Tessaa het is voor mijn rolschaats sport dus er gaat een panty onder en een topje boven gecombineerd met prachtige pols, knie en elleboog bescherming, helm en paars bitje voor in de mond
Tessaaa
Geplaatst: 02-11-12 20:25
_vivi_ schreef:
Tessaa het is voor mijn rolschaats sport dus er gaat een panty onder en een topje boven gecombineerd met prachtige pols, knie en elleboog bescherming, helm en paars bitje voor in de mond
Ahh dat verklaard haha, ik vroeg mij af hoe je hiermee over straat gewoon ging Maar niet dus.
Ik ken dat alleen uit Amerika.. dat die meisjes er gigantisch opgetut uitzien en in zo'n baan de snelste moeten zijn. Beetje zoals dat wielrennen maar dan indoor.
Ik heb een tijdje geleden een groene blazer gekocht (van de H&M, waren toen net in de aanbieding 30% korting). Nou weet ik gewoon niet waarmee ik hem moet combineren. Het prijskaartje zat er zelfs nog aan . Niet veel nut want ik kan hem toch nu niet meer terug brengen.
Ik heb verder niets anders in die kleur (groene broek in een andere tint, maar dat vind ik ook teveel groen). Heb hem wel eens geprobeerd op een donkere spijkerbroek of bordeauxrode broek maar ik vind de kleuren niet echt bij elkaar passen. Wat vinden jullie? Zeur ik?
CCCCC
Geplaatst: 02-11-12 21:41
Ik vind het alleen mooi als je een blouse aan hebt bijvoorbeeld, ik stroop altijd mijn mouwen op, dus heb er niet zo'n last van
Mendel
Geplaatst: 02-11-12 21:42
CCCCC schreef:
Ik vind het alleen mooi als je een blouse aan hebt bijvoorbeeld, ik stroop altijd mijn mouwen op, dus heb er niet zo'n last van
Haha ik ook!
Astaloca
Geplaatst: 02-11-12 21:42
Ik heb ook een groene blazer.. ik draag hem gewoon met een jeans Kan prima hoor!
lies_sparkle
Geplaatst: 02-11-12 21:43
Zwarte broek met zwart shirt. Bruine riem om je broek en shirt daarbij in. Leuke lage laarsjes en wat subtiele accesoires
CCCCC
Geplaatst: 02-11-12 21:47
Mendel, je kan er zoveel mee! Zal wat voorbeeldjes geven.