Ik heb maar sneeuwringen besteld die ik er zelf altijd onder kan zetten.......geen gevecht meer om wie de smid het eerst ziet Dus....over twee weken zijn wij er ook ten alle tijden klaar voor.......al word het zomer
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-12 19:32
Het duurt sowieso nog 6 maanden voor het zomer wordt! Gelukkig... Ik houd niet van de zomer. Ik houd van de winter zoals hij hoort te zijn: met sneeuw en ijs. Schaatsen alweer uit het vet gehaald! Kom maar op met die èchte winter! En dan wel minimaal tot half maart duren.
Naath86
Geplaatst: 10-12-12 19:39
gohya schreef:
Das toch veel mooier om te zien dan al die natte blubberzooi?
Dat wel, maar praktisch is anders.. Kan ik straks weer niet rijden enzo en de weg op vind ik dan al helemaal niks, dus gewoon liever geen sneeuw! Vind het erg mooi, maar alleen als ik alle dagen thuis zit en niks hoef.. En geen paard heb om te rijden..
Nee, maar dat is het probleem Gohya, mijn pony denkt dan dat ze een rodeo pony is en is met de kou ineens niet meer verkeersmak en probeert dan zo hoog mogelijk te springen met vier benen tegelijk.. Dat risico wil ik niet nemen en dus geef ik haar dan maar vakantie..
Gewoon weer op naar de lente!!
gohya
Geplaatst: 10-12-12 19:46
Ja dan word het idd. link,dan zou ik ook niet gaan rijden nee als er sneeuw ligt. Yep nog 12 weken en tis alweer Lente.
En voor stal wordt de straat niet gestrooid, dus met de trailer op pad wordt het dan ook niet..
Ik kijk nog even uit het raam, maar het wordt toch al een serieus laagje sneeuw! Moet zo wel met de trailer op pad, dus hopelijk houd het zo wel weer op!
gohya
Geplaatst: 10-12-12 19:50
Ow ik hoop dat die sneeuw ook hierheen komt. Maar anders wacht ik wel tot woensdag.Moet vanavond toch trainen [met kreupel been haha,ben van de trap gevallen] ,dus heb dan liever even droog weer. Kijk rijden gaat prima bij ons in de wei.
Heen bijna droog op laatste stukje na krijg toen een regenbui die ijskoud was op de scooter. Terug helemaal droog gehad (Alblasserdam - Dordrecht sterrenburg - dubbeldam - Alblasserdam).