mariekeoo schreef:[ Afbeelding ] en onweerZo zag het er net ook even uit hier. Al is het allemaal weer weggespoeld door de regen.
Fantabulouss schreef:[ Afbeelding ] Hier vlakbij op de A7 (Wieringermeer) Oef!Lol heeft de storm een naam? Zo erg issie nou ook weer niet toch. Of nja, voor de Nederlandse begrippen wel dan...
xDaantjxx schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat ik toch maar niet ga fietsen. Hehe [naam], verstandig geworden?Dat is te veel gezegd. Ik heb trouwens stormschade, de storm heeft een vies raam achtergelaten. Nu moet ik dat weer schoonmaken.
Hier gaat het ook lekker te keer. Wonen aan het water, extra spannend dus Vanmiddag al vroeg de paardjes binnengehaald, er stonden aardig wat met opgewaaide dekens. Gelukkig zijn die van mij keurig blijven liggen.
Eileen_ schreef:Lol heeft de storm een naam? Zo erg issie nou ook weer niet toch. Of nja, voor de Nederlandse begrippen wel dan...Iets met een X... is voorbij gekomen op het nieuws. Kan het alleen zo niet vinden.
Tis hier wel echt heel donker. En het regelt. Verder waait het een beetje. Thats all.De Duiters hebben hebben de storm Xaver genoemd. En wij hebben die naam natuurlijk overgenomen.
Ik zie hier net een zwerm kraaien tegen de wind op tornen. Die waaien haast terug van waar ze vertrokken zijn.
573 geregistreerde, 256 verborgen en 699 gastenMoet je zien hoeveel gasten! Volgens mij is iedereen het stormtopic mee aan het volgen.
ik moet zeggen dat ik het ook wel errug leuk vind om te lezen en foto's te kijken van wat anderen meemaken met dit weer