SuzanH schreef:Vjestagirl schreef:Há, ik heb er ook een van de jumbo.
Vorige week een doos beschimmelde aardbeien gevonden, dus aan een medewerker gegeven, die (nadat ik erom vroeg) keurig mijn naam opschreef en een tas boodschappen voor me klaar ging maken die k zo mee kon nemen bij de servicebalie.
Vandaag: weer n doos aardbeien, weer schimmel. Dus ik t aan n medewerker gegeven, die schreef mijn naam op en ik ging verder met boodschappen doen. Ik kom daarna bij de servicebalie: geen tas klaargezet. Meisje belt naar de groente afdeling, en er komt een knul aan, die me uit begint te leggen dat ik deze doos aardbeien volgens zijn medewerker tussen de sla had gelegd () en als ik gebruik wil maken van deze 'zekerheid' dat ik dan wel een doos aardbeien moet kopen want anders gaan mensen er misbruik van maken. Misbruik maken van het feit dat zij rotte spullen in de winkel hebben liggen
![]()
Dus ik geef aan dat ik best n doos wil kopen, en hij gaat de spullen halen. Ik heb ondertussen hun hele folder doorgebladerd en de hele website nagekeken, maar die regel is nergens te vinden.
Uiteindelijk heb ik hier de afdelingsleider over gesproken. Die gaf aan dat er best medewerkers zijn die het fout doen (zoals de jongen van vorige week), maar dat dit altijd de regel is geweest. Toen ik zei dat deze regel nergens terug is te vinden werd het toch wel n beetje stil.
Dus de regel in de winkel is dat als je een beschimmeld iets vind, je al je boodschappen gratis mee krijgt?
De regel is dat als jij een stuk groente of fruit vindt wat duidelijk niet meer goed is, je een tas met groente en fruit van hun cadeau krijgt.
) en als ik gebruik wil maken van deze 'zekerheid' dat ik dan wel een doos aardbeien moet kopen want anders gaan mensen er misbruik van maken. Misbruik maken van het feit dat zij rotte spullen in de winkel hebben liggen

)
Kortom.. niks mis mee..