Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus__ schreef:Ik kan geen geschil openen omdat het al 45 dagen na de transactiedatum is, wat flauw zeg...
Duurde nogal lang voordat het shirt hier was...
Verkoper nog een keer een bericht gestuurd en gedreigd met negatieve feedback.
De verkoper is 365digital dus niets kopen daar!
karlijn1985 schreef:Suus__ schreef:Ik kan geen geschil openen omdat het al 45 dagen na de transactiedatum is, wat flauw zeg...
Duurde nogal lang voordat het shirt hier was...
Verkoper nog een keer een bericht gestuurd en gedreigd met negatieve feedback.
De verkoper is 365digital dus niets kopen daar!
Kunnen we niet een Blacklist maken en die quoten als we een nieuwe hebben.. Zie steeds namen voorbij komen, maar je kan daar niet makkelijk op terug zoeken..
Als je dan een blacklist maakt, kunt je daarop terug zoeken in de topics...
Citaat:If I send you the parcel tomorrow I think you will have it for the end of this week. I send the parcel with the French post and tracking number. You can send me with PayPal at this address : ..@nogwatwebshop.fr (112 euros) thank you best regards
Dinniej schreef:Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar jurkjes wel deze tegen:
http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens- ... 2576546736
Die vind ik ook vet schattig.
Ik weet alleen niet of het mijn stijl is enzo, maar owell.. Om naar te kijken is ie tof.
Saskiaatje schreef:Even een vraagje, kan dit?Citaat:If I send you the parcel tomorrow I think you will have it for the end of this week. I send the parcel with the French post and tracking number. You can send me with PayPal at this address : ..@nogwatwebshop.fr (112 euros) thank you best regards
Via PayPal naar een e-mailadres? Valt het dan nog onder eBay buyers protection?
Citaat:Dear xxxx,
We take care of the business and have just required our post agent to take a serious investigation for you.
In order to release your worry,we are willing to suffer all the loss,resend a replacement to you via fater shipment,do you agree?
Sincerely,
xxxx