Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:07

Indy_Mouse, ik heb dat moment wel gehad ja. Ik was al maanden bezig met echt zoeken online, Say Yes to the Dress tienduizend keer kijken, websites etc etc. Had een heel lijstje die ik steeds weer aanvulde of wegstreepte. Op de dag van het jurken passen had ik een lijstje van 5 jurken en zag ik er toevallig nog eentje op de website van de bruidszaak die ik niet heel speciaal vond, maar het model wel grappig, dus die wilde ik wel proberen voor de pasvorm.
De verkoopster kwam met die laatstgenoemde jurk + nog 2 jurken van mijn lijstje aanlopen en ik kreeg gelijk kippenvel bij de eerste. Die heb ik als eerste jurk aangetrokken en toen voelde ik het eigenlijk al. Zo bizar, want ik geloofde er nooit in, maar het is dus echt zo. Mijn moeder en schoonmoeder stonden ook meteen in tranen :')
Daarna heb ik nog vijf andere jurken aangehad omdat ik er zeker van wilde zijn en nu ik er toch was wilde ik meteen allerlei pasvormen proberen :P Maar ik bleef ze steeds vergelijken met de eerste, dus uiteindelijk die nog een keer aangedaan en ja hoor, daar kwamen de tranen weer. Zodra ik hem aan had voelde ik gewoon dat het mijn jurk was.
Dus dat was overduidelijk :D Sindsdien heb ik voor mezelf ook absoluut de behoefte niet meer om te shoppen. Hopelijk mag ik hem binnenkort weer passen.
Ik geloofde dus niet in 'HET gevoel' maar het bestaat dus wel degelijk :D Ik weet niet of iedereen het krijgt, maar ik had het wel! :D

Paisano, vroeger wilde ik altijd in die jurk trouwen :D

LinSa

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:23

Ik had het gevoel bij een jurk ,kon alleen maar lachen. Toch nog een nachtje over geslapen en dan was maar goed ook: volgende dag trouwde mijn neef en zijn vrouw droeg dus 'mijn' jurk! ;(

Gelukkig heb ik later een hele mooie jurk gevonden ,maar die eerste blijft knagen als ik heel eerlijk ben.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:46

Aii dat is zuur LinSa!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 13:02

Aaaargh cayenne, je hebt mijn trouwlocatie gejat :')

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:48

LinSa schreef:
Ik had het gevoel bij een jurk ,kon alleen maar lachen. Toch nog een nachtje over geslapen en dan was maar goed ook: volgende dag trouwde mijn neef en zijn vrouw droeg dus 'mijn' jurk! ;(

Gelukkig heb ik later een hele mooie jurk gevonden ,maar die eerste blijft knagen als ik heel eerlijk ben.

Ahh dat lijkt me ook echt heel vervelend.

Sissi is leuk om te kijken maar die jurk vind ik niets.

Die korte roze is wel leuk maar niet voor een bruiloft, of misschien wel maar dan voor het feest :)

Ik ben nog niet eens gevraag :D maar heb altijd gezegd dat ik wil trouwen op 21 mei, dat weet mijn vriend ook haha. Hij grapt weleens van zullen we anders gewoon trouwen op de 21ste en dan het feest een andere keer geven. En dus dan trouwen voor de kerk met de familie en vrienden. Lijkt me ook leuk eigenlijk.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:42

Jeetje LinSa, dat is balen. Is het een veel gedragen model dat jullie uitgerekend dezelfde jurk hadden? Er zijn echt duizenden modellen en dan precies dezelfde kiezen vind ik erg knap :=
Kan me voorstellen dat het blijft knagen. Kun je niet voor dezelfde jurk gaan maar met aanpassingen?

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:25

Indy_Mouse_9 schreef:
_SantOs_ schreef:

Deze staat ook in mijn geheime pinterest lijstje :o

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ergens dingen moet gaan passen, kijken wat mij nu eigenlijk een beetje staat. Ergens vind ik het belachelijk om daar al een jaar van tevoren mee bezig te zijn, wat nou als ik per ongeluk De Jurk nu tegenkom?
Of, ook niet onmogelijk, als blijkt dat ik niet sentimenteel genoeg ben om De Jurk te herkennen? :o Dames die al getrouwd zijn en/of jurken hebben uitgezocht, moet ik echt geloven in instant herkennen van De Jurk en tranen en dat allemaal? Of is dat stiekem een beetje overdreven?

Maak je geen zorgen, DE jurk herken je direct. Ik denk nogal rationeel en logisch, tranen waren er ook niet bij, maar kon niet meer stoppen met lachen. :D

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:37

Cayenne schreef:
Jeetje LinSa, dat is balen. Is het een veel gedragen model dat jullie uitgerekend dezelfde jurk hadden? Er zijn echt duizenden modellen en dan precies dezelfde kiezen vind ik erg knap :=
Kan me voorstellen dat het blijft knagen. Kun je niet voor dezelfde jurk gaan maar met aanpassingen?

