DubbelDun schreef:Dell 15" flatscreen inkl. aansluitsnoer.
6718 alleen afhalen.
branka16 schreef:Welke woonplaats?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Creatas schreef:Nog een laatste poging voor het grote konijnenhok.. Zou het zo zonde vinden als ie naar de stort zou moeten.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... mympSeller
Narya schreef:Jaime_ schreef:Misschien leuk om hier even te vermelden, ik heb een boek 'the world book of hapiness' en daarin staat een onderzoek beschreven waaruit is gebleken dat mensen over het algemeen gelukkiger worden van geven dan van nemen
Geef je dat weg?
Diertjec schreef:Ik wil toch even graag mijn gekregen touwhalster showen. Ben er erg blij mee
Super bedankt _l_amanda_l_!
[ Afbeelding ]
SuzanH schreef:Voor iemand die hem goed kan gebruiken geef ik hier bij mijn vorige veelzijdigheidszadel weg. In perfecte staat, zie mijn advertentie. Alleen iemand die hem kan ophalen en goed kan gebruiken. Zeker dus niet voor de door verkoop.
Af te halen in midden nederland. Exacte plaats via pb.
Ik geef hem weg op gun factor
SuzanH schreef:Voor iemand die hem goed kan gebruiken geef ik hier bij mijn vorige veelzijdigheidszadel weg. In perfecte staat, zie mijn advertentie. Alleen iemand die hem kan ophalen en goed kan gebruiken. Zeker dus niet voor de door verkoop.
SuzanH schreef:SuzanH schreef:Voor iemand die hem goed kan gebruiken geef ik hier bij mijn vorige veelzijdigheidszadel weg. In perfecte staat, zie mijn advertentie. Alleen iemand die hem kan ophalen en goed kan gebruiken. Zeker dus niet voor de door verkoop.
Heb al veel pbs gehad in een korte 5minuten
Ga ze nu allemaal lezen en beantwoorden. Je mag door blijven pb'en, ik geef aan wanneer hij gereseveerd is!
SuzanH schreef:Tevens heb ik nog weg tegeven:
- Nieuwe transportbeschermers in het donker groen , maat cob (zie mijn advertentie)
- Rubbere rijlaarzen in goede staat, maat 42 (zie mij advertentie)
alleen ophalen, ik verzend niet!