[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:56

Oke dankjewel! :)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:58

Marieke1495 schreef:
Oke dankjewel! :)

veel plezier binnenkort :D

hafamaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:09

dressagelady schreef:
Leuke spulletjes! Ik heb 3 bikini's van de primark, 2 gewone triangels dus daar valt weinig aan te niet-passen. Heb er ook ooit een soort voorgevormde bikini gekocht, mits je enorme punttieten hebt snap ik niet dat iemand die ooit zou passen :') Ligt nog met kaartjes en al in de kast :=

ja het is maar 1 soort pasvorm, en ben je iets gevulder dan een maatje 36 dan heb je pech,
ze maken de broekjes wel breeder op de heupen maar er gaat maar 2 cm meer stof bij op de billen,
en als je er 1 niet pas, pas je de rest ook niet.

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:57

Ik kom ook eve binnenvallen ;) Vrijdag voor het eerst naar Primark Almere geweest! Wat een gave winkel, echt zoveel leuke dingen, heb me wel ingehouden, maar nu toch spijt dat ik een heel leuk rood jurkje met studs op de schouders niet meer gepast heb... maar ach ;)
Wou ook graag een bikini, maar helaas pas ik de bikini's daar niet.. heb een hele kleine omvang maar wel een grote cupmaat. Het enige wat ik aan zou kunnen zou een triangel zijn, maar dat vind ik niet zo mooi bij mijn cupmaat ;)

Heb wel wat toffe dingen gekocht :)

- rood doorschijnend shirtje met zakje op borst
- zwart topje met kant aan boven en onderkant
- wit doorschijnend jurkje met aan de achterkant open met allemaal bloemetjes, beetje kantachtig maar dat is het niet ;)
- roze shirtje voor daaronder, is officieel een pyjama shirtje maar is er neit vanaf te zien, staat heel leuk onder dat witte ding
- spijkerblouse zonder mouwtjes met goudkleurige studs op het kraagje en de borstzakjes
- hele leuke zwarte slippertjes met goudkleurige studs

Was een paar weken ervoor ook even binnengelopen in Hoofddorp, was eerste keer bij de Primark. Had daar een hele leuke short gekocht, zwart/wit gestreept. Leuke ketting en 7 paar sokken :')
- zwarte tas met goudkleurige studs
- hele toffe panty met aan de achterkant vanaf de hak een streepje tot halverwege de kuit die eindigd in een heel klein strikje.
- verder nog een kort broekje, lange broek, shirtje met lange mouwen en een t-shirtje voor kindje van vrienden

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:23

Heb je ook fotos van de shirtjes en sandaaltjes? :)

hafamaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:36

Wie weet wanneer Zoetermeer nu open gaat?

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:33

Nou, ik ben vanochtend bij de Primark in Almere geweest en helaas was het voor mij een beetje een tegenvaller. Ten eerste was het SUPER druk! :P Volgens mij was er een buslading uit Friesland overgekomen want ik hoorde heel veel mensen Fries praten.
Het probleem was dat mijn maat echt nergens lag. Mijn hoofddoel was een paar leuke, goedkope broeken. Ik ging hier dus ook direct kijken. Echt ontzettend veel leuke broeken, jeans, leggings, skinny, gekleurd.. noem het maar op. heb ook ontzettend veel in mijn mandje gestopt, want ik wist niet precies welke maat ik nodig had. Bleek dat de broeken van de Primark echt best wel ruim vallen, zoals ik hier ook had gelezen. Dit resulteerde er echter wel in dat ik een maat 16 nodig had, die echt NERGENS te vinden was! Stápels 20, 18, 12, 10 en 8 gezien maar serieus nergens een 16. Ontzettend balen want 18 was veel te groot en 14 echt te klein en ook weinig te vinden. Ben uiteindelijk dus met lege handen naar buiten gestapt omdat ik niet in die lange rij wilde gaan staan voor een shirtje en wat accessoires. Heb ik nou met mijn neus gekeken of had ik gewoon dikke pech?
Gelukkig uiteindelijk bij de C&A nog een leuke jeans en een mintgroen vestje gevonden maar nu helaas wel 50 euro uitgegeven voor 2 kledingstukken in plaats van 10 bij de Primark :P Ik vond de collectie wel echt heel leuk trouwens. Jammer dat die losvallende t-shirts met zakje op de borst zo doorschijnend waren, die vond ik echt mooi!

