Op dit moment zon met behoorlijk wat wind. Eerder vanmorgen regen afgewisseld met behoorlijke hagelstenen.
Onweer en hagel, het houd hier voorlopig nog niet op zo te zien op buienradar. Het komt precies over Alphen heen
Hier af en toe een flinke bui en goede windvlagen. Ik blijf lekker binnen!! (moet ook het hoognodige doen binnen, dus dat komt dan ook wel weer goed uit... )
KNMI geeft code geel ivm zware onweersbuien.. nou ben benieuwd.. hier bij Assen nu droog maar veel wind.
heldere lucht,, heerlijke koude wind. beter (herfst/winter) weer kun je niet hebben.heerlijk om met de honden te gaan wandelen
Bello, wij hadden net flinke hagel en onweer met stevige windstoten. Nee, dan ga ik liever niet naar buiten!
Boompjes hier in de straat doen aardige lenigheids training af en toe.En voor de rest zon, regen en hagel.
bello2005 schreef:wat raar he... hier schijnt echt heerlijk het zonnetje ( nog wel tenminste ahah)Dan zit jij zeker in Groningen? daar schijnt idd. de zon.
wij gingen net onder grens van al de regen door ( naar het noorden toe was het pikzwart) maar helaas begint het hier nu ook te onweren en te regenen
Haha idd, zal zo weer flink los gaan, dit was een inkomertje. En ik heb net braaf de paarden nog buiten gezet in Vasse