Nee totaal niet juist, had zo'n jurk nog nooit bij iemand gezien. Heel romantisch en verfijnd. Maar ik heb nu een schitterende jurk. Heb de 2 jurken na elkaar aangehad (bij een andere winkel) en heb toch de andere gekozen. Zal eens kijken of ik een mooie foto van de jurk kan vinden.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:44

Ook wij gaan trouwen :D 20 mei 2016 is onze datum.
Iemand bekend met www.anastasi.nl ? Ik heb een jurk in mijn hoofd die ik niet zo kan vinden. Wel een jurk waar het van afgeleid is maar zou er graag in ieder geval een mouw aan toevoegen. Geen strapless.ik heb begrepen dat anastasi je jurk helemaal naar wens kan maken.
Locaties zoeken valt me trouwens ook niet mee :D maar heb begrepen dat een jaar vtv bespreken heel normaal is dus druk op zoek. (Als iemand nog een leuke locatie weet in Zuidoost Groningen hou ik me aanbevolen! Zowel voor trouwen als voor een feestlocatie)

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:45

En voor mooie jurken met een beetje kleur hou ik me ook aanbevolen, liefst rood of zwart.
Ben al veel aan het zoeken maar heb het idee dat ik nog lang niet alles heb gevonden :D

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:51

Jaffel schreef:
Iemand bekend met http://www.anastasi.nl ?

Gefeliciteerd :) Je plant dan een paar dagen voor ons, wij gaan voor 23 mei 2016 ;)
Een vriendin van me die afgelopen jaar is getrouwd heeft haar jurk laten maken bij Anastasi. Erg mooie jurk en zij was super tevreden.

Ik was even aan het snuffelen op de site van Rosa Clara. Een aantal hele mooie dingen maar ook een aantal dat ik denk :wow: :n

De afbeeldingen zijn gigantisch dus maar ff linkjes :)
http://www.rosaclara.es/en/rc/sidney-2/
http://www.rosaclara.es/en/rc/sharon-2/

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:52

Volgens mij is anastasi hier al eerder voorbij gekomen?

hmm die eerste is wel erg erm.. apart :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:59

Oh ga ik even zoeken!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:00

Ah top klinkt goed Indy- mouse!
Haha leuk! Mooie maand mei!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:06

Afbeelding

Dit is wat ik in mijn hoofd heb, of het staat, geen idee, misschien kom ik met heel iets anders thuis :D

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:21

Tassie, dat is echt een mooi gemeentehuis!

Wij trouwen hier:
Afbeelding
Afbeelding
En dan onder het stenen afdak zeg maar.. :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:22

De Orchideeënhoeve! Leuk!
Daar hebben wij ook nog over nagedacht :D

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:23

Jaffel schreef:
Iemand bekend met http://www.anastasi.nl ? Ik heb een jurk in mijn hoofd die ik niet zo kan vinden. Wel een jurk waar het van afgeleid is maar zou er graag in ieder geval een mouw aan toevoegen. Geen strapless.ik heb begrepen dat anastasi je jurk helemaal naar wens kan maken.
Locaties zoeken valt me trouwens ook niet mee :D maar heb begrepen dat een jaar vtv bespreken heel normaal is dus druk op zoek. (Als iemand nog een leuke locatie weet in Zuidoost Groningen hou ik me aanbevolen! Zowel voor trouwen als voor een feestlocatie)

ik ga 18 mei trouwe dicht bij elkaar!

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:24

Cayenne schreef:
De Orchideeënhoeve! Leuk!
Daar hebben wij ook nog over nagedacht :D

Is voor ons praktisch om de hoek en het is daar zo mooi :+:
Zeker omdat we allebei meer met natuur hebben dan met mooie gebouwen.

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:28

ik ga over twee weken een jurk uitzoeken.

de winkel waar in een afspraak mee gemaakt heb was blij dat ik zo vroeg was want ze had nee moeten zeggen toen iemand een jurk kwam uitzoeken was te kort dag om hem te bestellen.
dus dames wees optijd!!

mijn voorkeur gaat uit naar zo iets..
Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:58

Ik zat echt van, ik KEN die plaats. Nou, de orchideeënhoeve dus :+
Als m'n moeder nog een keer zou trouwen zou ze het ook daar doen ben ik bang :P

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:01

_Siri schreef:
Tassie, dat is echt een mooi gemeentehuis!

Wij trouwen hier:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan onder het stenen afdak zeg maar.. :D

Dat is ook gaaf zeg!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:48

Ik had niet zo wauw bij mijn jurk maar zo bijzonder vind ik trouwjurk ook niet. Ik had op Internet wat gekeken (hier dus :') ). Naar de winkel had ik 1 model mee dat ik graag zag. Eerste die ik aandeed is het geworden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:49

Ach, iedereen doet het anders :D En als het voor jou de jurk is, waarom zou je dan verder kijken? :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:52

Inderdaad! Ben wel erg blij ermee hoor :) qua locatie ben ik dan weer enthousiaster, ik kan heel erg blij worden van onze locatie en eten :)