Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:39

*\o/* en alles goed met jullie beiden neem ik aan?!?!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:51

Ja met Meaghyn gaat het hartstikke goed.
We zijn wel een nachtje in het ziekenhuis geweest doordat ik teveel bloed heb verloren (wilde niet stoppen), nadat ik volgens planning lekker thuis ben bevallen.
Ik ben dus nog wel heel snel moe en duizelig, maar we gaan voorruit.

Heb me profiel aangepast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:54

Wat een prachtig kindje!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:56

Wat een plaatje!!! <3
Wat fijn dat het nu ook met jou weer de goede kant op gaat!! Heel veel geluk en gezondheid met de kleine!

Naborah

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:57

Gefeliciteerd Daisyree, en wat een mooie naam hebben jullie haar meegegeven. <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:08

Heerlijk offtopic ... wat een prachtig meisje <3
Nogmaals van harte !

En wat kan jij waanzinnig goed tekenen :oo

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:10

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vouwfiets, normaal als ik op marktplaats een fiets zoek kan ik hem binnen de kortste keren ophalen.
Ik had een bieding gedaan op een degelijk maar goedkoop fietsje. Ik krijg vrij snel reactie terug dat ik hem voor 5 euro meer als mijn bieding mag komen ophalen.

Ik geef akkoord en zeg dat ik hem zsm wil ophalen, inmiddels zijn er al minstens drie mailtjes uit en ik krijg geen antwoord meer :S ... afspraak maken onmogelijk gemaakt...

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:33

Dus.. ik heb sinds gisteren een iemand die geld over zou maken (vandaag), maar dit niet lijkt te hebben gedaan (zou me mailen en dat is in ieder geval niet gebeurd). Een iemand die niet op kwam dagen en een iemand die gisteren een bod gedaan heeft, mijn reactie ontvangen heeft er op, maar vervolgens niet meer reageert.. Hopelijk gaat het snel alsnog door!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:42

Daisyree schreef:
Ja met Meaghyn gaat het hartstikke goed.
We zijn wel een nachtje in het ziekenhuis geweest doordat ik teveel bloed heb verloren (wilde niet stoppen), nadat ik volgens planning lekker thuis ben bevallen.
Ik ben dus nog wel heel snel moe en duizelig, maar we gaan voorruit.

Heb me profiel aangepast :D

tja, mooie foto's mooie tekeningen en een schitterende dochter!!! was erg leuk je profiel te bekijken :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:44

Wij hebben gisteren een kattenreismand aangeschaft, stond ook op MP als zijnde reismand, komen we thuis, zijn die deurtjes echt super makkelijk open te krijgen. Poes vanochtend erin gedaan om naar de DA te gaan, pak m'n portemonnee en draai me om, poes weer los in de keuken. :')

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:57

Saskiaatje schreef:
Wij hebben gisteren een kattenreismand aangeschaft, stond ook op MP als zijnde reismand, komen we thuis, zijn die deurtjes echt super makkelijk open te krijgen. Poes vanochtend erin gedaan om naar de DA te gaan, pak m'n portemonnee en draai me om, poes weer los in de keuken. :')

rol inpak tape doet wonderen :Y) wij hebben ook zo'n ding maar met van die klemmen die echt niet makkelijk open gaan, maar wij hadden 1 kat die gewoon met zijn nagels dat ding open kreeg, dit was met de verhuizing en mijn moeder had de tape bij de hand en heeft het deurtje gewoon dicht getapet, daar heeft die ook wel zijn nagels ingezet maar dat kreeg die echt niet meer open

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:58

Dat heb ik zelfs uit voorbehoud al geprobeerd, wij zijn net verhuisd dus had twee stukken afplaktape op de deurtjes geplakt, maar dat hielp niet. :')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:10

Ben dr weer! Al weer een week zonder laptop gezeten, alle advertenties verlopen! Grrrrr in de kerstvakantie maar alles opnieuw er op zetten! Ging ook echt niet handig met mn telefoon zo!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:20

Klimt uit mee lees hoekje

Hier ook weer veel verkocht via mp maar die onzin biedingen blijven. Had een mooie martingaal erop staan bijna nooit gebruikt. Vroeg er €30,- voor, krijg ik een bod van €10,- incl verzenden omdat ze dan wel de gok wilde wagen.
Heb een nette mail terug gestuurd dat ze het beter met een andere martingaal kon proberen.
Heb hem n paar dagen later voor de vraagprijs verkocht.

Wat ik ook echt zo frustrerend vind is als je iets koopt met de verzend kosten van 6,75 en zodra ik het dan binnen krijg blijkt het goedkoper verzonden te zijn.
Dan snap ik ook wel dat je de T&T code vergeet door te sturen, als je die niet hebt gaat het lastig.

Heb het nu al een aantal x gehad en dat loopt dan toch best op.

Heb er nu n tweede mail achteraan gestuurd ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren.

Hebben jullie dat al eens gehad? En wat heb je toen gedaan?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:28

Saskiaatje schreef:
Dat heb ik zelfs uit voorbehoud al geprobeerd, wij zijn net verhuisd dus had twee stukken afplaktape op de deurtjes geplakt, maar dat hielp niet. :')

Die moet je ook niet op de deurtjes plakken ....Afbeelding

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:31

Hahaha, ooooh, moet dat zo! Weer wat geleerd ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:32

Ah.. het is wel grappig, maar eigenlijk wel onwijs zielig! Hihi :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:51

hahaha een snoes van een poes hahahah

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:55

shirley, is dat net zo iets als een thundershirt voor honden met vuurwerkangst?? :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:56

Ik bied overigens mijn poes te logeren aan. Zo krols als wat, mag wat mij betreft bij een kater in huis (heb ik over een poosje kittens voor op MP ;)). Schreeuwt wel een klein beetje en drukt zich overal enthousiast tegenop. Wil haar wel heelhuids terug, zodra ze zichzelf weer is :D Wie biedt? o:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:59

Wij hebben hier 2 oversexte kerels rondlopen die gek zijn op katten!? Zullen wel bijzondere kruisingen worden die je heel gauw kwijt zult zijn op MP!! _O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:03

Dat zal zeker een bijzondere kruising worden. Ze is zelf ook wel erg knap, dus met jouw honden.. oef.. :)

En ze biedt zich ook al aan ons gecastreerde konijn aan, dus honden zullen waarschijnlijk ook in de smaak vallen. Het is haar eerste krolse dag (ooit) en ik kan haar nu al achter het behang plakken :)

(is wel dé manier voor mij om hier stiekem een hondje in huis te krijgen)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:07

Dames, kan iemand me helpen wat het nut is van het hebben van een postcode bij een adres wanneer je ergens komt kijken.

Iemand belde vanavond om te komen kijken deze week naar de auto die ik op MP heb staan, prima. Maar hij wilde ook graag mijn postcode.. :o?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:14

Voor de zekerbeid. Als mijn tomtom me niet bij het goede adres afleverd dan typ ik de postcode in (voornamelijk in buitenland eigenlijk).
Maar kan ook voor iets anders zijn? Je adres heeft hij toch al, postcode is dan zo op te zoeken.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:21

Dat laatste leek mij dus ook.. En daarbij hebben wij hier een bedrijf aan huis, dus met mijn adres vind je het al direct :=

Ik krijg er bijna mijn twijfels bij of het wel betrouwbaar is.(Detail; Hij komt uit de stad die grenst aan mijn dorp en ik woon aan de doorgaande weg die niet te missen valt. Zeker niet als je uit de directe omgeving komt).