Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:21

Gheghe met mijn melkflessen heb ik leren leven.. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik een vampier ben :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:24

_Micha_ schreef:
Nee panty onder een short is echt zo lelijk _O- bedoelde inderdaad een rokje of jurkje. Ik heb daar helemaal geen last van, maar koop dan gewoon de dunste die er zijn, dat je eigenlijk alleen maar een zwart waasje over je benen ziet. Valt het ook niet zo op dat je melkflessen hebt :')

Ja precies Em :j

Oh ik schrok al. Ik zag even een spijkerbroekje op de knie met een huidskleurige panty eronder ofzo. Brrrrrr.
Ik draag men jurkjes wél zonder panty, maar niet voordat ik onder de zonnebank ben geweest en mijn benen een weekje zelfbruiner hebben gedronken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:26

Ik draag eigenlijk alleen korte broekjes met uitgaan, en zelfs dan liever niet.. Maar ik vind ongeacht hoe je benen eruit zien extreem korte rokjes naar school gewoon echt not done. Het hoeft allemaal niet kuis en netjes te zijn, en ik snap dat het daar ook niet om draait op de middelbare school, maar tot halverwege je been dan spreek je echt niet van een lange rok. Vind ik zelf nog best wel kort eigenlijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:01

Vroeg het me gewoon af. Als het zo lekker blijft wou ik mijn jurkjes aan naar school met pumps maar met zwarte panty ziet het niet uit, en ik slip dan constant uit mijn pumps

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:31

Ach, bij mij op school kan alles. Zag vandaag nog iemand langslopen met een lange trui met niks eronder. Ze liep letterlijk in dr onderbroek. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:32

Nou ja, dat anderen erin rondlopen betekent imo nog niet dat ik het zou doen.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:50

chanelle14 schreef:
Ach, bij mij op school kan alles. Zag vandaag nog iemand langslopen met een lange trui met niks eronder. Ze liep letterlijk in dr onderbroek. :')

Zo hebben wij er een die in de winter al met dr shortjes naar school komt. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:33

Oh ik loop ook lekker in minirokjes hoor :D Wel met zwarte panty (hoe korter het rokje hoe dikker de panty :)) ) of kniekousen. Shortjes daarentegen niet echt omdat ik überwitte benen heb, maar iedereen loopt er hier in dus no problem. 't Is gen kerk, degelijk kleden kan op m'n 40e nog :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:38

Ik had vandaag blote benen! Wel met een jurkje, shortjes zonder panty voel ik me op school nooit zo mega prettig in dus die draag ik daar bijna nooit. Alleen jammer dat ik gewoon altijd énorm wit ben, zelfs hartje zomer. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:42

Grappig haha! Ik draag serieus bijna altijd een lange broek, ook in de zomer :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 07:26

Op de middelbare deed ik in de zomer wel gewoon soms shorts.
Denk niet dat ik dat straks aandoe hier op de hogeschool... :D

Gewoon je broekspijpen alvast oprollen :))

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:50

Donderdag bij de vero moda in de uitverkoop een zwart vest gekocht en een gebreid wit vestje :)

Net bij de action een rood spijkerjasje gekocht en nog 2 hemdjes voor maar 3 euro per stuk, kan je niet laten liggen toch :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:19

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:59

Spek?! Als in.. Waar?
Mooie outfit op een super figuurtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:21

Ik wou net zeggen, welke spekbenen :') Als ik zulke benen had was ik denk ik voor eeuwig gelukkig.

Leuke outfit zo! Vind dit ook makkelijk kunnen voor naar school.

Op de middelbare school was ik er ook wat makkelijker in hoor, dan ging ik inderdaad makkelijk in een shortje naar school. Nu ik op de Hogeschool zit doe ik het gewoon niet. Wil dat mijn docenten toch een redelijk beeld van me blijven houden..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:28

Ik had het eigenlijk niet als outfit gekocht, gewoon losse dingen :) Maar het kan wel samen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:28

Ik vind het heel erg leuk samen :j En die schoenen <3 Waar had je die ook alweer vandaan?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:39

Allemaal New Look :D Ben trouwens ook echt heeeeel verliefd op de schoenen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:44

Shirtje vind ik ook heel erg mooi met die lage rug :j Ja toffe outfit! Zou er zelf zo in naar buiten gaan haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:59

Leuke outfit hierboven! Vond de schoenen maar niks, maar in combinatie met deze outfit zijn ze echt leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:03

_mexx_lady_ schreef:
Even uit nieuwsgierigheid! Hier is het de afgelopen dagen 20-24°C geweest, lekkere zon en weinig wind. Heerlijk weer en eigenlijk weer voor een shortje of een jurkje met pumps zonder panty.
Maar wanneer is het nu eigenlijk acceptabel om met de benen bloot gaan naar school? Vond begin april een beetje vroeg maar toch.
Dus wanneer gaan jullie terug met de beentjes bloot? :D

Als het een graad of 27 is doe ik het pas naar school aan. Alles daaronder is nog prima te doen met een lange broek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:07

Ik moet trouwens nog wel even kijken of ik dat ook doe op mijn nieuwe opleiding, hoor. (Bedrijfskunde Mer of Human resource management). Ik deed eerst logopedie en daar kon en mocht echt alles qua kleding. Heb het idee dat op sociale opleiding meer mag dan op zakelijke opleidingen.. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:13

Doe verpleegkunde en daar kom je ook alles tegen. Van regenboogjumpsuits tot bijna mantelpakjes... Maar zelf ben ik niet zo'n durver op dat gebied

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:13

Op sociale opleidingen doen ze er wel iets makkelijker over ja. Had op de lerarenopleiding altijd genoeg meiden in korte broekjes en jurkjes rondlopen. Doe het zelf niet maar dat is weer een ander verhaal :+ Zakelijke opleidingen heb ik geen idee over, maar ik weet dat op de faculteit waar ik nu terecht kom niks te gek is.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:15

Ben ergens wel van mening dat rokjes/shortjes kunnen. Ben niet zo'n voorstander van mensen waar je het zweet gewoon onder hun shirt naar beneden ziet druppen omdat ze het met een lange broek echt te warm hebben :+ Geen lekker zicht of geur kan ik je zeggen