Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 21:49

Haha gelukkig niet! :D

Danique, gewoon erg klein denk ik. :P Maar ik ben er wel al aan gewend hoor!

SteffiiY

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 23:36

Ach geryonje bent niet alleen.
Schud mijde hand, hier precies hetzelfde!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 08:35

Zijn jullie dan wel opgewonden genoeg? Er moet ook een kind doorheen kunnen he :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 08:49

Pantykous schreef:
Zijn jullie dan wel opgewonden genoeg? Er moet ook een kind doorheen kunnen he :D

Heel eerlijk gezegd vind ik dit een beetje een dooddoener. Snap je idee wel hoor, maar heb het vaker gehoord toen ik er zelf mee zat..

Ik heb deze ervaring dus ook Geryon, jaren mee gezeten. Soms ging het een keer fijn, maar daarna was het weer tig keer dat ik tijdens of net erna dat branderige gevoel kreeg, alsof ik net te strak was.. Toen ik zwanger was, heb ik deze ' angst' dus ook geuit tegen mijn verloskundige. Die heeft mij gerustgesteld, en ik heb inderdaad echt een hele goede bevalling gehad (Echt goed dus, niks gescheurd of geknipt, vond het zelfs wel een fijne ervaring..) Na een paar weken weer de eerste keer intiem, en ik had geen pijn meer! We hebben beiden zo genoten, en nu nog steeds..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 08:52

Dat is dan mooi toch :j Gelukkig maar!

Vaak kan glijmiddel goed helpen bij zulke problemen. Op een gegeven moment stel je je er ook op in dat het pijn gaat doen, waardoor je dus steeds meer kans hebt dat het pijn gaat doen. Vandaar mijn vraag.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:09

Ooh misschien zal het dan aan de leeftijd liggen haha ! Mijn langste relatie is 2 jaar.
Ben benieuwd hoe het er over een paar jaar uit zou zien dan. :)
Maar als ik diegene hou die ik nu heb zal er weinig veranderen haha. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:56

Pantykous schreef:

Alsof dat bij alle vrouwen vanzelfsprekend is en gewoon lukt.
Dergelijke "pijn" zijn gewoon medische termen voor en een vrouw kan wel degelijk "te krap" zijn voor gemeenschap.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:35

Te krap zijn is heel goed mogelijk. Mijn ex die was belachelijk groot geschapen, en ik ben maar klein.
Heel veel problemen gehad, langzaam beginnen, maar ik hield het nooit lang vol.
Alle mogelijkheden geprobeerd, niks hielp, de ene keer ging het beter als de andere keer.

Nu heb ik een andere vriend, normaal formaat, en heb ik vrijwel nergens last van!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:12

Nou, ik had eerlijk gezegd bij mijn ex ook problemen met seks, toen heb ik zelfs glijmiddel voorgeschreven gekregen door een arts. Maar achteraf was het bij hem en mij dus een kwestie van niet matchen op dat gebied, na de eerste verliefdheid was er dan ook totaal geen lust meer over. Toen ik stopte met de pil (ik wilde geen hormonen meer) kwam ik er pas écht achter dat ik gewoon niet echt op hem viel. Heel hard maar wel waar. Met mijn man heb ik nooit problemen gehad. Voorspel sla ik zelfs liever over.

Ik denk dus dat er heel veel redenen ten grondslag kunnen liggen aan 'geen zin/onvoldoende opwinding'. Niet matchen is er één van, gezondheid kan een rol spelen, hormonen/pilgebruik. En psychische dingen die je dwars liggen denk ik ook.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:15

Maar pijn hoeft niet perse te zijn door geen zin. Dat kan ook gewoon fysiek zijn. Te krap zoals al gezegd. Kan best zijn dat je heel opgewonden en voldoende vochtig bent maar tóch pijn ervaart.
Bij de dingen die jij noemt is er ook een gebrek aan opwinding. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn bij pijn.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:24

Ayasha schreef:
Maar pijn hoeft niet perse te zijn door geen zin. Dat kan ook gewoon fysiek zijn. Te krap zoals al gezegd. Kan best zijn dat je heel opgewonden en voldoende vochtig bent maar tóch pijn ervaart.
Bij de dingen die jij noemt is er ook een gebrek aan opwinding. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn bij pijn.

Klopt, maar dat komt wat minder vaak voor.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:27

Mijn vriend is ook heel groot geschapen beide in lengte en dikte. Dikte is denk ik het grootste probleem (zo dik als zijn pols, zonder dollen) in verband met schuren en hoe vochtig ik ook ben, het gaat gewoon niet soepel. Er moet altijd even glijmiddel aan te pas komen in het begin. Als we dan eenmaal bezig zijn gaat alles gewoon makkelijk.