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:57

Marieke1495 schreef:
Heb je ook fotos van de shirtjes en sandaaltjes? :)

Ik zal proberen een keer foto's te maken, maar heb alles nu in groningen liggen, maar ben nu even bij mn ouders.. weet niet wanneer het lukt om foto's te maken..

Jammer Sabine dat je niks kon vinden.. en ook op maandag zo druk? haha had net bedacht dat ik de volgende keer op maandag naar almere zou gaan omdat het dan vast rustiger is.. valt tegen dus ;)
Die hele doorschijnende shirtjes heb ik er één van meegenomen en staat wel echt ontzettend leuk met een top eronder, ben er echt super blij mee :) (en maar €4,- ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:05

Wat ik een nadeel vind aan de bikini's is dat je veel als set kan kopen, ik moet altijd losse tops / broekjes hebben en dan zit je al snel aan twee setjes vast.. pest is dat mijn borsten gewoon te groot zijn voor de rest van mn lijf.. maatje 40 als top, 36 als broekje :roll:

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:09

Ja dat heb ik ook... maat 42 top, 34 broekje... helaas zijn alle bikini's ook nog met een gewone sluiting en niet om te knopen waardoor hij veel te wijd is... maar wanneer ik een bikini aantrek waarvan de omvang goed is, kan ik net zo goed zonder bikinitopje gaan lopen :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:30

oohoooh, ik ga woensdag naar Almere, zal daar ongeveer half 11 zijn dus hoop niet dat het te druk is dan..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:27

Dames, wie had ook alweer dat shortje met Amerikaanse vlag gekocht? Hoe duur was die?

Is er iemand die binnenkort naar de Primark gaat en voor mij wil kijken of ie er ligt en voor mij een maat 12 mee wil nemen?

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:56

Dat shortje heb ik ook naar gezoch Roosch, maar heb hem helaas niet zien hangen in Hoofddorp en ook niet in Almere :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:46

Oh wat jammer.. Ik heb ook gezocht in Luik, niet gevonden..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:48

Ik ga morgen naar Rotterdam *\o/*

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:21

Ik vond echt dat ze wel leuke tassen hadden! Heb er twee gekocht :+

Verder nog:

1 x jurkje
1 x slippers
1 x ballerina's met pailetten
1 x setje armbanden
1 x armbandje met bedeltjes
1 x ketting met veer
1 x grote tas
1 x kleine tas

Totale schade: 54 euro :D

Afbeelding

Was vanochtend om 10.00 in Rotterdam en het was goed te doen :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:25

Leuke dingen Eddy_Rocks. Verslaafd aan roze? :Y)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:28

Ja :') Ik had echt een roze dag hahaha :p Daarna nog een knalroze jurkje gekocht en roze schoenen.

Oh en mijn haar is ook gedeeltelijk roze :+ :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:35

Dat jurkje en die schoentjes, super sweet!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:44

Haha inderdaad roze!

Ik heb ook aardig wat gekocht, zal morgen even fotos plaatsen :)
Almere was vandaag ook goed te doen :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:53

Naww het is heel roze hahaha :)) Die ketting met veertjes heb ik ook (in het roze en zwart), hij wordt alleen wel heel snel lelijk.. Al kan het natuurlijk ook meespelen dat mijn kat het een erg leuk speeltje vindt :Y)

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:56

Morgen samen met mijn vriend weer eens een weekend naar zijn ouders. (wonend in Almere)
Misschien krijg ik hem morgen nog de primark ingesleurd, ondanks dat ik blut ben.. misschien ben ik wel lief genoeg geweest. :=

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:04

Aaaaah kan niet wachten tot zondag! ga ik naar Zaandam!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:18

Wat een leuke dingen heb je gekocht en die prijs is helemaal leuk! Eddy_Rocks

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:20

Dank jullie :D