Laatste delen van de serie kijken die ik volg. Paarden binnen zetten. Omkleden en naar de efteling om oud op nieuw te vieren met mijn ex schoonfamilie...
Vanavond gourmetten met vrienden, en daarna borrelen en hopen op een mooi bedrag met de staatsloterij! Nu eerst maar eens dou hen en aankleden, aangezien ik net het hele huis kerstvrij heb gemaakt en alles heb schoongemaakt
LisaFalco
Geplaatst: 31-12-14 13:26
Vanmorgen les gehad met paardje, moesten te voet gaan maar ze was heoemaal niet bang voor het vuurwerk Dalijk stal mesten, dan nog even laatste dingen halen bij de winkel en straks gezellig doorhouden met vriendinnen!
Britta31
Ik heb net in de keuken gestaan om de groenten etc voor te bereiden voor de gourmet vanavond. Nu naar de paarden toe, dan douchen en opmaken, naar de bakker en dan naar vrienden tot de ochtend. Samen lekker eten, glaasjes drinken, kaarten en gezelschapsspelletjes doen. Jippie!
Vanochtend wat uitgeslapen. Met m'n moeder naar het nieuwe huis geweest om de inbouwkasten op te meten. Daarna planken laten zagen bij de praxis. Straks lekker douchen en tutten. Dan weer naar het nieuwe huis om de planken daar neer te zetten en even huis showen aan vriendin. Vervolgens gourmetten en vanavond feestje bij vrienden.
nts19
Geplaatst: 31-12-14 15:31
zo borrel doen op het werk en lekker eten met me ouders, daarna naar me paardje en dan bij vrienden
lekker vakantie houden, vanavond veel te veel drinken, en vuurwerk afsteken
SavannahNx
Geplaatst: 31-12-14 17:35
fabske schreef:
Laatste delen van de serie kijken die ik volg. Paarden binnen zetten. Omkleden en naar de efteling om oud op nieuw te vieren met mijn ex schoonfamilie...
ga je nog met je ex schoonfamilie om ? hihi. eerste keer dat ik dat zie