Oud collega van me heet Nino. Past ook heel goed bij hem dus vond het eigenlijk niet zo'n vreemde naam.Dino vind ik wel heel zielig!
Ariebombarie schreef:Spaans voor jongen. nehhhh...Dat is niño Ik vind Nino op zich wel een grappige naam, ik krijg er alleen meteen zo'n gladde Italianen-gevoel bij
MiVita schreef:Vanmorgen een geboortekaartje gekregen: W.ieteke Die ken ik nog van vroeger, ik vind hem wel kunnen, voor meisjes heel schattig, als volwassen vrouw, och, niemand kijkt ook op van Hanneke
Daenerys schreef:Ariebombarie schreef:Spaans voor jongen. nehhhh...Dat is niño Ik vind Nino op zich wel een grappige naam, ik krijg er alleen meteen zo'n gladde Italianen-gevoel bij heb in Spanje gewoond en een Spaanse vriend dus heb die associatie nou eenmaal
Ik ken meerdere wietekes maar vind het geen leuke naam.Ik hoorde pas een Viebeke dat vond ik wel ernstig...
Viebeke apart..Ik zag vandaag een meisje achter de kassa zitten die Vere heet, ook best apart. Vind het wel lief klinken eigenlijk, maar ik denk dat iedereen je naam verkeerd verstaat en er Vera van maakt.