Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:Leuke spulletjes! Ik heb 3 bikini's van de primark, 2 gewone triangels dus daar valt weinig aan te niet-passen. Heb er ook ooit een soort voorgevormde bikini gekocht, mits je enorme punttieten hebt snap ik niet dat iemand die ooit zou passenLigt nog met kaartjes en al in de kast
Vrijdag voor het eerst naar Primark Almere geweest! Wat een gave winkel, echt zoveel leuke dingen, heb me wel ingehouden, maar nu toch spijt dat ik een heel leuk rood jurkje met studs op de schouders niet meer gepast heb... maar ach 

Volgens mij was er een buslading uit Friesland overgekomen want ik hoorde heel veel mensen Fries praten.
Ik vond de collectie wel echt heel leuk trouwens. Jammer dat die losvallende t-shirts met zakje op de borst zo doorschijnend waren, die vond ik echt mooi! Marieke1495 schreef:Heb je ook fotos van de shirtjes en sandaaltjes?
(en maar €4,-
)

Die ketting met veertjes heb ik ook (in het roze en zwart), hij wordt alleen wel heel snel lelijk.. Al kan het natuurlijk ook meespelen dat mijn kat het een erg leuk speeltje vindt