de supermarkt
Heb bij ouders 1 gescoord die broer overhad , besef is er ook niet hoor dat ik voor de zomer waarschijnlijk hier niet meer woon. En volgend jaar zomer is dit huis er waarschijnlijk niet meer staat dan heeft de sloophamer hem platgedouwd
*komt random binnenvallen* ik ben toch nog wel wakker de komende paar uur
Rebecca, ik vind het zo raar van die huursubsidie he! Probeer iets te gaan huren samen met een vriendin en kom er dus nu pas achter dat dat pas vanaf 23 is. Had er eerder nooit recht op gehad omdat ik nu op kamers woon. Snap echt niks van die 400 grens.... daarvoor is toch never nooit geen zelfstandige woonruimte te huren?