Ik heb wel een periode gehad dat ik al zo voorbereid was op de pijn dat ik onbewust verkrampte en het dus nog moeilijker werd.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:32

Pearlx schreef:
Ik heb wel een periode gehad dat ik al zo voorbereid was op de pijn dat ik onbewust verkrampte en het dus nog moeilijker werd.

Dat dus. Wel fijn dat jullie het zo kunnen oplossen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:44

Ik heb daar ook heel veel last van gehad in het begin. Ik vond mijn eerste keer ook alles behalve fantastisch, ben echt even letterlijk door de zure appel moeten heengaan. En ik herinner me de eerste maanden dat we seks hadden ik als het gedaan was me voelde alsof ik onder in brand stond :D . Maar uiteindelijk ging het wel beter en beter en raar maar waar, als we het regelmatig doen kan ik het heel goed verdragen en is het vaak nog fijn ook.
Maar als hij me twee weken niet heeft aangeraakt, dan moet hij heel voorzichtig en rustig zijn bij de eerste keer. Want als hij te onstuimig is dan trek ik het voor die keer nog wel, maar als we nog eens gaan binnen de 48 uur dan voelt het alsof ik vanbinnen vol met blauwe plekken sta waar hij tegenaan duwt :D . En dan kom je inderdaad in een vicieuze cirkel terecht van je voorbereiden op pijn, onbewust verkrampen....

Mijn vriend gelooft dus ook in de fabel dat vrouwen vooral hoe groter hoe liever hebben. Bah, ik moet er niet aan denken, de horror :D . Als ik moest kiezen ik had nog liever een man die wat kleiner dan gemiddeld geschapen is dan omgekeerd.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:59

Ooh pff, dat herken ik inderdaad... Super branderig gevoel, zelfs als ik heel opgewonden ben. Maar ik ben heel strak en mijn vriend is vrij groot, dus we moeten het altijd rustig aan doen, met veel glijmiddel. Vaak als we eenmaal op gang zijn gaat het prima, maar ik kan niet meer 2x op een dag. Ben er wel een keer voor naar de huisarts geweest, lichamelijk is er niets te zien, behalve dat het heel snel geïrriteerd raakt omdat mijn huid "down under" strak en gevoelig is.

Vroeger had ik er minder last van omdat ik toen echt zo'n hitsige hond was, de opwinding was groter dan het ongemak van de pijn en dan moest ik achteraf soms bijna letterlijk op de blaren zitten ;) Maar nu die ernstige hitsigheid ervan af is, doe ik het liever een beetje rustiger aan :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:29

Ik val dan wel niet meer op jongens maar ik heb vroeger (klinkt en lijkt vet weg) natuurlijk ook vriendjes gehad. En ik kan inderdaad ook zeggen dat het voor mij niet zo hoefde.. Waar dat aan lag weet ik niet, maar het is in ieder geval erg gevoelig down under en deed dan ook meermaals pijn vooral de eerste paar minuten elke keer weer..
Voor mij dan ook een zege om lesbisch te zijn :')

Oplossingen weet ik helaas niet denk dat het beste ontspannen is wat lastig gaat als het zeer doet natuurlijk..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:32

Balou_k schreef:
Ik val dan wel niet meer op jongens maar ik heb vroeger (klinkt en lijkt vet weg) natuurlijk ook vriendjes gehad. En ik kan inderdaad ook zeggen dat het voor mij niet zo hoefde.. Waar dat aan lag weet ik niet, maar het is in ieder geval erg gevoelig down under en deed dan ook meermaals pijn vooral de eerste paar minuten elke keer weer..
Voor mij dan ook een zege om lesbisch te zijn :')

Oplossingen weet ik helaas niet denk dat het beste ontspannen is wat lastig gaat als het zeer doet natuurlijk..

Zou het verband houden? :P

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:34

Hahahahaha, ik gok van niet.. :')
Maar het is inderdaad best wel geestig om zo terug te lezen..

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:36

Afbeelding :')

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:52

haha, wat een filmpje zeg....

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:54

Gelukkig volledig onherkenbaar :oo

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:55

Pearlx schreef:

Hahah hier moest ik echt om lachen, maar wel volledig herkenbaar!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:00

Pearlx schreef:
Mijn vriend is ook heel groot geschapen beide in lengte en dikte. Dikte is denk ik het grootste probleem (zo dik als zijn pols, zonder dollen) in verband met schuren en hoe vochtig ik ook ben, het gaat gewoon niet soepel. Er moet altijd even glijmiddel aan te pas komen in het begin. Als we dan eenmaal bezig zijn gaat alles gewoon makkelijk.

:oo wow, arme jij! Zou er nooit in passen. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:09

Pearlx schreef:
Mijn vriend is ook heel groot geschapen beide in lengte en dikte. Dikte is denk ik het grootste probleem (zo dik als zijn pols, zonder dollen) .

:oo

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:09

Hahahaha dat filmpje, het voelt idd zoals dat eruit ziet!!