Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:02

Ik vind het ontzettend knap van jullie!

Ik heb een jongen uit Tunesië leren kennen op vakantie. Het is nog niks hoor, al vinden we elkaar wel heel erg leuk. Maar pfoe, ik weet niet of ik dat wel vol ga houden.

Dus daarom, respect voor jullie doorzettingsvermogen meiden!

DromenLies

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:24

Tx Lessie. Ik dacht gisteravond nog; als ik had geweten hoe ellendig het zou worden was ik er nooit aan begonnen. Maar ja, toen wij samenkwamen was er nog helemaal geen sprake van dat hij zou emigreren en vanuit samenwonen naar Latrelatie is ook wel een vrij extreme overgang.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:26

Nee, jij hebt er dan ook helemaal niet voor gekozen. Dat lijkt me nog moeilijker, pff!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 21:57

Heerlijk xSwanHeart! geniet ervan!

Fangio: wat naar dat je rooster zo op zich laat wachten, hopelijk weet je snel meer en kan je je plannen maken.

lightmorebh: Ik kan me zo goed voorstellen hoe zwaar dat is! Bij mij is echt de gedachte dat alles voor ons binnenkort makkelijker wordt heel fijn. Als dat niet zo zijn lijkt me echt heel heel moeilijk.

Ik mag ook eigenlijk echt niet 'klagen' :o Wij kunnen nu gewoon de hele zomer samen zijn en daarna ook veel vaker, omdat hij alleen nog maar zijn scriptie hoeft te schrijven en geen colleges ed meer heeft, dan eerst.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:53

@ Lessie Tunesië is ook wel erg ver ja.. Ook veel cultuurverschillen?

Ik ben helaas afgelopen nacht weer terug gekomen uit Turkije, tijd ging veel te snel. Waarschijnlijk ga ik over 7 weken weer terug voor 5 weken. Vrees alleen wel dat het steeds moeilijker wordt om weer terug naar huis te moeten...

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:02

Leven we nog dames? Of zijn we het LATten beu? Ik ben het iig wel goed zat en daarom heb ik vandaag maar weer eens een ticket geboekt naar Londen en als het goed is en ik me niet te erg verveel terwijl vriendlief braaf minimaal 80 uurtjes per week werkt, blijf ik daar 1,5 week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:56

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-26 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:58

Ik herken me daar wel in hoor. Bij mij wordt het ook steeds zwaarder en daarom ga ik nu ook naar hem toe ondanks dat hij weinig thuis zal zijn. Toch een beetje proberen de boel bij elkaar te houden zo goed en zo kwaad als het gaat.

Wil/kun je naar Bristol verhuizen? Wat houdt je tegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:10

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-26 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:19

Huurwoning moet wel lukken toch daar? Flatshare (oid, die pagina waarop kamers worden aangeboden) al uitgevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:26

Ja, het punt voor mij is een beetje dat ik officieel dan geen student ben maar ook geen professional :+ Maar goed, moet inderdaad wel lukken en als we daar allebei een tijdje wonen en het gaat goed kunnen we natuurlijk op den duur alsnog samen iets huren :) Ik wil daar alleen niet meteen mee beginnen.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 06:26

Ja we leven nog! Het latten ben ik wel beu, gelukkig Vriendlief niet. Deze maand elkaar helaas niet kunnen zien omdat ik mijn dagen vrij wel had geregeld maar hij was het vergeten:-(.
en op de dagen dat ik zou kunnen komen was hij elke dag aan t werk . Ik verveel me dood als hij er niet is, dus ben thuis gebleven. Gelukkig maar, heb eergisteren mijn hond in laten slapen. Omdat ik nu thuis was heb ik nog een dagje met haar kunnen genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 07:44

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:44

Hopelijk kan je daar snel wat vinden, Eulogy. Maar eerst lekker genieten van jullie vakantie samen lijkt me :)
Lightmore, sterkte Y;(

Anthea, wat leuk! Gefeliciteerd!! Prachtige foto ook :)

Ik moet nog paar dagen heel hard leren en tentamens maken (blegh, ben er goed klaar mee :+ ) en dan vertrek ik woensdagmorgen weer richting Polen. Hopelijk haal ik al mijn tentamens in één keer, want direct als ik terug kom zijn de hertentamens al.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:45

Gefeliciteerd Anthea!!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:52

Wat een superlieve foto Anthea. Gister vertelde de BF mij dat hij ook vakantie heeft opgenomen en na 1,5 week met mij mee naar NL gaat voor 1,5 week. Dit betekent dat we straks 3 weken samen zijn, jeeeeeij to he max.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:27

Gefeliciteerd, Anthea! Prachtige foto!
Hebben jullie het groots gevierd?

Hier gaat het goed. De afstand blijft natuurlijk zwaar, en verre van ideaal, maar gelukkig zijn vriendlief en ik nog steeds even verliefd. Over een week zijn we 2 jaar samen :) Dat had ik nooit durven dromen, haha.

Helaas moet ik nu wel weer wachten tot begin juli, voordat ik 'm weer een (kort) weekendje zie. Blijft lastig :(

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:50

Gefeliciteerd Anthea! Toch een mooi lichtpuntje in dit topic ^^

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:13

Dromenlies: oh wat fijn zeg! Lekker genieten samen!

xswanheart; gaan jullie nog wat speciaals doen voor jullie 'jubileum' als jullie elkaar weer zien :) ?

Ik zou eigenlijk vanmorgen vroeg naar huis gegaan zijn, maar heb besloten nog even te blijven :D Vriendlief is nu nog een paar dagen druk met examens. Daarna reizen we samen naar Nederland (terug), maar eerst van het weekend nog naar Wenen :D

Afgelopen weekend naar de bruiloft van studievrienden van mijn vriend geweest in Warschau, was erg leuk! Wel vrij veel "what's going on???" momenten gehad ... want ja, Pools :+

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:50

Jetske schreef:
Afgelopen weekend naar de bruiloft van studievrienden van mijn vriend geweest in Warschau, was erg leuk! Wel vrij veel "what's going on???" momenten gehad ... want ja, Pools :+

Dit zal mijn vriend waarschijnlijk wel herkennen, heb hem een half jaar geleden meegesleept naar de bruiloft van mijn vriendin, waarbij we daggasten waren en alles dus in het Nederlands ging xD

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:20

*\o/* *\o/* woehoe, twee jaar samen! *\o/* *\o/*
Dat vraagt toch wel om een feestje. En aangezien we dat niet samen kunnen vieren, val ik jullie er maar mee lastig, haha.

@Jetske: Nee, we hebben niet echt iets bijzonders in de planning. Past ook helemaal niet bij ons. We zijn totaal geen romantisch koppel; ons idee van romantiek is een serietje kijken op de bank. Dus ik gok dat we dat gaan doen :')

Veel plezier in Wenen!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 08:53

Gefeliciteerd met je 2 jaar!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:22

Nieuwe LATter komt om het hoekje kijken.
Mag ik hier asiel aanvragen?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:29

Van mij wel :) welkom

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 19:53

Welkom :)

Even een update van deze kant: wij wonen nu ongeveer een maand samen <3