Danique, gewoon erg klein denk ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Zijn jullie dan wel opgewonden genoeg? Er moet ook een kind doorheen kunnen he
Ayasha schreef:Maar pijn hoeft niet perse te zijn door geen zin. Dat kan ook gewoon fysiek zijn. Te krap zoals al gezegd. Kan best zijn dat je heel opgewonden en voldoende vochtig bent maar tóch pijn ervaart.
Bij de dingen die jij noemt is er ook een gebrek aan opwinding. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn bij pijn.
Balou_k schreef:Ik val dan wel niet meer op jongens maar ik heb vroeger (klinkt en lijkt vet weg) natuurlijk ook vriendjes gehad. En ik kan inderdaad ook zeggen dat het voor mij niet zo hoefde.. Waar dat aan lag weet ik niet, maar het is in ieder geval erg gevoelig down under en deed dan ook meermaals pijn vooral de eerste paar minuten elke keer weer..
Voor mij dan ook een zege om lesbisch te zijn :')
Oplossingen weet ik helaas niet denk dat het beste ontspannen is wat lastig gaat als het zeer doet natuurlijk..
Pearlx schreef:Mijn vriend is ook heel groot geschapen beide in lengte en dikte. Dikte is denk ik het grootste probleem (zo dik als zijn pols, zonder dollen) in verband met schuren en hoe vochtig ik ook ben, het gaat gewoon niet soepel. Er moet altijd even glijmiddel aan te pas komen in het begin. Als we dan eenmaal bezig zijn gaat alles gewoon makkelijk.
Ik heb wel een periode gehad dat ik al zo voorbereid was op de pijn dat ik onbewust verkrampte en het dus nog moeilijker werd.