ik zat Apps te zoeken op mijn telefoon Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zat Apps te zoeken op mijn telefoon 
eroslover schreef:Bedankt Elmo!
Wow joaltijd, ziet er lekker gewaagd uit.

Melisssx schreef:Ik heb besloten dat ik te veel onzin doelen had en heb deze eruit gehaald. Bleven er 77 over dus ik ga er nog wat bij verzinnen met wel een doel.

Nu komt de toetsweek weer even tussendoor, hopelijk kan ik er daarna aan beginnen.
Mizora schreef:Het is gelukt! Het is gelukt! Ik dans een dansje van blijdschap, want doel #17 is gelukt. Ik heb mijn moed bij elkaar geraapt toen het moment daar was, en het is gelukt. Het is nogal een blog geworden, maar daar staat het gehele verhaal (met onderaan *tromgeroffel* de foto) ik ben zo blij!
Anoniem schreef:Blijheid: ik heb uit nieuwsgierigheid even opgezocht wat KIVA is en ergens trekt het me wel. Maar is het betrouwbaar? Vind je het niet eng om geld zomaar uit te lenen aan iemand die je eigenlijk niet kent?
Het is voor zover ik weet de grootste microcrediet organisatie ter wereld, en ze hebben 98.81% repayment rate, dus bijna 99% van de leningen worden gewoon terugbetaald. Je hebt zelf in principe niks te maken met de mensen aan wie je leent, alles gaat via KIVA. Je hoeft dus ook niet zelf achter je geld aan, om het zo maar te zeggen.
Ik heb het zelf ook niet heel breed, dus leen een bedrag uit van 25 dollar, dat is ongeveer 20 euro, dat kan ik missen
Ik ga dat voor mijn DZP 5x doen.
Júist niet, want je helpt mensen om weer voor zichzelf te gaan zorgen, in plaats van ze afhankelijk te "maken" van bijvoorbeeld voedselhulp.
Of omdat de banken onredelijk hoge rentes vragen. Of omdat banken alleen grote bedragen willen uitlenen, en geen 100 dollar voor een naaimachine (want daar verdienen ze zelf niks aan) etc.