Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Omdat je de mensen langer aan het lijntje kan houden, ze zien immers met de T&T-code dat er ook echt een pakje onderweg is.
Wat ik me nu wel afvraag: hoe krijg je een broek in een pakketje waar je anders een bitje in stopt? Die doos/enveloppe is toch groter?

Kimbeerly schreef:http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 136.0.html
Ze blijkt Lilian Jordaan te heten, tenminste dat zeggen ze hier.
Ze blijkt ook met meerdere rekeningnummers te hebben.

Gaat het om het zadel dat je ook op de BM hebt staan? Wauw, 20% van de vraagprijs bieden, nieuw dieptepunt
Ding ligt er toch maar en vind het echt niet erg om te zakken, maar kolerig, 50 euro, dan stop ik hem zelf nog in de open haard

Snap dat een brutaal mens de halve wereld heeft, maar nou blijft ie nog maar lekker even liggen ook. Ga 'm van het weekend maar 's invetten ofzo en dan denk ik dat ik 'm in het ergste geval maar 's naar de zadelmaker breng en 'm daar inruil ofzo
Wat een lef, 20% van de vraagprijs 

Hoewel dit zadel 17,5 is, gezien de open zit kan ik daar wel mijn lijf op kwijt. Mijn oude 18 inch dressuurzadel van Passier kon ik 2x op, dat was best een bijzondere ervaring
Normaal gesproken kom ik bij alle zadels met m'n knieën over de wrongen 
Het leek er even op dat ik mijn dressuurzadel moest gaan verkopen, aan de ene kant vond ik dat verschrikkelijk (Hulsebos troon
) maar was wel al bezig naar nieuw projectje te kijken, dat was dan wel weer leuk geweest