Wij hebben geen bedankjes en willen tzt met de getuigen een x uit eten gaan. Ik begin nu trouwens wel de kriebels te krijgen hoor!
meikemarieke
Geplaatst: 16-04-14 15:53
wij doen ook niet aan bedankjes, misschien wel iets voor de CM en eventueel voor de getuigen
Krijg net te horen dat het niet mogelijk is om het kerkelijk en burgelijk huwelijk op dezelfde locatie te doen.... dat hadden we dus wel zo ingepland...
huh Kerkelijk huwelijk vindt plaats in een kerk, dan zou een kerk ook een gewone trouwlocatie mogen zijn. En dat is eigenlijk nooit. Je moet altijd eerst burgelijk trouwen eer je kerkelijk mag trouwen (in NL).
meikemarieke
Geplaatst: 16-04-14 16:00
Ja dat wist ik, we hebben de kapel aangevraagd als officiele trouwlocatie bij de gemeente, dat is goedgekeurd, dan wilden we eerst voor de gemeente trouwen en daar meteen achteraan in de kapel voor de kerk trouwen. Maar volgens de diaken kan dat niet?
Misschien omdat er vertraging tussen zit bij het inschrijven in de gemeente als je niet trouwt op het gemeentehuis? Maar ik neem aan dat de diaken dat ook wel kan uitleggen?
vuurneon
Geplaatst: 16-04-14 16:05
Ik zou de gemeente even bellen ik ken dat niet namelijk, want hier trouwen ze wel voor de staat en daarna voor de kerk op dezelfde plek.
Ik vind de pennen niet zo Zou zelf geen behoefte hebben aan pennen met iemand anders z'n naam er op.
vuurneon
Geplaatst: 16-04-14 17:01
Die pennen zijn erg leuk!
Maar ik weet van mijn getuigen dat ze er niets mee hebben. Dus zij krijgen een kleine versie van ons trouwalbum en ik weet zeker dat ze dat echt het einde vinden (Zijn onze ouders namelijk hahaha, er is al een plekje voor een foto gereserveerd van het hele gezin. Dus ik moet de fotograaf tzt even instructie geven stille hint van 1 van de getuigen )
Wie hebben jullie als getuigen? Bij mijn eerste huwelijk had ik mijn vader en broertje, deze keer heb ik mijn 2 allerbeste vriendinnen. Mijn vriend heeft zijn vader en een hele goede vriend gevraagd.
Zij zouden die pennen erg leuk vinden denk ik zo, dus ik ben erg blij met de tip!
vuurneon
Geplaatst: 16-04-14 17:46
Wij ook beide ouders, ben erg dankbaar dat ze nog in leven zijn en nog samen Dus ik voel mij straks zeer vereerd als hun namen ook op het document staan
Wij hebben beide onze vader en beide ons broertje. Mijn vader zit steeds dat ie wel een pen wil op de dag om mee te tekenen, dus bij ons gaat dat zeker in goede aarde vallen
Hier mijn beste vriendin en mijn vader als getuigen en voir VL zijn beste vriend en zijn moeder.
Wij doen iig geen pen als kadootje, dat vinden we zelf een beetje afgezaagd. Als we kadootjes doen, dan wordt het iets persoonlijks, passend bij de persoon. Niet 4x hetzelfde iig.
Davinia_
Geplaatst: 16-04-14 18:35
Hier mijn beste vriendin en mijn broertje en bij vl zijn beide beste vrienden.
Als we een pen geven doen we dat als kleinigheidje, we willen er nog wel een persoonlijk kado bij. Voor de ceremoniemeesters doen we een armbandje met het Infinity teken, maar we hebben er nog geen gevonden die aan onze wensen voldoet.