Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Mijn nieuwe aanwinsten van de Primark vandaag
http://i1275.photobucket.com/albums/y453/jodiek92/90E09300-381C-4FB4-AC62-B6D32BBEF718-2566-0000014D34F080B6_zpsee341317.jpg
Edit: Even in link, beetje grote foto.
Jodie_ schreef:Ja he! Die sweater vond ik zo heerlijk fout en de schoenen eigenlijk ook maar ach, ze waren 5 euro en met een nette outfit erbij vind ik ze wel kunnen.
@willie10: Ik ga altijd in Zaandam, het liefst zo vroeg mogelijk maar ook nu midden op de middag was het heel goed te doen met de drukte. Nergens echt lang in de rij gestaan eigenlijk. Ik vind dat ze weer een hoop leuke dingen hebben! De collectie veranderd ook echt zo vaak, de vorige keer dat ik er was was bijna alles anders, en dat was maar een paar weken terug. Maar een hoop leuke studsdingen, van die sheer blousjes, gekleurde blousjes, allerlei kleuren broeken, leuke gehaakte/gebreide vesten en een toffe schoenencollectie. Er zit in ieder geval voor elk wat wils tussen!
AnniekSolana schreef:Not true.. Ik heb echt een enorme hekel aan die winkel, ben er nu een paar keer binnen gelopen, maar elke keer weer verschrikkelijk helaas.
Moet wel toegeven dat ik je hakken gaaf vind, maar het komt toch bijna nooit voor dat ik daar iets koop..
MyLittleLove schreef:Uit het andere topic even mijn kerstgalajurkje![]()
Hij leek eerst superklein, maar het is stretch, dus dat vertekende. Dat witte op de foto is waarschijnlijk iets op de spiegel.
(Ojee, ik had mijn bed wel op kunnen maken)
[ Afbeelding ]
En met hakken:
[ Afbeelding ]
Hij is idd kort, ik kan 'm nog naar beneden trekken dan is dat minder.